Miksi usein kun istun metrossa niin aina joku teinityttö katsoo minua jonkin aikaa ja tämän jälkeen supattaa jotain kaverinsa korvaan?
Kaveri sitten kääntyy katsomaan. Itse en koskaan ketään tuijota, mutta huomaan tämän sivusilmällä. Se on aina teinityttö, joka näin tekee. Ja vaikka metrossa on paljon muitakin, niin minä joudun aina silmätikuksi. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä he supattavat. Tuijotus nyt ei ole niin paha mutta kun siihen yhdistetään tämä kuiskiminen, niin se on minusta jo liikaa.
Olen myös se,.jolta tullaan aina pyytämään apua vaikka ympärillä olisi muitakin.
Mistä tämä johtuu?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kaveri sitten kääntyy katsomaan. Itse en koskaan ketään tuijota, mutta huomaan tämän sivusilmällä. Se on aina teinityttö, joka näin tekee. Ja vaikka metrossa on paljon muitakin, niin minä joudun aina silmätikuksi. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä he supattavat. Tuijotus nyt ei ole niin paha mutta kun siihen yhdistetään tämä kuiskiminen, niin se on minusta jo liikaa.
Olen myös se,.jolta tullaan aina pyytämään apua vaikka ympärillä olisi muitakin.
Mistä tämä johtuu?
Jos et näytä muuten huomiotaherättävältä, luultavasti näytät joltain julkkikselta. Tai sitten olet ajatukssasi tuijotellut teinejä ja he supattelevat keskenään että miks tuo muija kyylää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja teinit tekee tätä jopa kassajonossa, ensin toinen katsoo minua, sitten supattaa kaverilleen ja molemmat katsoo. Yritän itse olla reagoimatta asiaan. Ilmeisesti näytän niin helvetin hassulta tyypiltä, mutta kyllä nuo tilanteet aina jossain määrin päivän onnistuu pilaamaan.
Itse tein tätä teininä, jos ajattelin että mies on hyvännäköinen. Jos et kulje joku pellehattu päässä, luultavasti oot vaan komee, sorge.
Eli voisko ap:kin tapauksessa olla kyse siitä että hän on hyvännäköinen näiden teinityttöjen mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä johtuu?
Olet niin puoleensavetävä, että kiinnität huomiota myös nuoremmissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut jaksaakaan olla niin kiinnostuneita toisten tekemisestä. Että ihan syrjäsilmällä. :)
Avoimesti tuijottaen ja suu vääntyneenä inhoa ilmentävään irvistykseen.
Ole imarreltu. Jos sulautuisit harmaaseen massaan ei ne sua edes noteeraisi.
Sinussa on sitä jotain, mitä monissa muissa ei ole. Teinityttöjä voi ärsyttää, jos et anna heille huomiota. Sinun huomiosi voisi olla heille itsetuntoa pönkittävä asia.
Täällä puhutaan nuorista hyvin kovasti ja asettautumatta heidän asemaansa, tämä koskee sieluun. Emme tiedä millä tavalla on maailma heille ijan erilainen kuin meille. Se on!!!
Ihmettelen kyllä tuota, koska olen huomannut että ihmiset lähinnä metrossa tuijottavat kännykköihinsä eivätkä tuijota muita. Olen nuorehko nainen, enkä ole seinäruusu (mutten turhan erikoinenkaan) ja joskus sivusilmällä huomaan että joku nuori nainen katsoo, mutta katsoo sitten muualle heti kun huomaan. Samoin jotkut teinipojat saattavat katsoa. Mutta en ilkeämielistä supatusta ole huomannut.. Helsingissä ihmiset pääosin eivät tuijottele muita. Ainoastaan juopot on näitä jotka itselle saattavat ördää jotain rumasti.
Olisi perin hauskaa saada videonauhapätkää näistä sivu- ja syrjäsilmällä tuijottajista metrossa. Ap ja kaiffarit.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä tuota, koska olen huomannut että ihmiset lähinnä metrossa tuijottavat kännykköihinsä eivätkä tuijota muita. Olen nuorehko nainen, enkä ole seinäruusu (mutten turhan erikoinenkaan) ja joskus sivusilmällä huomaan että joku nuori nainen katsoo, mutta katsoo sitten muualle heti kun huomaan. Samoin jotkut teinipojat saattavat katsoa. Mutta en ilkeämielistä supatusta ole huomannut.. Helsingissä ihmiset pääosin eivät tuijottele muita. Ainoastaan juopot on näitä jotka itselle saattavat ördää jotain rumasti.
Nämä kaverukset juttelivat keskenään vastatusten ilman älypuhelimia, mikä on nykyään toki harvinaista.
Mieluummin saisivat kyllä tuijotella puhelimiaan, jos vaihtoehtona on se, että ottavat jonkun henkilön silmätikukseen ja alkavat kuiskia hänestä toisilleen.
Ap
Miten jotkut jaksaakaan olla niin kiinnostuneita toisten tekemisestä. Että ihan syrjäsilmällä. :)