apua lapseni on vasenkätinen :/
Mitä tämä tarkoittaa? Mitentuohon pitäisi suhtautua? En osaa neuvoa tai auttaa.
Kommentit (16)
Aloita eheytystoimenpiteet välittömästi!
Ei se oo sen kummempaa. Ainut asia on toi kirjoittaminen. Se koulussakin opetetaan vasureille niin et ne kirjottaa oikealla ettei käsi pyyhi tekstiä samalla.
Ostat kahdet vasenkätiset sakset, isot ja pienet. Jos syöminen veitsellä ja haarukalla "oikeaoppisesti" hankalaa voitte miettiä antaako syödä niinkuin luontevinta hänelle on. Eipä muuta tule mieleen.
t. vasenkätisen äiti (ja vaimo)
AA-kerhon luonteenvirheiden parantamisohjelma pureutuu tähän!
Nyt punnitaan uskosi voima - ja ainahan voit rukoilla sitä lisää!
Äkkiä terapiaa. Sinulle siis.
Lasta vasenkätisyys tuskin haittaa.
Mistä se tulee että lapsi on vasenkätinen? Eihän lapsi osaa kirjoittaa, käyttää saksia tms. synnynnäisinä taitoina vaan kaikki nämä opitaan myöhemmin.
Niin ihan yhtä lailla voi opetella käyttämään oikeaa kättä kirjoittamiseen ym. kuin vasenta, ei siinä ole mitään synnynnäistä vasen- tai oikeakätisyyttä. Ihmettelen miksi jotkut on vasenkätisiä.
Pakota se oikeakätisesti vaikka sitomalla vasen käsi selän taakse. Tuommoinen omituisuus pitää kitkeä ihmisestä. Se on niinkuin meidän pojalla päiväkodissa 2000-luvun alussa, ”tädit” olivat sitä mieltä, että kirjoittaa vasemmalla vain ilkeyttään ja itsepäisyyttään.
Itse olen saanut vasurina paljon ymmärtäväiseen kohtelun koulussa 1970- ja 1980-luvuilla.
Minäkin olen eikä koskaan ollut ongelmia sen kanssa, ainoastaan jos saksia on vain oikeakätisille
Ei se niin yksinkertaista ole,vasuri tekee aika paljon kaikkea muutakin"perse edellä".
Meillä aiheutti taistelun kun tarhassa askartelevat kaikenlaista ja vaikka lasten sakset käyvät kumpaankin käteen on niissä leuat väärinpäin vasurille ja ne eivät leikkaa,paperi on vaan välissä.
Vasuri kiipeää pyörän ym.selkään eri puolelta,kurvaa mielummin oikealle kuin vasemmalle ym.
Kirjoittaminen on hankalaa,olisiko loppujen lopuksi haittaa vaikka opettaisi kirjoittamaan oikealla niin kuin ennenvanhaan?
Pienet lapset kuitenkin omaksuvat aika nopeasti tietyt toistuvat toimintamallit.
Vasenkätiset ovat keskimäärin luovempia ja älykkäämpiä kuin oikeakätiset.
Suosittelen kutsumaan paikalle manaajan.
Tarkoittaa sitä että lapsesi on omistautunut Saatanalle.