Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylpeä siitä että voin imettää!

Vierailija
09.04.2006 |

Olen todella ylpeä ja iloinen siitä, että vauvani 6 vkoa on tähän saakka saanut vain äidinmaitoa! Minusta on todella ihana tunne tietää, että vauvani kasvaa vain äidinmaidon turvin. Minusta imettäminen on myös tosi kivaa puuhaa ja siinä pääsee luonnollisella tavalla läheiseen vuorovaikutukseen vauvan kanssa.

Onko teillä muilla imettäjillä sama fiilis?

PS. tällä ei ole tarkoitus mollata korvikkeella ruokkivia. Silläkin kasvaa terveitä vauvoja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kolme, neljä kuukautta toivoin vain että sais antaa kiinteitä. Sitkeästi vaan imetin, neljän kuukauden raja (silloinen muutoksen alla ollut suositusraja) tuli ja meni ja sitten rupesikin jo harmittamaan kun joutuu antamaan kiinteitä =).

Vierailija
2/10 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja odota vaan, tuosta se vielä paranee! Imetys on oikeasti hieno kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse täysimetin vaan 3 vkoa ja noin 2,5 kk osaimetin. Vähän onnettomasti siis kävi.

Vierailija
4/10 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä normaalia ja kovinkin yleistä?

Vierailija
5/10 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sattui vain alkuaikoina, mutta kun nännit tottuivat imettämiseen niin ei ole enää sattunut. Mulle sanottiin myös sairaalassa, että jos sattuu liikaa niin silloin imuote ei ole oikea... Luulen, että on perää koska olen huomannut että kun vauva imee huonosti (eli nänni vähän huonosti vauvan suussa) niin imetys " koskee" enemmän.

Vierailija
6/10 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin meni ja vauva kasvoi hyvin .Ruoka aina mukana ja päivääkään ei olla tuttipulloja käytetty.

Vierailija
7/10 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja hyvin meni ja vauva kasvoi hyvin .Ruoka aina mukana ja päivääkään ei olla tuttipulloja käytetty.

Vierailija
8/10 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä vain, että pystynköhän sitten omia tulevia lapsiani imettämään.

Nännini ovat aina olleet todella herkät, enkä voi antaa esim. mieheni koskaan koskea niihin. Ei vain tunnu kivalta.

Mitä luulette, sattuukohan imettäminen minulla liikaa?

Vierailija
9/10 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan ollessa saman ikäinen kuin ap:llä imetys oli meillä vielä yhtä itkua ja hampaiden kiristelyä. Vaikeuksia on ollut paljon, mutta sitkeästi olen jatkanut, ja nyt tuntuu, että onneksi näin. Harmittaa jo, kun kuuden kuukauden ikä lähestyy ja pitää alkaa antaa muutakin ruokaa.

Vierailija
10/10 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uttelusta huolimatta, on tarkoitus nostaa itseä ylös ja painaa toista alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi