Kaikille joilla on omatunto
On taas aika avata kukkaronnyörit ja lahjoittaa vähävaraisille lapsiperheille, kodittomille, vähäosaisille, kehitysmaiden lapsille ja kaikille avun tarpeessa oleville. Ilman kyynisyyttä, kaunaa, kateutta ja negatiivisia purkauksia asenteella "saatan tarvita apua joskus itsekin".
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Totta. Olis hyvä joskus unohtaa kaikki kaupallinen hömpötys ja keskittyä yhteisöllisyyteen ja inhimillisyyteen.
Sinulla on kaikki valta tehdä niin.
Minä olen sellainen, opiskelija. Lääkkeisiin mennyt tänä vuonna n. 1000 e, lääkäriin n. 600 e.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen, opiskelija. Lääkkeisiin mennyt tänä vuonna n. 1000 e, lääkäriin n. 600 e.
Et sitten turvautunut luontaistuotteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten turvautunut luontaistuotteisiin?
.. ja lahjoittanut nekin rahat Afrikan nälkää näkeville.
Mä voin lahjoittaa kortsupaketteja kaikille, joilla on ongelmia lisääntymisen säätelyn kanssa. Voin myös kädestä pitäen käydä neuvomassa, miten niitä käytetään.
Hyvä ja tarpeellinen alotus.
Jos varovaisesti saisin lisätä tähän niin voisiko sitä pitkin vuotta olla auttavainen ja huomaavainen kaikkia ihmisiä kohtaan.
Joka laittaa hyvän kiertoon saa itsekkin hyvää.
Totta. Olis hyvä joskus unohtaa kaikki kaupallinen hömpötys ja keskittyä yhteisöllisyyteen ja inhimillisyyteen.