Tyttäreni on jo 15v eikä ole minun tietääkseni vielä kertaakaan elämässään seurustellut
Kommentit (32)
Minäpä olen 29 enkä ole ikinä seurustellut. Rauhassa siellä Porvoossa nyt.;)
:D Ei munkaan 15v vielä edes halua seurustella, ei ole sen aika vielä. Ja minäkin olin lähes 20v kun ekan kerran seurustelin. Trolli, mut vastasin silti ;)
Vierailija kirjoitti:
Marssit tytön kanssa lääkäriin hankkimaan pillerit, työnnät sen katrsalle ja sanot että kotiin ei ole tulemista ennen kuin neitsyydestä on päästy.
Johan on kumma!
Muistakaa myös tutkia suurennuslasin kanssa sen immenkalvo.
Oivoivoi kuule lespohan siitä tolla menolla tulee. Nyt heti esittelemään sille kaikki naapuruston pojat niin kauan että tärppää. Ja muistuttamaan riittävän usein että ei niitä lapsiakaan enää vanhana voi tehdä ja sitten kyllä kaduttaa.
Itse olin n. 20 kun aloin ekan kerran seurustella, mies ei kuitenkaan ollutkaan se oikea ja olen nyt 35 veenä toisessa seurustelusuhteessani, ollaan lapsikin saatu tehtyä niin uskon ja toivon, että useamman kanssa ei tarvitsekaan seukata :)
Oikeasti, miksi teini edes kertoisi seurustelustaanseurustelustaan, varsinkaan heti ekana äidilleen ja toistaiseksi mitä väliä on seurusteleeko ne teinit vai ei, ja minkä sukupuolen edustajan kanssa, jokainen kypsyy omaa aikaansa, kaikki eivät välttämättä koskaan tahdo sitoutua suhteeseen.
Eiköhän tämä ole vapaa maa elää juuri sellaisessa suhteessa kuin itse haluaa, jopa sinkkuna!
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaalia. 15vhan on nuori vielä, mikäs kiire. Ja hyvä et ei kiirehdi tai ole jonkun kanssa yhdessä ilman oikeaa rakkautta. Ja paljon parempi kuin huoraaminen yms. Suurinosa 18-vuotiaistakin ei ole seurustellut. Tietysti riippuu minkälaisissa piireissä liikkuu. Itse 19v ja käynyt "älykkö"lukion, vähemmistönä seurustelevat. Nuoret osaavat olla järkeviäkin yms yms
Mikäs tämä "älykkölukio" on? Kyllä suurin osa 18-vuotiaista on seurustellut, mutta osa ei vanhemmille kerro, koska vanhemmat ovat vähän vinoon kasvaneita. Tämä haisee paremmalle ihmiselle.
Äiti täältä Juvalta kirjoitti:
Aika järkyttävää. Meidän tyttö sai pillerit 13v ja harrasti aktiivisesti seksiä 14v alkaen. Hänen poikaystävänsä on melkein 6v vanhempi. Pojalla on komea farmarimersu. Aloittivat vakavan seurustelun kun tyttö oli seiskalla. Ei se muille kuulu jos ovat onnellisia.
Nyt tyttö on jo 15 ja hyvin menee.
Toivon sydämestäni että tää ei oo totta.
Onko jossain Juvalla oikeasti tällainen pari?
Vierailija kirjoitti:
Aika järkyttävää. Meidän tyttö sai pillerit 13v ja harrasti aktiivisesti seksiä 14v alkaen. Hänen poikaystävänsä on melkein 6v vanhempi. Pojalla on komea farmarimersu. Aloittivat vakavan seurustelun kun tyttö oli seiskalla. Ei se muille kuulu jos ovat onnellisia.
Nyt tyttö on jo 15 ja hyvin menee.Toivon sydämestäni että tää ei oo totta.
Onko jossain Juvalla oikeasti tällainen pari?
Ihan perusjuttua Itä-Suomen puolella. Ovatkohan vielä sukua toisilleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tyttö on jo 15 ja hyvin menee.Toivon sydämestäni että tää ei oo totta.
Onko jossain Juvalla oikeasti tällainen pari?Ihan perusjuttua Itä-Suomen puolella. Ovatkohan vielä sukua toisilleen?
Onko se yleistä Itä-Suomessa?
Noo... mun 18v sisko ei oo ikinä seurustellut, eikä ole ollut kiinnostunut pojista. Saatikka edes tytöistä.
Öhöhöö, tän on pakko olla porvoosta, koska seurustelematonta 15v teinityttöä ei voi olla olemassa uliluli.
T: av-mammat