Onko siitä mitään hyötyä että ex ottaa heti eron jälkeen uuden? Yritän ajatella positiivisesti
Miten kauan teillä meni, että löysitte myös itse uuden kumppanin? Miten teidän parisuhteessa elävä suhtautui siihen? Kommentoikaa jotenkin tilannetta ja yrittäkää saada mut tajuamaan, että tää voi olla ihan hyvä juttu - myös lasten kannalta.
Kommentit (32)
uusi avioliitto ...vuoden sisälläkaveripiirissä eroja 2 paria , 1 mies vielä laastarin kanssa yhdessä hänen vaimonsa ei ole ollut kenenkään kanssa yhdessä, toinen pari yrittivät molemmat uutta suhdetta molemma erosi niistäkin...
heh "kaveri" otti laastarille laastarin. alle vuodessa 5 asuntoa 3 kumppania ja pari rakasta lemmikkieläin jotka jää aina exille. on se rakkaus vaan ihanaa, mutta niinhän siä sanotaan rakkaus on ikuista kohteet vaan vaihtuu. sisaruksilla on liuta exiä "kavereina" somessa.
Lennosta vaihdoin. Yhdessä pian 15 vuotta.
Pitäskö kasvaa aikuiseksi ensin ?
Onneksi eksä löysi uuden pian eron jälkeen. Hänellä oli tapana soittaa viikottain kysyäkseen ja kertoakseen vain kuulumisia. Nyt soittaa max kerran kuukaudessa. Erottiin siis sovussa ja eksä haluaa olla edelleen ystäväni. Ei minulla ole sitä mitään vastaan, mutta parempi olla harvemmin yhteydessä. Ja erottiin siis minun aloitteesta.
en ole pystyny suhteeseen kun erosin vuosi sitten ex on ollut jo kahdessa suhteessa toisen kanssa jopa ylin puoli vuotta avoliitossa
Se hyvä puoli siinä on, että pääset (joudut) käsittelemään eron nyt heti ettekä jää on/off kierteeseen, joka on todella kuluttavaa ja viivästyttää eron käsittelyä.
Omasta erostani neljä vuotta, kaksi vuotta olimme/off suhteessa, kolmannen ja viimeiseksi jääneen yrityksen jälkeen exä meni heti uuteen suhteeseen ja kiirehti naimisiinkin. Nyt on jo eronnut, ja jälkeenpäin sanonut katuvansa kaikkea, ja että kiirehti uuteeen suhteeseen, koska ajatteli sen "auttavan kaikessa", mutta ei se sitten niin ollutkaan (minkä kuka tahansa olisi voinut sille kertoa, mutta niinhän se on, että jotkut asiat täytyy vaan oppia kantapään kautta).
Itse pahoitin kyllä alkuun mieleni (koska exä löysi tämän toisen jo sinä aikana, kun viimeistä kertaa yritimme taas yhteenpaluuta), mutta oli pakko vaan käydä läpi kaikki ikävät tunteet ja nykyään voin erinomaisesti. Exä sen sijaan ei niin hyvin voi, hän on sanonut katuvansa ja on pyydelyt anteeksi, ja hänellä siis vielä edessä kaikki se sama, jonka mina sain hoidettua jo pari vuotta sitten.
Uutta suhdetta minulla ei ole, pari ihan lyhyttä kokeilua kyllä, mutta en kokenut sittenkään olevani vielä valmis suhteeseen. Nyt ehkä olisin, mutta ei minulla mitään kiirettä ole enkä viitsi etsiä suhdetta, tulee sitten kun/jos tulee, viihdyn toistaiseksi oikein hyvin itsekseni.
se että turha haikailla kun huomaa ettet ole merkinnyt yhtään mitään kun olet korvattavissa heti
ainahan voi lauaa luikuttaa uudelle kullalle sitä samaa laulua kuin kaikkille edellisille .... kukaan ei koskaaan voi sun paikkaa ottaa kukaan ei tee mun mailmasta kauniinpaa....
t: ...i
Tuttavien avioerossa nainen oli ainakin pakotettu pohtimaan parisuhteen päättymistä oikein urakalla, kun mies oli kihlannut uuden naisen jo muutamia kuukausia erosta. Kyseinen suhde ei kestänyt ja muutenkin on ollut miehellä ns. kiireistä...
Olin ikionnellinen kun exä löysi uuden. Loppui soittelu ja tikusta asiaa- yllätyskäynnit. Lapsia ei ollut. Exä on kai vielä "löytönsä" kanssa, käväisin itse kihloissa pari kertaa mutta parisuhde ei oikein sovi elämääni juuri tässä vaiheessa.
kaveripari erosi molemmat löysi uudet muutamassa kuukaudessa uudet nyt molempien laastarisuhteet ohi