Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tämä suhde?

Vierailija
12.11.2017 |

Olen ollut 7kk kaukosuhteessa miehen kanssa. Näemme yleensä viikonloppuisin. Hänessä on paljon hyviä puolia, tulee mm. juttuun perheeni kanssa erittäin hyvin ja on kohtelias kaikille. Hieroo ja silittelee. Mies on 11v vanhempi, 37v, jos sillä on väliä.

Muutama juttu kuitenkin hiertää.

Seksi. Miehellä lässähtää homma jossain kohtaa ja joudutaan keskeyttämään. Lähes aina. Seisokki ei siis pysy. Itsetyydytys kuulemma onnistuu. Syyttää stressiä.

Naispuoliset ystävät. Ystäviä (joita tapaa useammin kuin kerran kuussa) hänellä on kaksi. Toinen on 20 vuotta vanhempi nainen ja toinen hänen ikäinen eronnut yh-äiti. Kärsin luottamuspulasta, sillä en ymmärrä miksi hän menee kahville jonkun luo klo 22 illalla. Yleensä naisilta tulee jokin fb-päivitys, kuten "jääkaappi kunnossa!" Enkä tiedä onko tuo peittelyä, vai onko mielikuvitukseni liian vilkas. Aiemmissa suhteissa en ole epäillyt.

Epävarmuus. Sanoo olevansa suhteessa kanssani, mutta on kuulemma sitoutumiskammoinen, eikä ole koskaan rakastanut ketään. Kutsuu minua silti rakkaaksi.. Ei ole varma haluaako lapsia, itse haluaisin jossain vaiheessa.

Onko teillä kokemuksia? Edellinen suhde päättyi siihen, kun mies löi. Tässä ei sentään sellaista tarvitse pelätä...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei toiminut aviomieheni kanssa seksi aluksi ollenkaan. Vuoden sinnittelin, sitten viimein alkoi löytyä oikea sävel.... nyt 17 vuotta yhdessä.... on meilläkni tietysti ongelmat omat..

Vierailija
2/31 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisen ristin olet itsellesi löytänyt. Palaa äkkiä "vapaille markkinoille". Löydät varmasti itsellesi paremmin sopivan miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista kuulla,että joillakin ei toiminut seksi ollenkaan parisuhteen alussa,eli on muitakin!minullakin kävi mieheni kanssa niin,että meni varmaan muutama vuosi!ennekuin sain ja sitten homma alkoi toimia liiankin hyvin:)

Vierailija
4/31 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaistoosi.

Vierailija
5/31 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika paha, jos mies sanoo, ettei ole koskaan rakastanut ketään — ja ikää on jo 37 v. Ja nuo "iltakahvittelut" kuulostavat todella epäillyttäviltä. En sitoutuisi. Suosittelisin, että et hukkaisi enempää aikaa ja etsisit jonkun muu, mielellään lähempänä omaa ikääsi.

Vierailija
6/31 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aika paha, jos mies sanoo, ettei ole koskaan rakastanut ketään — ja ikää on jo 37 v. Ja nuo "iltakahvittelut" kuulostavat todella epäillyttäviltä. En sitoutuisi. Suosittelisin, että et hukkaisi enempää aikaa ja etsisit jonkun muu, mielellään lähempänä omaa ikääsi.

Tämä vanhempi nainen on saman alan yrittäjä ja he asuvat naapureina, joten ymmärrän että ovat tekemisissä. Olen myös muutaman kerran nähnyt tämän naisen ja en pidä kovin suurena uhkana...

Yh-äiti taas epäilyttää. Mies sanoo, että tämän yh:n ex on miehen kaveri, joten ei sekaantuisi naiseen. Tiedä sitten, enemmän epäilen tätä naista.

Miehen puhelimessa on jonkin verran seksuaalissävytteisiä viestejä parilta naiselta. Molemmille on sanonut olevansa suhteessa. (Mies jättu koneelle facensa auki, enkä epäilyksissäni voinut vastustaa kiusausta...)

Kiitos edellisille kommentoijille. Toivoisin vielä lisää näkökulmia, oma pää ei toimi...

Ap

Vierailija
7/31 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa hän ainakaan seksiä harrastaa noiden naisten kanssa...Minusta tässä asiassa on ongelmana pelkästään sinun mustasukkaisuutesi.

Vierailija
8/31 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun käyt kasseihin kiinni kuin lässähtää. Kyllä sen taas ylös saa! Kyllä nuoremmallakin perus lähetyssaarnaajassa välillä veltoks heittää

Vierailija
9/31 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ettei omien sanojensa mukaan ole rakastanut koskaan ketään on kaikkein oleellisin asia tuossa. Ei nuo kaverinaiset ym. 

Vierailija
10/31 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta.

Vierailija
11/31 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vanhempi nainen on saman alan yrittäjä ja he asuvat naapureina, joten ymmärrän että ovat tekemisissä. Olen myös muutaman kerran nähnyt tämän naisen ja en pidä kovin suurena uhkana...

