Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En laukea kumppanin kanssa

Vierailija
13.11.2017 |

Olen ollut parisuhteessa samanikäisen naisen kanssa 2 vuotta, en pysty saamaan orgasmia yhdynnässä enkä suuseksissä. En syö mitään lääkkeitä, minulla ei ole sairauksia, en juo enkä tupakoi. Erektio on normaali, peniksen koko 16/4cm. Olen 27-vuotias, normaalipainoinen. Nuorempana aiemmissa suhteissa ei ollut tätä ongelmaa, vaikkakin orgasmin saaminen on kestänyt aina suhteellisen pitkään. Pystyn saamaan itse masturboimalla, mutta se on hankalampaa kumppanin läsnäollessa, eikä jostakin syystä onnistu jos olen ihan suorana selälläni. Tämä syö parisuhdetta, riitelemme tästä usein, nainen luulee että vika on hänessä vaikka näin ei ole. Apua?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki vaan laukee ja se on ihan normaalia. Tää on vaa sen asteen tabu, että tästä ei oo kauheesti tietoa, niin ei myöskään heru ymmärrystä.

Vierailija
22/24 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä jätä runkkaaminen kokonaan vähäksi aikaa. Kalu on tottunut käteen, joka on kovempaa menoa kuin pimpsan kanssa. Älkää sekstailko joka päivä. Nyt alkuun kunnon selibaatti, kunnes himot ovat niin kovat, että laukeat lähes pelkästä pimpin näkemisestä. Jatkossa seksiä korkeintaan parin päivän välein, niin että sinulla on aito halu päällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kysymyksesi  täällä on idioottimainen koska ongelma on jatkunut jo 2 VUOTTA ! Luulisi, että olisit kysynyt sitä täällä kun olisi kulunut korkeintaan 2 kuukautta. Ihmeen kärsivällinen tyttöystävä sinulla, ettei ole todeksi uskoa !

Vierailija
24/24 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan aina vahvimmat orkut yksin, mutta se lienee kai aika normaalia... 

N.30