Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kerro miksi vihaat miehiä?

Vierailija
13.11.2017 |

Mikä miehissä inhottaa?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sinä miksi  sun kyselyikäsi ei ole mennyt  ohi tuohon ikään mennessä?

Vierailija
2/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmasta isosta en välitä. Jaksaako joku tuntea jotain miljoonia ihmisiä kohtaan? En ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehet puistattaa.

Vierailija
4/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen piirre inhottaa, jos mies antaa olettaa asioita, mutta ei tee selväksi miten asiat ovat. Edes kysyessä.

Vierailija
5/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikeskeisyys

Vierailija
6/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten YKSIoikoisuus!

Vierailija
7/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan ja jumaloin miehiä, ihania suloisia otuksia, kukin omia persooniaan.

N29

Vierailija
8/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on solvannut niin moni 15-30v miespuolinen henkilö, jotta on tosi haastavaa enää lähestyä ketään miestä kuin ne olisivat kilttejä halinalleja.

Viha kuitenkin on aivan liitoiteltu sana, en vain pidä kamalasti miehistä omien huonojen kokemuksieni vuoksi.

Vierailija
9/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein jos feministisestä näkökulmasta puhutaan yhteiskunnallisista asioista, niin kritisoidaan kulttuuria ja rakenteita, ei yksittäisiä miehiä tai edes kaikkia miesyksilöitä. Ainakin minä teen niin. Monille miehille tämä kuitenkin näyttäytyy miesvihana.

Vierailija
10/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan miehiä joilla ei ole muuta mielessä kuin oma napa ja perse!! Eli omat tarpeet menee aina kaiken muun edelle. Narsisti miehet on todellisia kusipäivä, hyi helvata!!  Herrasmiehiä en inhoa, sellaiset ovat vaan nykyään äärimmäisen harvinaisia, sellaisen jos joskus saisin omakseni, en ikinä pois antaisi :) Eli mies; opettele käytöstavat, ole empaattinen ,kohtelias, arvosta muita ihmisiä jne niin menestys on taattu.

Vierailija
11/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten YKSIoikoisuus!

Voisitko selittää tuon käytännössä?

Oletan kuitenkin, että tarkoitat "yksioikoisuudella" miesten suoraviivaista ja tavoitteisiin tähtäävää toimintaa. Se nyt on vain evoluution tulosta, että näin on pitänyt menetellä.

(evoluutio ei pysy trendien perässä, jotka vaativat tällä hetkellä miehiltä jotain heille käytännössä mahdotonta)

t:Mies

Vierailija
12/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan ja jumaloin miehiä, ihania suloisia otuksia, kukin omia persooniaan.

N29

Jumaloit miehiä??? Älä viitsi...

Vierailija
13/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan miehiä joilla ei ole muuta mielessä kuin oma napa ja perse!! Eli omat tarpeet menee aina kaiken muun edelle. Narsisti miehet on todellisia kusipäivä, hyi helvata!!  Herrasmiehiä en inhoa, sellaiset ovat vaan nykyään äärimmäisen harvinaisia, sellaisen jos joskus saisin omakseni, en ikinä pois antaisi :) Eli mies; opettele käytöstavat, ole empaattinen ,kohtelias, arvosta muita ihmisiä jne niin menestys on taattu.

Joo, mutta itsekkäät naiset ovat yhtä ällöjä, joten puhutaan siis, että emme pidä itsekkäistä ihmisistä...

Vierailija
14/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään miestä en ole tavannut joka ei olisi valehdellut mulle. En vihaa miehiä mutta en luota heihin pätkääkään. N28

Vierailija
15/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on solvannut niin moni 15-30v miespuolinen henkilö, jotta on tosi haastavaa enää lähestyä ketään miestä kuin ne olisivat kilttejä halinalleja.

Viha kuitenkin on aivan liitoiteltu sana, en vain pidä kamalasti miehistä omien huonojen kokemuksieni vuoksi.

Minulla on sama, huonoja kokemuksia taustalla sekä teininä että aikuisena. 

En välttämättä vihaa miehiä mutta suhtaudun epäluuloisesti ja ehkä jopa vähän pelkään. 

Vierailija
16/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa kaikkia miehiä. Kuitenkin ne miehet, joiden piti olla niitä läheisimpiä ja tärkeimpiä miehiä ovat olleet miltei kaikki kusipäitä. Tarkoitan siis isää ja muutamaa exää.

Vierailija
17/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkään miestä en ole tavannut joka ei olisi valehdellut mulle. En vihaa miehiä mutta en luota heihin pätkääkään. N28

Hienoa, että olet tajunnut sen noin nuorena. Miehet ovat selkärangattomia valehtelijoita. Olen kuullut huhuja, että jossakin olisi jäntevä, rehellinen mies. Tiedä sitten.

Vierailija
18/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yksi mies on raiskannut minut, yksi käyttänyt ihan täysin hyväkseen ja jättänyt sitten kuin rukkasen, yksi on osoittanut minua metsästysaseella todeten, että voisi ihan hyvin ampua minut ja yksi huijannut pahasti raha-asioissa.

Kaikki nämä olleet ns. Kunnon miehiä.

En luota kehenkään, ikinä.

Vierailija
19/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairasta olisi jos joku vihaisia kaikkia maailman miehiä, eihän kukaan edes tapaa elämänsä aikana pienen pientä murto-osaakaan miehistä, miten voi vihata jotain mitä ei ole edes nähnyt?

Muutenkin, jos joku asia inhottaa, se ei ole sama asia kuin viha.

Viha on rakkauden ohella ihmisen voimakkain tunne, viha on sellainen että se tuo fyysisen reaktion kehoon, tulee kuuma, ja jopa "näkee" punaista, ei sellaista tunnetta voi kokea montaa miljardia ihmistä kohtaan. Ei myöskään voi rakastaa kokonaista sukupuolta.

Jokainen ihminen on yksilö, ja sukupuolten sisällä on enemmän eroja kuin välillä.

Minä en ole koskaan tavannut ihmistä joka oikeasti vihaisi ketään. Enkä ole itsekään vihannut koskaan ketään, olen inhonnut jotain vittumaista ihmistä, mutta en ole koskaan vihaamalla vihannut ketään. Voisin kuvitella että jos joku tekisi lapselleni tai muulle läheiselleni jotain tosi pahaa, niin voisin sitä henkilöä alkaa vihaamaan.

Nykyään käytetään ärsyttävästi sanoja joita ei tarkoiteta, viha ja rakkaus on sellaisia sanoja joita heitellään sinne tänne tarkoittamatta sitä. Ihmisten mieli on kai niin köyhä ettei keksitä muutakaan sanaa kuvaamaan tunteita.

Vierailija
20/43 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska yksi mies on raiskannut minut, yksi käyttänyt ihan täysin hyväkseen ja jättänyt sitten kuin rukkasen, yksi on osoittanut minua metsästysaseella todeten, että voisi ihan hyvin ampua minut ja yksi huijannut pahasti raha-asioissa.

Kaikki nämä olleet ns. Kunnon miehiä.

En luota kehenkään, ikinä.

99% naisista (tai edes miehistä) ei tapaa koskaan elämänsä aikana tuollaisia miehiä, jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin jos noin monta tuon tason mulkkua olet elämääsi ottanut, ainoa yhteinen tekijä on sinä, ei se että he ovat kaikki miehiä.