Meidän iskä suuttui
Just. Annoin miehelle lahjan, lapsilta oli päiväkodissa tehdyt kortit ja lahjat. Tein aamiaisen miehelle.
Päätin tehdä appiukolle karkkikortin, kun en keksinyt muuta lahjaa hänelle. Nyt mies suuttui siitä, etten ollut tehnyt korttia hänelle ja mököttää, että muut menevät edelle. Mitä vit..?!?
Hän ei itse millään tavalla muista minua äitienpäivänä. Olen aivan hämilläni ja surullinen tästä :'(
Kommentit (17)
No jo on. Miehen ei edes itse tarvitse tehdä isänpäiväkorttia kun sinä teet senkin hänen puolestaan. Silti valittaa.
Kai kysyit että miten mies on muistanut sinua äitienpäivinä?
Otin kyllä esille äitienpäivän ja sen, ettei minuakaan muistettu. Ei ilmeisesti vaikutusta, häntä kun nyt ei riittävästi oltu muistettu. Ap
Kysyisin, onko isänpäivä hänestä tärkeämpi kuin äitienpäivä.
Kyllä se siitä laantuu. Tunteet nyt vaan on sellanen juttu joita ei aina voi järjellä selittää.
Sano sille, ettei se ole isä. Vain sinä tiedät, kuka lastesi isä on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siitä laantuu. Tunteet nyt vaan on sellanen juttu joita ei aina voi järjellä selittää.
Vielä ei ole laantunut. Murjottaa edelleen! Minä en kyllä murjottanut äitienpäivänä, vaikka kurkkua kuristikin koko päivän. Ap
No ei kai se sun isä ole. Miksi sun pitäisi tehdä kortti lastesi isälle...
Vierailija kirjoitti:
Meidän iskä?
Huono sanavalinta. Tarkoitin meidän perheen iskää, joka ei tietenkään ole omani. Siksi en korttiakaan tehnyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän iskä?
Huono sanavalinta. Tarkoitin meidän perheen iskää, joka ei tietenkään ole omani. Siksi en korttiakaan tehnyt. Ap
Annoit kuitenkin lahjan?
Mutta joo, miestäsi taitaa risoa jokin muu kuin saamaton karkkikortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän iskä?
Annoit kuitenkin lahjan?
Mutta joo, miestäsi taitaa risoa jokin muu kuin saamaton karkkikortti.
Luitko? Ap antoi lasten tekemät lahjat miehelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän iskä?
Annoit kuitenkin lahjan?
Mutta joo, miestäsi taitaa risoa jokin muu kuin saamaton karkkikortti.Luitko? Ap antoi lasten tekemät lahjat miehelleen.
Luitko itse? Ap antoi myös oman lahjan.
Vierailija kirjoitti:
Otin kyllä esille äitienpäivän ja sen, ettei minuakaan muistettu. Ei ilmeisesti vaikutusta, häntä kun nyt ei riittävästi oltu muistettu. Ap
Meillä on tällainen samanlainen kotona. Mököttää ja hakee huomiota. Eikä itse ymmärrä tekevänsä kiusaa lapsille. Äitienpäivää odotellessa.
Sano sille, et oli kola varattuna illaksi, mut ottaako kortin, nii annat koloa sit apelle, jos kerta on niin korti perään.
Voiko olla noin typerä ja kiittämätön mies..