Kukaan ei ollut käynyt haudalla.
Entisen mieheni haudalla vaikka hänellä on paljon aikuisia lapsia.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mistä tiedät?
Kävin siellä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mistä tiedät?
Kävin siellä tänään.
Ei ollut lumessa jälkiä vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mistä tiedät?
Kävin siellä tänään.
Ei ollut lumessa jälkiä vai?
Ei ollut kynttilöitä tms. No kaikki vihasivat häntä.
Koko päivänkö siellä päivystit? Ei kaikki vie kynttilöitä haudalle, vaikka siellä kävisikin.
En usko että edesmennylle on väliä, käykö joku haudallaan vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Koko päivänkö siellä päivystit? Ei kaikki vie kynttilöitä haudalle, vaikka siellä kävisikin.
En tietenkään mutta eipä perunkirjoitukseen kauan tullut aikanaan muita kuin minä ja oikeusaputoimiston henkilö.
Minä esimerkiksi en vie kynttilöitä. Omalta osaltani ei tule jätettä jätekatokseen. Minusta se on hyvä asia.
Hyvin surullista ymmärrän että ajattelutti katsoa sitä hautaa. Mutta sinä menit.
Kaikki eivät käy haudalla muistelemassa kuolleita, vaan muistelevat heitä ihan kotioloissa.
Valitettavasti se kuollut ei nouse sieltä kahvittelemaan kävijän kanssa joten ihan sama muistella kotona. Teen paljon asioita arjessa joista kuolleet perheenjäsenet pitivät, joten ei sillä haudalla käynnillä niin suurta väliä ole. Kuljetan myös joiltain saamiani asioita arjessa mukana joten mukana kulkevat koko ajan.
Voivat käydä vaikka illalla. Tai jonain muuna päivänä, jos tänään on hankala päästä.
Minusta ei jää kenellekään muistomerkkiä hautausmaalle. Sen olen tehnyt selväksi.
Se on muistohauta siksi että käytäisiin, kyllä.
Olen ainoa joka käy vanhempiemme haudalla, mutta en ole vielä tähän päivään mennessä ymmärtänyt pahoittaa mieltäni asiasta. Jokainen muistaa omalla tavallaan tai on muistamatta.
Jaa. Mistä tiedät?