On ekologisesti täysin kestämätöntä
ja äärettömän itsekästä lentää vuodessa useita kertoja etelään vain lomaillakseen. Tuloksena mieletön hiilijalanjälki - ja entäs kehitysmaat?!
Nimim. Vastuullinen vihreä
Kommentit (13)
Mutta sehän nollautuu, kun palatessa lentää sitten pohjoiseen.
Täällä yksi ekologisesti kestämättömästi elävä!
3-4 reissua on tehty joka vuosi viimeisen reilun 10v ajan jo.
Monen monta mannerten välistä lentoa takana.
Sen lisäksi olen innokas autoharrastaja.
Kysyttävää?
Vihreät eivät ole koskaan vastuullisia.
Eikös Miika Nousiainen ehdottanut samaa alkoholiveroa EU:n alueelle. Sillä saattaisi olla ihan konkreettisia vaikutuksia kun kuitenkin ihan merkittävä osa matkustuksesta on viinarallia lähialueille.
Vierailija kirjoitti:
Monen monta mannerten välistä lentoa takana.Sen lisäksi olen innokas autoharrastaja.
Kysyttävää?
Ei ole kysyttävää, mutta jos sinulla on lapsia tai aiot hankkia niitä, tuhoat heidän tulevaisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen monta mannerten välistä lentoa takana.Sen lisäksi olen innokas autoharrastaja.
Kysyttävää?
Ei ole kysyttävää, mutta jos sinulla on lapsia tai aiot hankkia niitä, tuhoat heidän tulevaisuutensa.
Meillä on kolme lasta ja he ovat matkustaneet mukanamme ihan muutaman kuukauden ikäisinä jo.
Ja tietenkään en tuhoa heidän tulevaisuuttaan, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
ja äärettömän itsekästä lentää vuodessa useita kertoja etelään vain lomaillakseen. Tuloksena mieletön hiilijalanjälki - ja entäs kehitysmaat?!
No mitäs niistä kehitysmaista?!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lentomatkailun vaikutus kehitysmaihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttävää?
Meillä on kolme lasta ja he ovat matkustaneet mukanamme ihan muutaman kuukauden ikäisinä jo.
Ja tietenkään en tuhoa heidän tulevaisuuttaan, päinvastoin.
Tämä maailma ja kaikki mitä siinä on, se on jo menetetty! Tätä maailmaa ei pelasta tuholta mikään, jokainen joka yrittää muuta väittää, valehtelee itselle ja muille!
En lennä joten kompensoin sen heittämällä kaiken sekajätteeseen ja ajelemalla huvikseen
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttävää?
Ja tietenkään en tuhoa heidän tulevaisuuttaan, päinvastoin.Tämä maailma ja kaikki mitä siinä on, se on jo menetetty! Tätä maailmaa ei pelasta tuholta mikään, jokainen joka yrittää muuta väittää, valehtelee itselle ja muille!
Mitä itse olen nähnyt ympäri maapalloa liikkuessani antaa aiheen todeta että tuo ei missään nimessä pidä paikkaansa.
Yksilöipä nyt edes muutama väite niin ammun ne alas.
Vierailija kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttävää?
Ja tietenkään en tuhoa heidän tulevaisuuttaan, päinvastoin.Tämä maailma ja kaikki mitä siinä on, se on jo menetetty! Tätä maailmaa ei pelasta tuholta mikään, jokainen joka yrittää muuta väittää, valehtelee itselle ja muille!
Mitä itse olen nähnyt ympäri maapalloa liikkuessani antaa aiheen todeta että tuo ei missään nimessä pidä paikkaansa.
Yksilöipä nyt edes muutama väite niin ammun ne alas.
Koko luomakunta on rappion lain alla. Ihmisen geeniperimä rappioituu kiihtyvällä vauhdilla, jokaisen sukupolven siirtäessä seuraavalle n. 100 uutta geeniperäistä sairautta lisää. Ihminen tulee väistämättä kuolemaan sukupuuttoon, eikä siinä auta mikään, kuten kaikki muutkin eläinlajit maapallolta. Eläinlajien kohdalla rappio on hitaampaa, koska luonnonvalinta karsii tehokkaammin sairaat yksilöt pois lisääntymästä, mutta tosiasiaa koko luomakunnan sukupuutosta se ei muuta. Jopa aurinko on rappion lain alla, ja tulee väistämättä tuhoutumaan ainakaan.
Komppaan, harvoin ole mistään asiasta samaa mieltä jnkn ventovieraan kanssa :)