Kannattaako tämä suhde?
Olen ollut 7kk kaukosuhteessa miehen kanssa. Näemme yleensä viikonloppuisin. Hänessä on paljon hyviä puolia, tulee mm. juttuun perheeni kanssa erittäin hyvin ja on kohtelias kaikille. Hieroo ja silittelee. Mies on 11v vanhempi, 37v, jos sillä on väliä.
Muutama juttu kuitenkin hiertää.
Seksi. Miehellä lässähtää homma jossain kohtaa ja joudutaan keskeyttämään. Lähes aina. Seisokki ei siis pysy. Itsetyydytys kuulemma onnistuu. Syyttää stressiä.
Naispuoliset ystävät. Ystäviä (joita tapaa useammin kuin kerran kuussa) hänellä on kaksi. Toinen on 20 vuotta vanhempi nainen ja toinen hänen ikäinen eronnut yh-äiti. Kärsin luottamuspulasta, sillä en ymmärrä miksi hän menee kahville jonkun luo klo 22 illalla. Yleensä naisilta tulee jokin fb-päivitys, kuten "jääkaappi kunnossa!" Enkä tiedä onko tuo peittelyä, vai onko mielikuvitukseni liian vilkas. Aiemmissa suhteissa en ole epäillyt.
Epävarmuus. Sanoo olevansa suhteessa kanssani, mutta on kuulemma sitoutumiskammoinen, eikä ole koskaan rakastanut ketään. Kutsuu minua silti rakkaaksi.. Ei ole varma haluaako lapsia, itse haluaisin jossain vaiheessa.
Onko teillä kokemuksia? Edellinen suhde päättyi siihen, kun mies löi. Tässä ei sentään sellaista tarvitse pelätä...
Kommentit (31)
Minä en huolestuisi tuosta että ei ole koskaan ollut rakastunut.
Olen 40v nainen enkä ole koskaan ollut rakastunut ennen nykyistä nyt vuoden kestänyttä suhdettani.
Muutin paljon ja olin urakeskeinen. Ja aina viihtynyt hyvin yksin. Vasta muutama vuosi sitten alkoi tuntua siltä että kaipaisin oikeaa kunnollista parisuhdetta. Kun rakkautta alkaa haluta sitä saa.
Eli menneisyyden sijaan kysyisin: tahtooko mies rakastua?
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v nainen enkä ole koskaan ollut rakastunut ennen nykyistä nyt vuoden kestänyttä suhdettani.
Muutin paljon ja olin urakeskeinen. Ja aina viihtynyt hyvin yksin. Vasta muutama vuosi sitten alkoi tuntua siltä että kaipaisin oikeaa kunnollista parisuhdetta. Kun rakkautta alkaa haluta sitä saa.
Kiitos näkökulmasta. Tuntuu vaan hassulta, että minä paljon nuorempana olen ollut kaksi kertaa rakastunut.
Tietysti ihmisten elämät on erilaisia.
Näetkö näitä naisia uhkana?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos näkökulmasta. Tuntuu vaan hassulta, että minä paljon nuorempana olen ollut kaksi kertaa rakastunut.
Tietysti ihmisten elämät on erilaisia.Näetkö näitä naisia uhkana?
ap
En välttämättä. Se että mies vastaa puhelimeen naisten luona ollessaan ja eikä piilottele kaveruutta on ainakin hyvä merkki.
Mietipä järjellä. Ei tuo mies ole mitään parisuhdekamaa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään jääväni vanhaksi piiaksi. Lapsiakin tahtoisin parin vuoden päästä...
Tuntuu olevan hankala löytää kunnon miestä, vaikken ole itse mikään luuseri.
ap
Selviä merkkejä ilmassa, joiden en uskoisi johtavan tulevaisuudessa hyvään.
Tee lapsia mieluummin toisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään jääväni vanhaksi piiaksi. Lapsiakin tahtoisin parin vuoden päästä...
Tuntuu olevan hankala löytää kunnon miestä, vaikken ole itse mikään luuseri.ap
Vai 26vuotias vanhapiika :DDDDDD
Suosittelen seuraamaan tilannetta. Jos mikään ei muutu, sitten kannattaa lopettaa.
Varmaan kysyisin miksi ei ole ollut koskaan rakastunut. Jos vastaisi, että kaikki exät olivat niin kamalia, niin juoksisin ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kysyisin miksi ei ole ollut koskaan rakastunut. Jos vastaisi, että kaikki exät olivat niin kamalia, niin juoksisin ajoissa.
Ei kuulemma oo vaan tunteet ikinä syventynyt.. viimeksi oli epätoivoinen ja otti jonkun, joka itseään paljon tyrkytti..
ap
En välttämättä haluaisi tätä nähdä ensimmäisenä vaihtoehtona, koska on aiemmin vaikuttanut ihan lupaavalta. Kohtelee minua paremmin kuin entiset mieheni, mutta nuo aloitusviestissä kertomani jutut häiritsee.
En vain tiedä mitä tehdä.
ap