Tyttöystävän olemus mennyt todella homssuiseksi yhteen muuton jälkeen
Muutimme yhteen hiljattain.Esimerkiksi juuri nyt hän katsoo tv:tä sohvalla verkkareissa ilman rintaliivejä, hiukset takkuisina koska ei ole poistunut tänään asunnosta ollenkaan. Surullista miten toinen ei jaksa panostaa itseensä ollenkaan yhteen muuton jälkeen.
M26
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDD Miksi puristavia ja ahdistavia rintaliivejä pitäisi pitää kotona? :D Mikä vika verkkareissa? Pitäisikö päällä olla farkut tai jopa pikkumusta? Miksi ihmeessä? Miksi kukaan pitäisi ahdistavia vaatteita kotona sohvalla?
Kyllä pikkumusta tai joku pitsistringi olisi huomaavaista pukeutumista tuon homssuinen ja sotkuisen takkutukkalutka-lookin sijaan.
Huomaavaista? :D Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi olla epämukavissa vaatteissa kotonaan? Kai nyt jokainen saa herranen aika olla kotonaan just niinkuin itse haluaa.
Eroa, jos sulle on kerran tärkeintä joku pikkumusta tai pitsistringi.
Voihan se stringi olla vaikka räväkän punainen jos löytyy siihen sopivat korkokengät.
Näin se vain on! Tyttöystävääsi pitäisi saada sähäkkyyttä. Iloa ja flirttiä. Hameen leyhähdellessä hän myös näyttäisi hoikemmalta kuin olisikaan.
Teepaita ja verkkarit on nopea riisua.
Ihme mies olet, jos et ole tajunnut selkeää viestiä.
Sotkuinen sänkykamaritukka nyt edes olisi pitänyt ymmärtää.
Sulta kerjätään sanattomasti seksiä.
Nakupelle kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä miltä kotonaan näyttää. Itse olen perse paljaana kotona koska nakuna vaan on kivempi olla ku vaatteet ja rintsikat ei purista.
Hyi hitto.. Sit vieraat ihmettelevät kun sohva haisee perseeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDD Miksi puristavia ja ahdistavia rintaliivejä pitäisi pitää kotona? :D Mikä vika verkkareissa? Pitäisikö päällä olla farkut tai jopa pikkumusta? Miksi ihmeessä? Miksi kukaan pitäisi ahdistavia vaatteita kotona sohvalla?
Kyllä pikkumusta tai joku pitsistringi olisi huomaavaista pukeutumista tuon homssuinen ja sotkuisen takkutukkalutka-lookin sijaan.
Huomaavaista? :D Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi olla epämukavissa vaatteissa kotonaan? Kai nyt jokainen saa herranen aika olla kotonaan just niinkuin itse haluaa.
Voihan se stringi olla vaikka räväkän punainen jos löytyy siihen sopivat korkokengät.
En tietääkseni puhunut stringien väristä yhtään mitään.
Miksi valehtelet?
Näytä mulle se kohta, jossa puhun stringien väristä? Pikkumusta on toki nimensä mukaisesti musta, mutta pitsistringien väristä en puhunut mitään.
Mitä vikaa on esimerkiksi vaalean sinisissä stringeissä?
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä vielä uuma, jota voisi juhlistaa. Pue hänen ylleen avokaulaisen, vyötäröä kohden tiukkenevan yläosan ja kellohelmaisen hurmahameen. Koska sääret ovat arvattavasti tukevat, helman pitäisi olla sopivan pitkä, mutta nilkat saisivat näkyä. Leikkaa pois rispaantuneet hiustenlatvat ja kohota hiukset pöyheästi päälaelle, jotta niskan herkkä kuoppa paljastuisi – sitä saa näyttää ja sinne on hyvä laskea maitia. Silmien maskarakraaterien tilalle tupsuttelet tropiikin pehmeää yötä.
Reps!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Näytä mulle se kohta, jossa puhun stringien väristä? Pikkumusta on toki nimensä mukaisesti musta, mutta pitsistringien väristä en puhunut mitään.
Ei mitään :) En edelleenkään ole puhunut pitsistringien väristä missään :) Jos olet eri mieltä, voit ilomielin näyttää sen kohdan, jossa puhun pitsistringien väristä :)
Vierailija kirjoitti:
Nakupelle kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä miltä kotonaan näyttää. Itse olen perse paljaana kotona koska nakuna vaan on kivempi olla ku vaatteet ja rintsikat ei purista.
Hyi hitto.. Sit vieraat ihmettelevät kun sohva haisee perseeltä.
Ja sohvatyynyistä löytyy ruskeita peppulimarantuja. Siksikin stringit on hyvät. Helpompi pestä ja kuivuvat nopeammin kuin sohvatyynyt.
Nakupelle kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä miltä kotonaan näyttää.
Onneksi emme seurustele. :)
Minä makaan mieheni lököverkkarit jalassa sohvalla läppäri sylissä. Hiukset takussa. Mies istuu lattialla ja katsoo nhl peliä ja alkoi yhtäkkiä hieromaan jalkapohjiani samalla. Nyt juuri kysyin häneltä, että kun minulla lököverkkarit jalasssa, niin mitä ajattelet?... En mitään. Olenko homsunnäkönen?... Mitä sä selität, no et ole. Ootsä taas siel vauva mestassa vai mikä se on? hahahha...... Olen.
Karmeaa lukea miten jotkut naiset pukeutuvat kotona miehen läsnäollessa! Itse panostan kotonakin olemukseeni, en ymmärrä miten jotkut ei yhtään välitä ulkomuodostaan. Kotona viihdyn parhaiten iltapuvussa ja silkkihansikkaissa. Tukan kiharran päivittäin ja olen meikittä vain suihkussa. Yöllä toki pidän vain kevyttä yömeikkiä. Villasukat ovat kyllä takuuvarmat seksintappajat. Minä käytän kotona ns kotikorkkareita. Näin on ryhti parempi ja pylly paremmin esillä miehen iloksi. Ottakaahan oppia minusta!
😂 ei hyvänen aika... Kyllä on isot murheet pojalla
Vierailija kirjoitti:
Karmeaa lukea miten jotkut naiset pukeutuvat kotona miehen läsnäollessa! Itse panostan kotonakin olemukseeni, en ymmärrä miten jotkut ei yhtään välitä ulkomuodostaan. Kotona viihdyn parhaiten iltapuvussa ja silkkihansikkaissa. Tukan kiharran päivittäin ja olen meikittä vain suihkussa. Yöllä toki pidän vain kevyttä yömeikkiä. Villasukat ovat kyllä takuuvarmat seksintappajat. Minä käytän kotona ns kotikorkkareita. Näin on ryhti parempi ja pylly paremmin esillä miehen iloksi. Ottakaahan oppia minusta!
😂 Miksi vähä epäilen tuota tarinaasi? Jos totta puhut, niin miten ihosi kestää meikkaamista tai olemustasi? Toivon että tämä oli iso vitsi
Vierailija kirjoitti:
Joo mäkin puen iltaisin kruunun ja prinsessamekon päälle... Odotan pylly pystyssä prinssiäni 😂😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Ei mitään :) En edelleenkään ole puhunut pitsistringien väristä missään :) Jos olet eri mieltä, voit ilomielin näyttää sen kohdan, jossa puhun pitsistringien väristä :)
Apua ihan kun mun poikaystävä :'D jää inttämämään kaikesta ja varmasti ajattelee musta ja mun verkkareistakin noin.. Tosin ei taida tietää että kiinnostus oman ulkonäön ylläpitämiseen on lopahtanut pitkälti avokin uhmaikäis-käytöksen johdosta, kiukuttelua joka päivä. Minä ja verkkarit varmaan erotaan tosta pian.
Muista Ap että lihottavinta maailmassa on hääkakku. Jos tyttiksesi on laiskansorttinen jo nyt, niin tulevaisuus tietää runsaasti lisäkiloja ja selluliittia. Pieni epävarmuus tulevasta saattaisi herättää neidin. Tai parasta olisi vaihtaa parempaan.
Eräs tuntemani venäläisnainen kertoi, että toivoo löytävänsä miehen joka ymmärtää häntä kun haluaa oman makuuhuoneen. Ja siis sen takia , ettei mies koskaan näkisi häntä rumana ja hompsuisena. Aina viimeisen päälle laitettuna....siinä olis sulle😂
Vierailija kirjoitti:
Muista Ap että lihottavinta maailmassa on hääkakku. Jos tyttiksesi on laiskansorttinen jo nyt, niin tulevaisuus tietää runsaasti lisäkiloja ja selluliittia. Pieni epävarmuus tulevasta saattaisi herättää neidin. Tai parasta olisi vaihtaa parempaan.
Voi näitä elämän viisauksia...
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuntemani venäläisnainen kertoi, että toivoo löytävänsä miehen joka ymmärtää häntä kun haluaa oman makuuhuoneen. Ja siis sen takia , ettei mies koskaan näkisi häntä rumana ja hompsuisena. Aina viimeisen päälle laitettuna....siinä olis sulle😂
Ai kuten tällainen sankari?
"Karmeaa lukea miten jotkut naiset pukeutuvat kotona miehen läsnäollessa! Itse panostan kotonakin olemukseeni, en ymmärrä miten jotkut ei yhtään välitä ulkomuodostaan. Kotona viihdyn parhaiten iltapuvussa ja silkkihansikkaissa. Tukan kiharran päivittäin ja olen meikittä vain suihkussa. Yöllä toki pidän vain kevyttä yömeikkiä. Villasukat ovat kyllä takuuvarmat seksintappajat. Minä käytän kotona ns kotikorkkareita. Näin on ryhti parempi ja pylly paremmin esillä miehen iloksi. Ottakaahan oppia minusta!"
Tässä varsinainen epävarmuuden epävarma ulkonäöstään 😂
Oma tyttis on kotona yleensä trikoissa ja t-paidassa, eikä pidä rintaliivejä eikä trikoiden alla pikkareita. Tuosta ei kotiasu parane! Koko ajan saa olla kanki kovana...