Tyttöystävän olemus mennyt todella homssuiseksi yhteen muuton jälkeen
Muutimme yhteen hiljattain.Esimerkiksi juuri nyt hän katsoo tv:tä sohvalla verkkareissa ilman rintaliivejä, hiukset takkuisina koska ei ole poistunut tänään asunnosta ollenkaan. Surullista miten toinen ei jaksa panostaa itseensä ollenkaan yhteen muuton jälkeen.
M26
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Nakupelle kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä miltä kotonaan näyttää.
Onneksi emme seurustele. :)
Onneksi, en tarvi sellasta miestä jonka mielestä naisen pitää koko ajan näyttää hyvältä 😁
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä vielä uuma, jota voisi juhlistaa. Pue hänen ylleen avokaulaisen, vyötäröä kohden tiukkenevan yläosan ja kellohelmaisen hurmahameen. Koska sääret ovat arvattavasti tukevat, helman pitäisi olla sopivan pitkä, mutta nilkat saisivat näkyä. Leikkaa pois rispaantuneet hiustenlatvat ja kohota hiukset pöyheästi päälaelle, jotta niskan herkkä kuoppa paljastuisi – sitä saa näyttää ja sinne on hyvä laskea maitia. Silmien maskarakraaterien tilalle tupsuttelet tropiikin pehmeää yötä.
Voisipa peukuttaa useammin kuin kerran! Parhautta ketjussa, joka muuten on sen tyttismiehen väsynyt provo.
Vierailija kirjoitti:
Nakupelle kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä miltä kotonaan näyttää. Itse olen perse paljaana kotona koska nakuna vaan on kivempi olla ku vaatteet ja rintsikat ei purista.
Hyi hitto.. Sit vieraat ihmettelevät kun sohva haisee perseeltä.
Ei ole koskaan ihmetellyt ku ei haise. Teillä varmaan haisis , meillä osataan käydä pesulla ja pyyhkiä perse kunnolla 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakupelle kirjoitti:
Onneksi, en tarvi sellasta miestä jonka mielestä naisen pitää koko ajan näyttää hyvältä 😁
No voisit silti edes kerran näyttää hyvältä etkä homssuiselta
En tiedä sitten ilm. enempää mutta meillä täällä ei haittaa vaikka vanuisinkin päivän tai useamman jossain oloasussa tai vastaavassa, oho meinasin jo unohtaa pitkät kalsarit, ne ei oo kyllä koskaan vaikuttanu meitin ns.yhdessäoloon millään tavalla vaikka jotkut sanoo niitä seksintappajiks.. Ollaanko me sitten näitä erilaisia nuoria vai? ( 45 ja 48)
Siis jäi laittamatta se v niiden numeroiden jälkeen.Kyllä sen moni teistä ymmärtää mutta mitä näitä on lukenu niin varmaan ehtii kielipoliisitkin paikalle..
Onko sillä merkitystä miten kotona tahtoo pukeutuu? Hyvä että itse saan pukeutuu pieruverkkareihin ja näyttää räjähtäneelle poikaystäväni läsnä ollessa 😁
Mielummin otan koti-illat rennosti kuin juhlameikeissä nukkumaan 😂
Voi murut! Rintaliiveistä sen verran että ne voivat olla vaikka kuinka laadukkaat ja mukavat, mutta on silti terveellistä ottaa ne pois kun tulee kotiin. Ellei sitten ole isompipovinen jolloin tuki on selälle parempi, ainakin mitä olen isommilta ystäviltäni kuullut. Itse otan heti pois kun tulen kotiin, koska parhaimmatkin rintsikat puristavat (jotta antaisivat sitä tukea) mikä ei ole hyväksi, ellei sitten halua että rinnat veltostuvat nopeammin. Ne lihakset kun eivät joudu mitään kannattelemaan jos pitää rintsikoita 24/7 ja on keskivertokokoinen.
Toivottavasti tämä selventää miksi moni ottaa rintsikat pois kotona! Tiedän etten ole ainoa. c:
Nakupelle kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä miltä kotonaan näyttää. Itse olen perse paljaana kotona koska nakuna vaan on kivempi olla ku vaatteet ja rintsikat ei purista.
