Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soittasitko akalle jonka kans mies petti sua?

Vierailija
13.11.2017 |

Tää akka iskeny mun miehen ja ukko lähteny pettäjän tielle. Nyt haluaa jatkaa mun kans ja laitto välit poikki toiseen naiseen, meillä 13 ja 15 vuotiaat lapset. Mietin että olenko hullu jos annan anteeksi, mutta päätin yrittää. Nyt mietin että soittasinko sille akalle ja tekisin selväksi missä mennään niin ei tarvi toiveita sen elätellä? Jos soittasit mitä sanoisit?

Kommentit (220)

Vierailija
21/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin aikanaan mietin, että soittaisin ja mietin jo puhelun ja omat sanani valmiiksi. Se riitti. Ajattelin, että parempi jättää koko nainen huomiotta kokonaan. Ei soittaminen olisi asiaa muuksi muuttanut. Jotkut (niin miehet kuin naisetkin) ovat valmiita hyppäämään sänkyyn kenen kanssa vain eikä siinä millään puheluilla ole mitään merkitystä.

Vierailija
22/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, soittaisin. Tosin mä sanoisin sille, että kurkkaa ulko-ovensa taakse, mies tavaroineen on siellä pyrkimässä sisään, olkoon hyvä ja pitäköön moisen kultakimpaleen omanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä soittaa ja sanoa, että kavereiden puolisoihin ei koskea saa. Mutta  kyllä se pettäminen aina satuttaa jota kuta.  Eikä se unohdu. On käytävä neuvotteluja , miksi.

Miten asia tuli julki. Pettämistä ei yleensä kannattaisi eteenpäin kertoa.

Vierailija
24/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, soittaisin. Tosin mä sanoisin sille, että kurkkaa ulko-ovensa taakse, mies tavaroineen on siellä pyrkimässä sisään, olkoon hyvä ja pitäköön moisen kultakimpaleen omanaan.

Mä laittaisin lisäksi lapset mukaan.

Vierailija
25/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soittaisi. Mies petti.

Pahoittelen tilannetta ja kävisin sinuna sukupuolitautitesteissä.

Vierailija
26/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin aikanaan mietin, että soittaisin ja mietin jo puhelun ja omat sanani valmiiksi. Se riitti. Ajattelin, että parempi jättää koko nainen huomiotta kokonaan. Ei soittaminen olisi asiaa muuksi muuttanut. Jotkut (niin miehet kuin naisetkin) ovat valmiita hyppäämään sänkyyn kenen kanssa vain eikä siinä millään puheluilla ole mitään merkitystä.

No minulle on soitettu ja minulle kyllä tosiaan olisi ollut merkitystä miehen avioliitolla, jos vaan olisin tiennyt tilanteesta, mutta kun en tiennyt. 

No, vaimo ei varmaan silti saanut tyydytettyä itsessään sitä tarvetta mistä syystä soitti, koska soitti uudelleen ja uudelleen niin että oli pakko laittaa monena päivänä puhelin kiinni. Ja se raivo meni pahemmaksi ja pahemmaksi, se eka puhelu ehkä vielä oli aika asiallinen, mutta sitten myöhemmin huoritteli ja uhkaili väkivallalla, julkisella häpäisyllä jne. Eli ei oletettavasti tee hyvää ihmisen psyykeelle ottaa yhteyttä tai sitten yritti purkaa minuun sitä, mitä olisi pitänyt käsitellä miehensä kanssa. 

Vierailija
27/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, jos soitat ja se nainen sanoo, että mies oli se, joka iski häntä ja väitti olevansa sinkku tai että teillä on avoin suhde? Ja että syy sivusuhteeseen oli miehen mielrstä, että sä et halua seksiä ettekä ole panneet 3 vuoteen. Ja mies sanoi, että olette eronneet, koska sinä lihoit muodottomaksi ja sairastuit skotsofreniaan. Alatko siinä todistella vieraalle naiselle puhelimessa, että ei ole totta, kyllä teillä on seksiä paljon ja että olet normaalipainoinen etkä hullu. Ei tosiaan yhtään noloa..

Ja mitä jos miehesi kiistää nämä toisen naisen puheet ehdottomasti. Kumpaa uskot?

Vierailija
28/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen petturi. Näin opetat myös lapsesi kunnioittamaan itseään.

Vierailija
29/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän se mies kuitenkin on iskijä eli kaikki todennäköisyydet sen puolella. 

