Ekaa kertaa parisuhteessa ja monet asiat nolottaa..
En ole edes mikään teini vaan lähemmäs 30v nainen jo. Ei vaan ole ollut onnea parisuhderintamalla ja en ole kelpuuttanutkaan ihan ketä vaan. Nyt olen vihdoin löytänyt lupaavalta vaikuttavan miehen ja hänkin tuntuisi olevan tosissaan. Sellaisen vajaat pari kuukautta ollaan nyt tapailtu ja tavallaan osaan rentoutua hänen seurassaan, mutta ongelmia on kuitenkin paljon.
En kehtaa ulostaa tämän miehen kuullen, joten en uskalla syödäkään oikein mitään viettäessämme viikonloppua yhdessä. Kuukautisista en ole kehdannut puhua tälle miehelle mitään, eli olen vaan vältellyt häntä sitten kuukautisten aikana tai nähnyt pikaisesti ja vältellyt seksiä. En kehtaa poistaa kaikkia meikkejä miehen nähden. Luomivärit ja rajaukset kehtaan poistaa, mutta kulma- ja ripsivärejä en vaan kehtaa poistaa. Mies ei ole ihmetellyt mitään, hän ihannoi minua kovasti. Pelkään, että miehen ihastus kaikkoaisi jos luopuisin tästä kainostelusta.
Miten äkkiä te olette pystyneet elämään normaalisti kumppaneidenne kanssa? Miten päästä tästä nolostelusta eroon? Haluaisin niin kovasti tämän suhteen nyt lopulta toimivan enkä tahtoisi riskeerata mitään, mutta eihän näinkään voi ikuisesti elää.. Tykkään miehestä tosissani, mutta silti huomaan monesti olevani mielummin yksin kuin hänen kanssaan, että voin elää vapaasti ja syödä normaalisti. Keksin tekosyitä miksen voi olla miehen kanssa koko viikonloppua vaan ainoastaan yhden vuorokauden jne.
Olisi kiva muutenkin päästä tästä kainostelusta ja nolostelusta eroon. En ole sitten teini-iän jälkeen pystynyt käymään vessassa isolla hädällä kenenkään ollessa samassa asunnossa enkä näyttäytynyt kenellekään ilman ripsejä ja kulmia laitettuna.
Kommentit (15)
Kerro että sulla on tuollainen ongelma. Ja että ei liity häneen.
Syö laksatiiveja, niin kyllä se paska lentää paikassa kuin paikassa.
Luuletko ettei mies tiedä että naisilla on kuukautiset ja paskallakin pitää käydä?
Sano että sinua ujostuttaa! Ja en rehellisesti usko, että mies lähtisi lätkimään vaikka ulostaisit meikittä hänen edessään.
No tuota meikkijuttua ressaat ihan turhaan! Peset pois vaan, ei se mies sun kulmien ja ripsien kans seurustele :) tuo veskissä käynti onkin kinkkisempi juttu. Terveisin 7 vuotta suhdetta takana enkä oo ikinä käynyt isollä hädällä miehen läsnäollessa :D
Kyllä se sun mies ymmärtää ettei sinunkaan uloste ruusuilta haise, ja sinuunhan hän on rakastunut eikä ripsiväriisi. Ymmärrän hyvin pulmasi, mulla on ns. ujo kakka eli on todella vaikeaa toimittaa tarpeita, ellei ole yksin. Laitan vieläkin musiikkia/telkkarin kovemmalle jos menen kotona vessaan (ja me asutaan jo 1,5 vuotta yhdessä) :D
Olin myös ennen tosi kauhuissani siitä, että mies näkisi mut ilman meikkejä...tämä kammo poistui sillä kun mies totesi ekalla kerralla nähdessään minut ilman, että olen jopa kauniimpi ilman (no en ole, mutta kerroin miehelle kammostani esiintyä hänen edessään meikittömänä) <3
Eli kerro miehelle että jännität näitä asioita...hyvin se menee!
En paljoa ehtinyt noita asoita pohtimaan, koska muutimme yhteen viikon seurustelun jälkeen! :D Oltiin tapailtu muutama kerta ennen sitä. Ei kukaan normaali mies pidä normaaleja asioita outona. Ymmärrän kyllä pointtisi mutta asia on varmana isompi omassa mielessäsi. Ja mikä tulee meikkeihin niin mieheni mielestä näytän kauneimmalta ilman meikkiä. Tietysti tykkää meikatusta minustakin kovasti ja hänen mielestään olen aina kaunis. Pointtina siis ettei kannata liikaa miettiä, kyllä se oikea tykkää susta joka tilanteessa ja sellaisena kuin olet :)
Mun mielestä yhdessä suihkussa/saunassa on todella mukavaa jo ihan suhteen alkumetreillä. Kokeilkaa tekin:)
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ettei mies tiedä että naisilla on kuukautiset ja paskallakin pitää käydä?
Että mitä helvettiä?!? Tää oli uusi tieto minulle.
t:M42
kantsii sairastua noroon 1 vessan kämpässä. Siinä kun toinen ripuloi muovikassiin suihkussa ja ite oksentaa housuihinsa pytyllä takapuoli ja seinä ravassa niin karisee viimeisetkin illuusiot siitä, että toinen saattas olla muumi
Tolla menolla sä ihan itse karkoitat miehesi. Ens kerralla kaikki meikit veks ja ihan varmasti se paskoo itsekin.
Kyllä moni mies oikeasti uskoo, että kauniit naiset kakkivat vain nallekarkkeja, jos näin ei olekaan, niin onhan se melkoinen pettymys, kun asian oikea laita laita selviää.
Rohkeasti vaan! :) Järkevä mies varmasti osaa arvostaa sitä, että uskallat olla hänen seurassaan oma itsesi ilman mitääs suojamuureja.
Ripsejä?