Siis apua! Tää oli jo toinen lainaus puristavista epämukavista rintsikoista. Ostakaa oman kokoiset rintsikat!!! Mä voin tulla auttamaan.
Terkuin rintsikkamyyjä
Nakupelle kirjoitti:
Itsekästä.
Ei sillä sitten varmaan ole väliä toisinkaan päin, eihän?
Entäs käytös?
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä merkitystä miten kotona tahtoo pukeutuu? Hyvä että itse saan pukeutuu pieruverkkareihin ja näyttää räjähtäneelle poikaystäväni läsnä ollessa 😁
Mielummin otan koti-illat rennosti kuin juhlameikeissä nukkumaan 😂
Nyt on kyse kumppanista eikä sinusta.
Onko sitten oikein jos kumppani tekee myös niinkuin haluaa?
Oletko valmis sietämään kaiken mitä mies haluaa tehdä.
Tässä ketjussa on taas aika monta naista joilla ei oikeasti ole miestä. Oikeaa miestä.
Monta naista jotka ei voi oikeaa miestä saada, kenties juuri ulkonäkönsä vuoksi, ja sitten sen takia vihataan kaikkea miehiin liittyvää. Ironian, sarkasmin ja törkykuvan viljeleminen kertoo sitten siitä oikeasta hädästä.
Hyvin suomalainen asenne, ei yritetä, joten vihataa koko asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Karmeaa lukea miten jotkut naiset pukeutuvat kotona miehen läsnäollessa! Itse panostan kotonakin olemukseeni, en ymmärrä miten jotkut ei yhtään välitä ulkomuodostaan. Kotona viihdyn parhaiten iltapuvussa ja silkkihansikkaissa. Tukan kiharran päivittäin ja olen meikittä vain suihkussa. Yöllä toki pidän vain kevyttä yömeikkiä. Villasukat ovat kyllä takuuvarmat seksintappajat. Minä käytän kotona ns kotikorkkareita. Näin on ryhti parempi ja pylly paremmin esillä miehen iloksi. Ottakaahan oppia minusta!
Minullakin on kotikorkkarit. Niissä on pehmeä villaiset korkolaput. Tuli kalliiksi hioa parketin koko ajan. Nyt jää enemmän rahaa meikkeihin.
Jaa, vaimo on muuttunut tyttöystäväksi. Mutta miksi nänä sadut ovat edelleen yhtä huonoja?
Terveisin toinen "mies"
Vierailija kirjoitti:
Jaa, vaimo on muuttunut tyttöystäväksi. Mutta miksi nänä sadut ovat edelleen yhtä huonoja?
Terveisin toinen "mies"
Nämä
Haha, tai sitten tuo on ollut tyttöystävän kotiolemus ennen teidän yhteen muuttoanne, mutta et ole vain nähnyt sitä, koska tosiaan ette ole yhdessä asuneet.
En minäkään ikinä meikkaa tai välttämättä kampaa tukkaa, jos olen vain kotona. Vaatteetkin ovat jotain mukavaa kaapista käteen osunutta. Miehellä sama, collarit ja joku t-paita on normi kotiasu. Mitä sitä turhaan hienostelemaan, tämä on meidän molempien koti, joten molemmat saavat olla missä vaatteissa haluavat.
Töistä tullessani vaihdan suorat tummansiniset villakangashousut, hiukan leveälestisemmät mustat nauhakengät ja kermanvärisen kauluspaidan. Solmion valitsen mielialan mukaan, yleensä sinistä ja harmaata tai klubisolmio. Päälle kietaisen silkkisen kashmirkuvioisen tupakkatakin. Joskus villiksi heittäytyessäni vaihdan solmion kaulaliinaan.
Hauska provo(?)!
Ap, kuinka itse panostat ulkonäköösi kotipäivinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakupelle kirjoitti:
Pistän paremmaksi. Onneksi minulla on mies jonka mielestä näytän verkkareissa hyvältä.
0/5