Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty harrastamaan se*siä

Ap
12.11.2017 |

Olen 27-vuotias nainen, enkä pysty harrastamaan seksiä kipujen takia. Kivut alkoivat noin 5 vuotta sitten, 5 vuotta seksielämän aloittamisen jälkeen. Sitä ennen olin erittäin aktiivinen, mutta pitkissä parisuhteissa. Minulla ei ole tauteja. Onko kellään veikata syytä tai apua kipuihin? Eilen yritin harrastaa seksiä mieheni kanssa mutta kesken seksin kipu yltyi niin kovaksi että pidättelin vain itkua kunnes mies oli valmis. Lääkärit aina ovat vain sanoneet että kunnon lämmittelyt ja liukkaria tms, mutaa jo lämmittelyt sattuvat, oli kyseessä käsin hyväily tai suulla. Liukkarit auttaa vain vähän, kipu ja kirvely on aina kuitenkin seksin jälkeen kiusana. Mikä avuksi, vai loppuiko seksielämäni tähän?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinhän se seksi onnistui kun mies sai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://anna.fi/suhteet/seksi/miksi-yhdynta-sattuu-6-syyta-outoihin-ema…

Luin ton, ei oikein mikään täsmännyt.

Ap

Vierailija
4/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on muutakin kuin yhdyntä!

Vierailija
5/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda seksi, luo kasvosi kohti Jeesusta. Kristuksen morsiamena koet paljon enemmän kuin kikkelin kanssa.

Vierailija
6/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvinhän se seksi onnistui kun mies sai.

Ja sinun vanhempiesi abortti valitettavasti epäonnistui. Mutta toivoa on vielä, sillä ehtisiväthän he vielä näin jälkeenpäinkin!

Vierailija
7/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tantraseksi.

Vierailija
8/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi. Sitähän voi olla emättimessäkin ( virtsarakossa, suolessa jne. ) Moni gynekään ei tiedä endosta tarpeeksi.

Vierailija
9/26 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda seksi, luo kasvosi kohti Jeesusta. Kristuksen morsiamena koet paljon enemmän kuin kikkelin kanssa.

Vierailija
10/26 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Endometrioosi. Sitähän voi olla emättimessäkin ( virtsarakossa, suolessa jne. ) Moni gynekään ei tiedä endosta tarpeeksi.

Ääni endolle täältäkin.

Vierailija
11/26 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/26 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
13/26 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama juttu. Mulla todettu paha endometrioosi ja sitä on hoidettu polttamalla ja hormonikierukalla (emättimessä ei kuitenkaan löydöksiä, joten en ole ajatellut johtuvan tästä).

Yhdyntäkivut alkoivat vasta kierukan laiton jälkeen ja ajattelinkin että luultavasti on limakalvoista johtuvaa, lääkärin neuvo olikin juuri että reippaasti vaan liukkaria! Kostun normaalisti ja liukkarinkaan kanssa tilanne ei ole helppottanut, vaan seksin yrittäminenkin polttaa ja sattuu.

Jossain kohtaa huomasin jännittäväni kovasti vaginan lihaksia ja aloimmekin miehen kanssa kokeilemaan yhdyntää niin, että hän tulee sisääni vain sentin kerrallaan, jolloin pysähdymme ja minä keskityn rentouttamaan lihakset sieltä. Tämä metodi on välillä mahdollistanut jopa täysin kivuttoman seksin, jota kaipaan kovasti, sillä siitä kivun pelosta on itselleni syntynyt välttämisreaktio. Välillä seksi ei tästä huolimatta kuitenkaan onnistu, vaan tuloksena on itku ja pettymys omaan kehoon.

Lääkäreitä ei ole juuri kiinnostanut tutkia sen enempää tätä mun "tilaani", vaan aina on ollut sellainen vähättelevä asenne, vaikka kyllähän nyt terve seksielämä (ja vagina) on hyvinkin tärkeä asia ja vaikuttaa ihmiseen kokonaisvaltaisesti. En ole sitten viitsinyt vaatia tutkia enempää, kun kaikki alatutkimuksessa näyttää normaalilta.

Toivottavasti löydät avun tähän vaivaan, jos tuo rentoutus ei tuota minkäännäköistä tulosta, niin lähtisin kyllä vaatimaan lisätutkimuksia. N24

Vierailija
14/26 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
15/26 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
16/26 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelleen lääkäriin ja vähän vaateliaampi asenne.

Sellaista se julkisella on.

Vierailija
17/26 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku asioista ymmärtävä naisgynekologi kehiin. Vaikka yksityiseltä sitten. Kyllä oon paljonkin lukenut näistä mut ikävä kyllä ohittanut artikkelit kun ei oo koskenut ittee. Onhan tohon toki joku syy mikä tarvii löytää ja hoitaa. Kuulostaa kaameelta "antaa" kun sattuu!

Vierailija
18/26 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
19/26 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti:

Olen 27-vuotias nainen, enkä pysty harrastamaan seksiä kipujen takia. Kivut alkoivat noin 5 vuotta sitten, 5 vuotta seksielämän aloittamisen jälkeen. Sitä ennen olin erittäin aktiivinen, mutta pitkissä parisuhteissa. Minulla ei ole tauteja. Onko kellään veikata syytä tai apua kipuihin? Eilen yritin harrastaa seksiä mieheni kanssa mutta kesken seksin kipu yltyi niin kovaksi että pidättelin vain itkua kunnes mies oli valmis. Lääkärit aina ovat vain sanoneet että kunnon lämmittelyt ja liukkaria tms, mutaa jo lämmittelyt sattuvat, oli kyseessä käsin hyväily tai suulla. Liukkarit auttaa vain vähän, kipu ja kirvely on aina kuitenkin seksin jälkeen kiusana. Mikä avuksi, vai loppuiko seksielämäni tähän?

Vierailija
20/26 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi