Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina sama hullu kirjoittaa samasta asiasta

Vierailija
11.11.2017 |

Eikö näistä hulluista jo pikku hiljaa pitäisi päästä eroon?

Pakkoruotsinvastustajahullu kirjoittaa ketjuja, jossa itse vastailee itselleen. Tämä on ideologista vihaa täynnä.

Työttömiä trollaavia ketjuja tekee samoin yksi hullu. Luulen, että hän on addiktoitunut vastauksiin, eikä ole oikeasti ideologisesti puusilmä. Joka tapauksessa syytää sontaa av:lle.

Samoin miestenvihaajahullu, joka esimerkiksi taannoin esim. täytti av:n Axl-vihallaan syytöntä Axlia demonisoiden. Tällä hetkellä aktiivinen esmes Louis Székelytä demonisoiden.

Toiset ei edes häpeä omaa trollaustaan eikä peittele mitään, Jenni Vartiais -hullu esmes. Tyhmempikin tajuaa, että sama ihminen on kaiken tuon saastan takana.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluista hulluin on äitihullu.

Vierailija
42/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siitä puhe mistä puute".

(Toi sananlasku pitää paikkansa lukuunottamatta tätä ketjua).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitkä ketju eikä Ikistä ole mainittu?

Mitä ihmettä. Monta viestiä häneltä joka päivä.

Vierailija
44/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen kyllä syyllistynyt vähintäänkin pakkoruotsitrollille vastaamiseen, ei se sentään ihan itsekseen keskustele :)

Vierailija
45/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otithan arvioinnissa huomioon missin ihonvärin, joka on huomattavan kalpea? Ei siis sovi oikein mikään väri hyvin, musta olisi varmaan paras.

Vierailija
46/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää olen kyllä syyllistynyt vähintäänkin pakkoruotsitrollille vastaamiseen, ei se sentään ihan itsekseen keskustele :)

Kaikki ne sen puolella olevat on sen sivupersoonia kylläkin. Se keskustelu toistaa samaa kuin rikkioleva levysoitin.

Vierailija
47/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salkkareissa -ketjussa on jatkuvasti sama jankkaamassa ettei parikymppin nainen voi seurustella melken nelikymppisen kanssa. Ja ettei parikymppinen ole aikuinen vaan teini. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi