Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää mykkäkoulua.

Vierailija
11.11.2017 |

Käski aamulla täyttää tiskikoneen. Mulla oli siinä vielä yöpaita päällä ja olin menossa suihkuun. Totesin, että täytän kun ehdin ja menin suihkuun. Ukko oli sillä aikaa täyttänyt sen tiskikoneen ja on nyt pitänyt loppupäivän mulle mykkäkoulua.

Kiva tunnelma täällä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kutittamaan sitä ja sano että "myk myk".

Vierailija
2/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mies. Se on Jani Toivola.

Vierailija
4/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, inhoon niin noita mykkäkoululaisia. Terveisiä vaan ex:lle!!

Vierailija
5/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
6/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

40+ ollaan kumpikin, usko tai älä.

ap 

Vierailija
7/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

41v. mun exä!! Taitaa kuulua tohon ikään nuo mykkäkoulut. Mennään kuin takalukkoon, jos jokin asia ei mene mieleen.

Vierailija
8/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi päittäin minunkin. Minun 41v mieheni vain huutaa.

Vierailija
9/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko avata lisää? Mistä mies nyt mököttää, tarkalleen ottaen?

Olen suhtautunut suoraviivaisesti mykkäkoulunpitoon kunnes olen joutunut parisuhteeseen, jossa toiselle ei voi kertoa tunteistaan. Ei edes positiivisista, koska nekin mitätöidään. On kahta lajia mykkäkoulua - sellaista, jossa yritetään pakottaa toinen miellyttämään, ja sellaista, jossa taistellaan suhteen puolesta, kun muita keinoja ei jää. Kumpi teillä haluaa selvittää asiat?

Vierailija
10/10 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko avata lisää? Mistä mies nyt mököttää, tarkalleen ottaen?

Olen suhtautunut suoraviivaisesti mykkäkoulunpitoon kunnes olen joutunut parisuhteeseen, jossa toiselle ei voi kertoa tunteistaan. Ei edes positiivisista, koska nekin mitätöidään. On kahta lajia mykkäkoulua - sellaista, jossa yritetään pakottaa toinen miellyttämään, ja sellaista, jossa taistellaan suhteen puolesta, kun muita keinoja ei jää. Kumpi teillä haluaa selvittää asiat?

Meillä ei selvitetä asioita, ne lakaistaan maton alle. Jossain vaiheessa mykkäkoulu loppuu ja elämä jatkuu entisellään. Meidän suhteessa ei yleensäkään enää puhuta. Eikä tehdä mitään muutakaan. Kai tää on lopun alkua, ollut jo pitkään. Ja rehellisesti sanottuna mä en enää edes välitä. En mykkäkoulusta enkä tästä parisuhteesta. Olkoot miten on. Kun alkaa tosissaan vituttaa niin nosta kytkintä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän