Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, olisitko mieluummin normaalituloinen ja hoikka/kaunis vai rikas ja lihava?

Vierailija
12.11.2017 |

Kumpi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas ja lihava. Läskin saa pois jos haluaa.

Vierailija
2/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielummin vaikka kuollut kuin lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa seksiäkin. Kummallinen kysymys.

Vierailija
4/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan enemmän kauneutta (sisäistä ja ulkoistakin). Valintani on hoikka ja kaunis.

Vierailija
5/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pullukka ja hyvätuloinen nyt, enkä muuttaisi mitään elämästäni.

Vierailija
6/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pulska ja varakas enkä oikein tiedä muusta elämästä.

Vierailija
7/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava ja rikas.

Vierailija
8/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa normaalituloinen? Jos joku 1200 kk niin sitten mieluummin lihava ja rikas.

Vierailija
9/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei kauneus ole tärkeä asia. Minulle ainakin kauneus on tärkeämpää kuin raha. Mutta onnea valitsemallanne tiellä.

Vierailija
10/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt normaalituloinen ja lihava ja ihan ilman muuta valitsisin paremmat tulot.

Vierailija
11/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen on hoikka ja kauneudensa puolesta missin tasoa, niin voisi mennä naimisiin rikkaan urheilijan kanssa. tuossa yhdistyisi hyvä ulkonäkä ja raha. toisaalta, jos olisi ruma, mutta rikas niin voisi hankkia komeita uroksia ympärilleen. onhan madonnallakin nuoria miehiä, vaikka on jo vanhan puoleinen rouva.

Vierailija
12/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen köyhä pieni pullukka kunnan työläinen, eli mielummin olisin pullukka ja rikas kiitos!!

Vierailija
13/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.kaksoisleukaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei kauneus ole tärkeä asia. Minulle ainakin kauneus on tärkeämpää kuin raha. Mutta onnea valitsemallanne tiellä.

Riippuu varmaan myös siitä aihiosta, jonka olet saanut työstettäväksesi. Minä olen kauneimmillaankin vain keskinkertainen/ ruma, joten en haaskaa liikaa paukkuja asiaan, joka ei tuota riittävää tulosta. Parempi kehittää itseään ihmisenä ja ammatillisesti, koska siihen taas on annettu hyvät eväät ja etenemismahdollisuudet.

Vierailija
14/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla voi ostaa myös kauneutta ja hoikkuutta joten ennemmin rikas ja lihava.

Vierailija
15/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla voi ostaa myös kauneutta ja hoikkuutta joten ennemmin rikas ja lihava.

Kaikki lihavat eivät muutu kauniiksi laihtumalla tai leikkauksilla. Moni on lihava jo senkin takia, kun ovat luonnostaan rumia, niin eivät välitä siitä hoikkana pysymisestäkään.

Vierailija
16/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pistit pahan. Olen hoikka ja vuotuiset palkkatulot jää alle 100 000 €. Täytyy sanoa, että lihava ja rikas.

Vierailija
17/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lihava ja rikas. Sitten on vara palkata ravintoterapeutti ja personal trainer. 

Vierailija
18/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava ja rikas. Panostaisin personal traineriin ja plastiikkakirurgiaan. Jos olisin sinkku niin en tiedä, ehkä valitsisin toisin. Nyt olen rakkaan mutta vähän plösähtäneen ja resupekkamaisen ukon samanhenkinen puolisko. Uskon, että huima tasoero ulkonäössä voisi luoda myös ongelmia.

Vierailija
19/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas ja lihava, koska on riippumaton toisten ihailusta ja toisten taloudellisesta tuesta. Kaunis ja köyhä taas haluaa ihailua ja elättäjää.

Vierailija
20/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin rikas ja lihava. Läskit saa pois ja olen nyt normaalituloinen ja kaunis et voisin hyvin kokeilla tota toista. Ennemmin rahalla suojattu elämä kuin kaunis peilikuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi