Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina sama hullu kirjoittaa samasta asiasta

Vierailija
11.11.2017 |

Eikö näistä hulluista jo pikku hiljaa pitäisi päästä eroon?

Pakkoruotsinvastustajahullu kirjoittaa ketjuja, jossa itse vastailee itselleen. Tämä on ideologista vihaa täynnä.

Työttömiä trollaavia ketjuja tekee samoin yksi hullu. Luulen, että hän on addiktoitunut vastauksiin, eikä ole oikeasti ideologisesti puusilmä. Joka tapauksessa syytää sontaa av:lle.

Samoin miestenvihaajahullu, joka esimerkiksi taannoin esim. täytti av:n Axl-vihallaan syytöntä Axlia demonisoiden. Tällä hetkellä aktiivinen esmes Louis Székelytä demonisoiden.

Toiset ei edes häpeä omaa trollaustaan eikä peittele mitään, Jenni Vartiais -hullu esmes. Tyhmempikin tajuaa, että sama ihminen on kaiken tuon saastan takana.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä näistä nettihulluista, niistähän pääsee helposti eroon, mutta minä satun tuntemaan yhden päästään ja ajatusmaailmaltaan vinksahtaneen ihmisen, joka ilkeilee, haastaa ja provosoi jatkuvasti "oikeassakin" elämässä.

Vierailija
22/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää unohtako sukunimihullua.

Saisinko referaatin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha mollosilmäni heilahtivat ohimolle kun näin tämän ketjun

Vierailija
24/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi täällä on yksi hullu, joka mollaa presidenttiä ja presidentin puolisoa milloin mistäkin aiheesta, mm. Raaseporin tasoristeysonnettomuudesta. On toki mahdollista, että kyseessä ei olekaan hullu vaan ihan oikeasti vaalikampanjaa tekevä trolli.

Toivottavasti onnettomuudessa oli vihervasemmistolaisia ja suvaitsevaisia.

Vierailija
25/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikin hauska huomata kuinka eräs ketju keräsi kaikki nuo hullut yhteen, vaikka koko ketju olikin ihan muusta aiheesta.

Ja sinut :)!

No minä en löytänyt kyseisestä ketjusta kommentoitavaa, vai lasketaanko lukijatkin hulluiksi?

Miltä tuntuu hävitä keskustelu?

Vierailija
26/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoruotsihullu on kaikista säälittävin.

Varmaan sama tyyppi mesosi suomi24:sen puolella mutta joutui sieltä häipymään kun vastaaminen muuttui työläämmäksi.

Vierailija
27/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikin hauska huomata kuinka eräs ketju keräsi kaikki nuo hullut yhteen, vaikka koko ketju olikin ihan muusta aiheesta.

Miksi valehtelet?

???????

Vierailija
28/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hulluja" kyllä tähän maahan mahtuu, kuten myös niitä jotka nauttivat trollaamisesta ja saamistaan reaktioista. Tästä syystä luulenkin että kyse on useista henkilöistä, ei vain yhdestä.

Siis et tosissasi voi uskoa että on olemassa vain yksi henkilö joka esim. vastustaa pakkoruotsia? Kuulostaa jo vainoharhaiselta olettaa että kohdatessasi vastustusta omaan mielipiteeseesi, on kyseessä aina yksi ja sama henkilö.

Saanko arvata? Olet pakkoruotsinvastustajahullu?

Vierailija
29/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi täällä on yksi hullu, joka mollaa presidenttiä ja presidentin puolisoa milloin mistäkin aiheesta, mm. Raaseporin tasoristeysonnettomuudesta. On toki mahdollista, että kyseessä ei olekaan hullu vaan ihan oikeasti vaalikampanjaa tekevä trolli.

Onko tämä se onnettomuus jossa edellinen rva kuoli?

Vierailija
30/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää unohtako sitä hullua,joka aloittaa Pipsan haukkumisen.

Vierailija
31/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää unohtako sitä hullua,joka aloittaa Pipsan haukkumisen.

Vierailija
32/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs imetysvihaaja tai tasoteoreetikko? Ainakin tekevät usein aloituksia samoista aiheista ja ne perustelut vasta hulluja ovatkin.

Vierailija
33/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei muuta, niin kiitos siitä, että muutkin ilmaisivat turhautumisensa näihin ääliöihin.

t. ap

Voimia syyttömälle Axl:lle!

Vierailija
34/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hulluja" kyllä tähän maahan mahtuu, kuten myös niitä jotka nauttivat trollaamisesta ja saamistaan reaktioista. Tästä syystä luulenkin että kyse on useista henkilöistä, ei vain yhdestä.

Siis et tosissasi voi uskoa että on olemassa vain yksi henkilö joka esim. vastustaa pakkoruotsia? Kuulostaa jo vainoharhaiselta olettaa että kohdatessasi vastustusta omaan mielipiteeseesi, on kyseessä aina yksi ja sama henkilö.

Saanko arvata? Olet pakkoruotsinvastustajahullu?

Väärin arvattu :)

Vierailija
35/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin ilmiantoa modelle. Itse olen ryhtynyt ilmoittamaan asiattomia viestejä entistä herkemmin.

Me kaikki voidaan olla karsimassa nettikiusaamista omalla toiminnallamme.

Vierailija
36/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää unohtako myös sitä,joka ketjussa kuin ketjussa huutaa PROVO!!!

Ylipäätään mua raivostuttaa, että täällä on hemmetin hankala nykyään keskustella mistään järkevästä. Ikävä Kaksplussan aikoja. Taidan palata sinne.

Vierailija
37/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin ilmiantoa modelle. Itse olen ryhtynyt ilmoittamaan asiattomia viestejä entistä herkemmin.

Me kaikki voidaan olla karsimassa nettikiusaamista omalla toiminnallamme.

Teen myös itse näin. Ihmettelen kovasti, kun pakkoruotsinvastustajahullun vihaapursuavat ketjut silti useimmiten saavat olla rauhassa...

ap

Voimia syyttömälle Axl:lle!

Vierailija
38/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää unohtako myös sitä,joka ketjussa kuin ketjussa huutaa PROVO!!!

Ylipäätään mua raivostuttaa, että täällä on hemmetin hankala nykyään keskustella mistään järkevästä. Ikävä Kaksplussan aikoja. Taidan palata sinne.

Niitä provon huutajia on useita. Siitä olen kyllä kanssasi samaa mieltä että järkevää keskustelua täällä on nykyisin perin harvoin. Välillä  täältä sai  oikeasti  ihan hyviä vinkkejä ja uutta tietoa.

Vierailija
39/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jankkaan Saarasta, koska oikeasti olen rakastunut häneen, mutta päässäni on vikaa ja oireilen näin. 

Sori siitä. Älkää lyökö:(

Vierailija
40/47 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on se yksi joka sanoo Salainen Sola ja saa koko Suomen hulluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi