Tapailemallani miehellä on lapsi..
Tapasin hyvin komean ja fiksun tuntuisen miehen.Itse olen sinkku nainen ja lapseton.Miehellä,ketä tapailen on lapsi ja hän on päivittäin melkein lapsen äidin kanssa tekemisissä(jotain ongelmia ollut lapsen käytöksessä,lapsi 13v)Olen alkanut kärsimään siitä,etten saa miehen täyttä huomiota ja lapseen en ole vielä kunnolla tutustunut)Vaadinko itse liikaa vai pitäisikö miehen ottaa minut enempi huomioon?
Kommentit (21)
Se on enemmän ku yleistä ja sinä vaadit liikaa ku haluat kaiken huomion itelles. Miehelle tulee varmasti lapsi ja lapsen asiat olemaan aina etusijalla elämässä.
On täysin normaalia olla usein yhteyksissä. Ihan varmasti sinullekin jää mukavasti aikaa. Jos tuo ei riitä, etsi uusi tapaus.
Unohda lisääntyjät. He kelpaavat korkeintaan satunnaispanoiksi, ja heidän tärkeysjärjestyksessään olet ikuinen kakkonen.
Kiitos näistä neuvoista.Ehkä minun olisi parempi etsiä lapseton mies,koska en oikein pysty sietämään,että miehellä on ollut perhe aikaisemmin ja tämä perhe tulee olemaan kuvioissa ilmeiseti jatkossakin.Ajettelen kyllä,kun lapsi kasvaa niin sitten ehkä tuo yhteydenpito exään(lapsen äitiin )vähenee.
Päivittäin tuskin syytä olla yhteydessä. itse olen eronnut ja meillä on kolme lasta. Yhteydessä ollaan exän kanssa sen verran, että viestitse hoidetaan lasten tapaamisasiat. Tekemisissä viestitse ollaan pari kertaa viikossa. Yksi alakoululainen ja kaksi teiniä. En halua olla tekemisissä exäni kanssa kuin pakolliset asiat, vaikka ei meillä mitään riitaa ole ollut.
Se minua häiritsee,kun tämän miehen ex soittaa heti aamusta lapsen asioilla vaikka todennäköisesti tietää,että olen (nainen on)siellä.Minusta välillä tuntuu,että meidän suhteessa on se nainen siinä välissä ja en voi tuntea olematta mustasukkainen,koska mies on joskus rakastanut tuota naista vaikka väittääkin että ei ole mitään halua tai tunnetta exää kohtaan enään.
Haluaisin vaan tietää onko normaalia soitella niin usein exän kanssa ja tuohon aikaan heti aamusta..
Ap
On ihan normaalia olla lapseen liittyvissä tilanteissa paljonkin yhteydessä exän kanssa. Se on ihan pelkästään hyvä että heillä on sellaiset välit että pystyvät sovussa huolehtimaan yhteisestä lapsestaan. Tämä ei tarkoita mitenkään että olisi riski että palaavat parina yhteen.
Mutta jos sinä et pysty henkisesti hyväksymään sitä että miehellä on lapsi ja tämän lapsella myös äiti joka tulee olemaan kuvioissa aina, niin parempi etsiä lapseton mies.
No, itse olen 28-vuotias sinkku ja näin se nyt vaan omalla kohdallani menee: en halua lapsia, enkä halua että kumppanillani olisi. Lähes yhtä suuri turn off kuin päihderiippuvuus tai tupakointi.
Niin ei tuo pelko ihan perusteeton ole. Minä menin 32-vuotiaana naimisiin itseäni 8 vuotta vanhemman eronneen miehen kanssa, jolla oli 16-vuotias tytär edellisestä liitosta. Tyttärellä oli kaikenlaista ongelmaa, ja ex-vaimon kanssa yhdessä niitä hoisivat. Ex-vaimollakin oli ollut uusi avomies mutta niille tuli ero. Siinä sitten ihastuivat uudestaan toisiinsa ja minä jäin kuin nalli kalliolle.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaan tietää onko normaalia soitella niin usein exän kanssa ja tuohon aikaan heti aamusta..
Ap
Ymmärrä että lapsi menee aina edellesi. Näitä on nähty niin paljon...
Miten kukaan jaksaisi tollasta suhdetta? Ymmärrän kyllä uusioperhe kuviot mutta en sitä että lapseton ottaa puolison jolla on omia lapsia entuudestaan? Jäätävää
Vierailija kirjoitti:
Se minua häiritsee,kun tämän miehen ex soittaa heti aamusta lapsen asioilla vaikka todennäköisesti tietää,että olen (nainen on)siellä.Minusta välillä tuntuu,että meidän suhteessa on se nainen siinä välissä ja en voi tuntea olematta mustasukkainen,koska mies on joskus rakastanut tuota naista vaikka väittääkin että ei ole mitään halua tai tunnetta exää kohtaan enään.
Kuulostaa siltä, että tämä ex roikkuu vielä miehessä. Onko mies yhtä paljon yhteydessä exään?
Olen aina ihmetellyt eronneita, jotka sitten kuitenkin ovat päivittäin tekemisissä keskenään. Olen siis tuo vastaaja nro 8 ja itse ainakin haluan mahdollisimman vähän olla exäni kanssa tekemisissä. Nuorin lapsikin onneksi jo 12 vuotias, joten lapset hoitaa itse asioita meidän vanhempien kanssa.
Oletko ihan empatiakyvytön, vai mikä sua ap vaivaa? Haluat olla miehelle vissiin tärkeä vain pilluna.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan empatiakyvytön, vai mikä sua ap vaivaa? Haluat olla miehelle vissiin tärkeä vain pilluna.
Tuo ei pidä paikkaansa.Minä en vain jaksa sitä kun mies on usein yhteydessä exäänsä,vaikkakin lapsen asioista.Välillä ajattelen juuri niin,että tuo exä merkitsee kuitenkin miesystävälleni jotain vielä.
Voiko joku kommentoida?ja onko tuollainen yhteydenpito(esim viikottain)yleistä jos on yhteishuoltajuus lapsesta.
Ap