Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikkakiusaamisen vuosikustannkset Suomessa ovat noin 40 miljoonaa euroa!

Vierailija
11.11.2017 |

Sisältäen mm. Sairauslomakustannukset, työkyvyttömyyseläkkeet ym. Suomi on työpaikkakiusaamisen kärkimaa, mitä tämä kertoo kulttuuristamme?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaahan sen av:llakin kun puhutaan koulukiusaamisesta niin aina tulee monta kommenttia, joiissa vähätellään kiusaamista, puolustetaan kiusaajia ja syyllistetään kiusattuja. Kertoo kuinka paljon epäempaattisia, kiusaajahenkisiä suonalaisissa on.

Vierailija
42/45 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvio taitaa olla vahvasti alakanttiin, voit pistää nollan perään.

Luennoitsija Inka Ukkolan mukaan esim. Tyksiin voitaisiin palkata 330 hoitajaa lisää niillä rahoilla, jotka menevät vuodessa työpaikkakiusaamisesta johtuviin kuluihin. Ukkola on rautainen ammattilainen, joka tietää mistä puhuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😢 Suomessa tunnetaan empatiaa vain eläimiä kohtaan.

Eivät kaikki pidä eläimiä tuntevina ja tietoisina olentoina, vaan esineinä, joita voi rääkätä ja viskata kituvana ojaan.

Itseni on helpompi pitää eläimistä kuin ihmisitä, sillä ihmisiin olen saanut pettyä niin monta kertaa, etten pysty heihin enää koskaan luottamaan.

Eläimet ovat vähemmän pahoja kuin ihmiset.

Sitäkään en ymmärrä miksi eläinrakkautta paheksutaan ja oletetaan että se on jotenkin ihmisiltä pois. Ettei muka saisi lahjoittaa penniäkään eläinsuojeluun, ennen kuin joka ikinen ihminen maailmassa elää täydellisessä onnen hekumassa 24/7

Vierailija
44/45 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tuohon hinta-arvioon on päädytty ja millaisen kansainvälisen tutkimuksen perusteella Suomi johtaa työpaikkakiusaamistilastoa?

Vierailija
45/45 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut tosissaan sanovat että työttömällä ei voi olla parempi itsetunto kuin sellaisella joka käy töissä, työttömyys masentaa ja alentaa ihmisarvoa..

Itse pahasti työpaikkakiusattuna olen täysin eri mieltä.

No ite olen ollut pahasti työpaikka kiusattu sekä pahasti työtön. Kummatkin ovat musertavia kokemuksia.

Onko pakko aina kaikkea vertailla ja lokeroida mustavalkoisesti paremmuus/pahemmuus järjestyksiin.