Yh-äiti taas epäilyttää. Mies sanoo, että tämän yh:n ex on miehen kaveri, joten ei sekaantuisi naiseen. Tiedä sitten, enemmän epäilen tätä naista.

Ap

Miksi miehen pitää erikseen sinulle sanoa, ettei “sekaantuisi” kyseiseen naiseen? Itsekö hän asian otti esille?

Entä miksi ainoa syy olla menemättä liian pitkälle kyseisen naisen kanssa on se, että nainen on miehen kaverin exä? 

Vierailija
12/31 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä jännittää, siksi lopahtaa. Aikaa myöten vehkeet pysyy asennossa loppuun asti, kun kiire ja suorituspaineet pois niin alkaa homma toimimaan. En epäile yhtään etteikö olisi vielä rakastanut ketään, hyvin on aikaa rakastua. Kuullostaa ihan kelvolta mieheltä.

Vierailija
13/31 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehinen näkökulma noihin asioihin:

Seksi. Olen hieman miestäsi nuorempi ja kyllä, se vaan välillä lässähtää. Se tulee pyytämättä ja yllättäen eikä tilanne koskaan itsessään helpota asiaa. Tilanteen tuoma jännitys + uhka lässähtämisestä ja häpeästä on eri tilanne, kuin tutun ja turvallisen oman käden tai pitkäaikaisen kumppanin kanssa. 

Naispuoliset ystävät. Uhka vai mahdollisuus? Siellä voidaan hakea naisen näkökulmaa näihin samoihin asioihin, joista kirjoitat täällä tai sitten haetaan viikolla lämpöä kun et ole sitä itse antamassa. Oletteko keskustelleet asiasta? 

Epävarmuus. Hieman kiinnostaisi miehen tausta, kun jo pelkästään kertomasi asiat ovat ristiriidassa keskenään. Tietääkö mies mitä rakkaus on vai onko lentänyt pesästä pesään ja pelkää enemmän olla yksin kuin että rakastaa toista? On enemmän rakastunut siihen, että joku on lähellä ja saatavissa? 

Vierailija
14/31 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kuulosta kelvolliselta mieheltä. Sinun pitäisi nyt itse tietää, mitä haluat (mikä ei välttämättä ole helppoa 26-vuotiaana). Jos haluat perustaa perheen ja saada lapsia, ei mies kuulosta siltä, että suhdetta kannattaisi jatkaa vakavissaan. Se, ettei hän ole koskaan rakastanut ketään, on minusta todella huolestuttavaa. Onko hänellä jotain syytä siihen? Kaltoinkohdeltu lapsena tms.? Mies ei välttämättä ole paha tai tee tuota tahallaan, mutta jos kerran jokin saa sinut epäilemään suhteen toimivuutta, luota vaistoihisi. 

N32

Vierailija
15/31 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei itse ottanut esille, että olisi syytä huolestua kahvitteluista. Jos soitan ja kysyn mitä hän on tehnyt, hän kertoo jos on ollut kahvilla jomman kumman luona. Vastaa puhelimeen myös silloin kun on siellä. Minä suutuin aluksi aika paljon tuosta, koska mistä mä tiedän mikä homman nimi on. Minäkään en tykännyt tuosta "koska on kaverin ex" -vastauksesta, koska se kuulosti ihan siltä, kuin kiinnostusta kuitenkin olisi. Vanhemmasta naisesta on sanonut "emme halua pilata ystävyyttämme seksillä".

Hän on ollut 6 vuotta sinkku, sitä ennen (huonossa) suhteessa 4 vuotta. Parikymppisenä kuulemma lenteli kukasta kukkaan, muttei ole sitä enäö tehnyt 10 vuoteen. Osaisi hyvin olla yksinkin, kun niin kauan ollut.

En tiedä hänen lapsuudestaan paljoa. Hän ei tällä hetkellä ole erityisen läheinen vanhempiensa kanssa (asuvat kaukana). Olemme siellä kuitenkin pari kertaa käyneet kylässä.

Vaikka itse olen nuori, olen ollut rakastunut hyvin palavasti. Olen edelleen ystävä eksäni kanssa, erosta kolme vuotta. Myös me kahvittelemme, mutta emme ole yökyläilleet sen jälkeen, kun aloin suhteeseen. Tosin olin hänen luonaan sinkkuna yötä useasti niin, ettemme edes koskeneet toisiimme. Vuosi erosta tosin se päätyi aina seksiin. Tällä miehellä oli myös naispuolisia ystäviä, mutta en koskaan epäillyt. Tuntui palvovan minua.

Ap

Vierailija
16/31 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en epäilisi tuota vanhempaa naista, mutta yksinhuoltajat on tunnetusti aika epätoivoisia.....

Vierailija
17/31 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksinhuoltaja ja olen seksisuhteessa yhden naimisissa olevan miehen kanssa. Varo.

Vierailija
18/31 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Ap

Vierailija
19/31 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen tuota, ettei ole koskaan rakastanut ketään. Miksi?

Vierailija
20/31 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin, liian arveluttava mies.