Muita jotka inhoaa suihkussa käymistä?
Käyn tietenkin vähintään kerran päivässä suihkussa, koska haluan olla puhdas. Mutta inhoan suihkussa käymistä. Ahdistaa se kun vesi alkaa valua iholla. Nytkin olen tunnin miettinyt että pitäisi mennä suihkuun, mutta inhottaa ajatus siitä että kastuu ja se miltä suihku tuntuu iholla, sattuu melkein. Minulla on kai joku lievä aistiyliherkkyys, en kestä mitään villapaitoja tms ihoa vasten.. Mutta olenko ainoa joka inhoaa suihkua?
Kommentit (45)
Niinpä. Se kylmyys, kun lähtee suihkusta ja litimärkänä oleminen.
Mietin just tätä tänä aamuna kun heräsin. Käyn joka toinen päivä suihkussa ja aamuisin eka ajatus on se, että mietin pitääkö käydä suihkussa. Jos ei, on ihanan vapauttava ja rento aamun, ei kylmyyttä, märkyyttä, takkuja ja kuivaamista. Jos taas pitää, tunnelma latistuu heti :D tänään piti, mut nyt se on ohi!
Ei kai siellä suihkussa joka päivä ole pakko käydä, jos se niin vastenmieliseltä tuntuu. Itse käyn pesulla 3-4 kertaa viikossa, mieluiten saunan yhteydessä. Toki, jos tulee harrastettua hikiliikuntaa ja kuumalla säällä niin tulee käytyä enemmän. Päivittäinen kokovartalopesu on harvoin tarpeellista ja lisäksi kuivattaa ihoa.
Kyllä kaikesta saa näköjään ongelman... Minulle suihku on rentoutumishetki enkä koe vaikeaksi säätää suihkun lämpötilaa valmiiksi sopivalle tasolle ennen sen alle menoa. Suihkun jälkeen föönailen kroppaa tai menen vaikka patteria vasten istumaan, jos on oikein kylmä. Kyllä minua toisinaan v!tuttaa hiusten kuivaus ja harjaus, mutta se on vain tehtävä. Tänään olen käynyt kaksi kertaa suihkussa: ensimmäisen kerran neljän maissa aamulla ilman tukan pesua (ei ollut likainen) ja asioilta tultuani (kyllä, ennen aamukuutta) uudestaan ja tällä kertaa pesin tukankin. Vaikkei tukkani ollut likainen, se tuntui yön jäljiltä silti ärsyttävältä joten siksi pesaisin sen.
Nyt on puhdas ja raikas olo. Älkää viitsikö aikuiset ihmiset valittaa SUIHKUSTA. Naurettavaa kitinää.
Strategiset paikat 1-2 kertaa päivässä, piti kirjoittaa, eikä viikossa