Vierailija
30/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää akka iskeny mun miehen ja ukko lähteny pettäjän tielle. Nyt haluaa jatkaa mun kans ja laitto välit poikki toiseen naiseen, meillä 13 ja 15 vuotiaat lapset. Mietin että olenko hullu jos annan anteeksi, mutta päätin yrittää. Nyt mietin että soittasinko sille akalle ja tekisin selväksi missä mennään niin ei tarvi toiveita sen elätellä? Jos soittasit mitä sanoisit?

En soittaisi. Laittaisin miehen pihalle.

Vierailija
31/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinulla on asiat selvitettävänä miehesi eikä sen naisen kanssa. Keskity nyt ihmeessä olennaiseen äläkä lähde haahuilemaan ja suuntaamaan energiaasi ja vihaasi väärään kohteeseen. 

Miksi ei voisi selvittää asioita toisen naisenkin kanssa. Minusta olisi tosi hyvä, jos kaikki kolme voisivat istua aikuismaisesti samaan pöytään ja keskustella asiat halki. Mitä tämä toinen nainen haluaa, mitä mies. Mikä on lasten asema tässä hommassa.

Keskustelemalla löytyisi kaikille sopivat ratkaisut ja olisi helpompi jatkaa elämää. 

Vierailija
32/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puisin asian miehen kanssa. Hän petti sinua.

Vierailija
33/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pysty iskemään miestäsi, ellei teidän kahden välillä ole jotain ongelmaa (ongelma voi myös olla kevytkenkäinen ukko, mutta silloinhan se on muidenkin iskettävissä eikä vain tämän yhden). Selvittäkää siis keskinäinen liimanne niin pitäväksi, ettei siihen mahdu muita ja jättäkää toiset rauhaan. 

Vierailija
34/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinulla on asiat selvitettävänä miehesi eikä sen naisen kanssa. Keskity nyt ihmeessä olennaiseen äläkä lähde haahuilemaan ja suuntaamaan energiaasi ja vihaasi väärään kohteeseen. 

Miksi ei voisi selvittää asioita toisen naisenkin kanssa. Minusta olisi tosi hyvä, jos kaikki kolme voisivat istua aikuismaisesti samaan pöytään ja keskustella asiat halki. Mitä tämä toinen nainen haluaa, mitä mies. Mikä on lasten asema tässä hommassa.

Keskustelemalla löytyisi kaikille sopivat ratkaisut ja olisi helpompi jatkaa elämää. 

Joo, otetaan vielä lapset mukaan tuohon palaveriin ja ehkä anoppi. Hyvää tulee. 

Vierailija
35/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä huomaa naisten taiteluhalun te, ette ole valmiita taistelemaan mikä on teidän omaa ja teille rakasta. Sen takia te haluatte tänne saman mielisiä miehiä l-ä-h-i i-d-ä-s-t-ä.

Jos mulla on nainen mitä toinen mies yrittää viedä minä sytytän sodan!

Vierailija
36/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaminen vaan paljastaa että pelkäät häntä ja yrität siksi säikyttää hänet pysymään poissa. Pura vihasi mieheesi, jos johonkin pitää sitä kohdistaa. Hänhän se on pettänyt.

Vierailija
37/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan tosissasi nyt? Lähteä rakentavasti selvittämään asioita kahden pettäjän kanssa. Luottaa kahteen paskan puhujaan, joilta molemmilta puuttuu moraali ja tod.näk. Kyky tuntea empatiaa. Anteeksi, mutta herää todellisuuteen. Tuollaista tapahtuu korkeintaan leffoissa.

Vierailija
38/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heart's on Fire kirjoitti:

Tässä huomaa naisten taiteluhalun te, ette ole valmiita taistelemaan mikä on teidän omaa ja teille rakasta. Sen takia te haluatte tänne saman mielisiä miehiä l-ä-h-i i-d-ä-s-t-ä.

Tuo vaan alleviivaa omaa epätoivoasi, eikä epätoivo ole koskaan kiinnostavaa kenestäkään.

Vierailija
39/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ole akka soittamatta. Pettäjämiehen ansaitset, jos pettäjämiehen kanssa jäät. Oma valinta, eikä kolmannen osapuolen syy. Olet akka, joka tykkää olla pettäjän kanssa. Pettäjän, joka IHAN ITSE päätti akkaansa pettää.

Vierailija
40/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heart's on Fire kirjoitti:

Tuo vaan alleviivaa omaa epätoivoasi, eikä epätoivo ole koskaan kiinnostavaa kenestäkään.

Kuka sanoi, että ottaisin naisen takaisin? Hehe..