Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette kun ahdistaa?

Vierailija
11.11.2017 |

Ja auttaako se?

Ahdistaessa ei jaksaisi uskoa, että joskus ei ahdista ollenkaan ja että elämä voi olla ihan siedettävääkin. Kai se kuuluu asiaan.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistushullu taas vauhdissa

Vierailija
82/99 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistushullu taas vauhdissa

Ketju on neljä vuotta vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh mitä pilleripäitä koko palsta täynnä. Olen järkyttynyt, että näin moni ottaa niinkin luonnolliseen tunteeseen kuin ahdistukseen jotain rauhoittavia kahmalo kaupalla. Oikeasti, ryhdistäytykää.

En koe itseäni pilleripääksi, vaikka otan miedointa (15 mg) Opamoxia puolikkaan ahdistukseen. Tai kun pelottaa, hermostuttaa, kurkkua kuristaa (esim. ennen ukonilmaa), tuskastuttaa, käyn ylikierroksilla, päässä humisee kuin olisi ylipainetta ja mitä noita tuntemuksia nyt onkaan. Tämä koronakausi on pahentanut asiaa tietenkin.

Vierailija
84/99 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen jotain sellaista, joka saa kehon tuottamaan endorfiineja, eli useimmiten

-tyydytän itseäni aivan tolkuttomasti

-hakeudun miehen syliin ja iholla niin paljon kuin mahdollista, kunnes hän hermostuu siihen

-treenaan

-itken

-nukun

-joskus musiikki toimii

Ja nämähän eivät siis poista ahdistusta, vaan saavat oloa siedettävämmäksi

Oletko kokeillut työntekoa? Jäisi vähän vähemmän aikaa pyöritellä ajatuksia pelkän oman navan ympärillä?

Vierailija
85/99 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä kaikille kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen jotain sellaista, joka saa kehon tuottamaan endorfiineja, eli useimmiten

-tyydytän itseäni aivan tolkuttomasti

-hakeudun miehen syliin ja iholla niin paljon kuin mahdollista, kunnes hän hermostuu siihen

-treenaan

-itken

-nukun

-joskus musiikki toimii

Ja nämähän eivät siis poista ahdistusta, vaan saavat oloa siedettävämmäksi

Oletko kokeillut työntekoa? Jäisi vähän vähemmän aikaa pyöritellä ajatuksia pelkän oman navan ympärillä?

Entäs jos se onkin työ mikä ahdistaa??

Vierailija
86/99 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei lepää?

Vierailija
87/99 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen.

Kun jättää asiat mille ei mitään voi Herran haltuun tulee paljon parempi olo.

Vierailija
88/99 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän kunnon jurrin.

Vierailija
89/99 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon lasin kylmää vettä ja se helpottaa

Vierailija
90/99 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu

Vierailija
91/99 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen.

Kun jättää asiat mille ei mitään voi Herran haltuun tulee paljon parempi olo.

Sama täällä. Tehokasta.

Vierailija
92/99 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan rauhoittavia tuplamäärän mitä reseptissä lukee, pistän suoratoistosta jotain soopaa taustalle ja menen nukkumaan, oli kello mitä hyvänsä. Tai relaksantteja. Pääasia että simahtaa pian. Ei poista ahdistusta mutta siirtää sitä.

Joskus juopottelen, tiedän omat rajani ja työpäivää edeltävänäkin voi siksi ottaa. Ei poista eikä edes siirrä ahdistusta mutta pääsee pois tästä maailmasta. Laittomat ei sovellu tähän.

Joskus lähden vaan ajelemaan.

Tosi huonoja ohjeita muille mutta itselleni toimii.

Vierailija
93/99 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei joskus olisi auttanut edes kriisipuhelin, ei mikään maallinen apu, kun sielulla on ollut hätä. Silloin olen mennyt puhumaan toiselle uskovalle tai rukoiltavaksi, kun on tuntunut, että omat rukoukset eivät ole riittäneet. "Sielu on levoton, kunnes se löytää levon Jumalassa." Vain Jeesuksessa on todellinen rauha, kun synnit on anteeksi saatu ja annettu.

Vierailija
94/99 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa pitkälle lenkille.

Vierailija
95/99 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiltelen tai ketjupoltan.

Vierailija
96/99 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen levoton olo usein ahdistuneena ja sos pelkotilat vaivaa vielä enemmän joten lenkillä olo pahenee jos ei saa olla aivan yksin.. Välillä ahdistaa monta päivää putkeen ja rauhoittavia ei kannattaisi joka päivä kuitenkaan napsia

Vierailija
97/99 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh mitä pilleripäitä koko palsta täynnä. Olen järkyttynyt, että näin moni ottaa niinkin luonnolliseen tunteeseen kuin ahdistukseen jotain rauhoittavia kahmalo kaupalla. Oikeasti, ryhdistäytykää.

On olemassa normaalia ahdistusta ja sairauksista johtuvaa ahdistusta joskus kun kokisit sen kunnon ahdistuksen itkisit tod näk kokoajan monta päivää putkeen. Tutustu hieman lääketieteeseen mikä älykkyytesi riittää

Vierailija
98/99 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muuten lopettaa kahvin juonti kokonaan. Minulla se jo auttoi aika paljon.

Kahvi on kyllä hyvää mutta kiihdyttää hermostoa ja samalla voimistaa tunnetiloja ja myös herkästi ahdistusta

Vierailija
99/99 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttelen. Erityisesti pään pyörittely ja hartioden pyörittely rauhoittaa minua. Kun päässä kiertää veri paremmin minulle tulee helpompi olo.

Saatan pohtia tarkasti miksi ahdistaa ja mikä ja mistä se kumpuaa. Suljen silmät ja koitan hengittää oikein syvään. Useita kertoja. Syvähengitys tunnetusti rauhoittaa ihan oikeissa paniikkikohtauksissakin. Pitkä uloshengitys on tärkein. Se rauhoittaa hermostoa.

Lenkki raikkaassa ulkoilmassa myös auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi