Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahtoisin seuraa nuoremmista naisista- En kuluta alkaani....

Vierailija
11.11.2017 |

Joka kerta, kun olen baarissa, niin omanikäinen n. 35-38v naiset yrittää iskeä. Viimeksi sanoin suoraa, että en ole kiinnostunut vanhemmista naisista. Kyllä pääni kääntää 20-25v naiset. Joku kerta kävi niin, että vanhempi ja nuorempi tulivat iskemään yhtäaikaa, niin valitsin sitten tietysti nuoremman 20-25v ja tämä vanhempi nainen tuli kateelliseksi heti.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Kuulostaa tosi hankalalta.

Vierailija
2/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kun minä valitsen panokaveriksi sen miehen joka kiinnostaa minua enemmän ulisee joku netissä kuinka vain alfat saa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi ehdottomasti

M 34

Vierailija
4/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiesten kannattaa houkutella nuoria naisia Äityliinin maksamakkarakeitolla. Siinä on vetovoimaa.

https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…

Vierailija
5/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta, kun olen baarissa, niin omanikäinen n. 35-38v naiset yrittää iskeä. Viimeksi sanoin suoraa, että en ole kiinnostunut vanhemmista naisista. Kyllä pääni kääntää 20-25v naiset. Joku kerta kävi niin, että vanhempi ja nuorempi tulivat iskemään yhtäaikaa, niin valitsin sitten tietysti nuoremman 20-25v ja tämä vanhempi nainen tuli kateelliseksi heti.

Todellinen pelimies olisi tietenkin ottanut molemmat samalla kertaa.

Vierailija
6/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut kaiken tietää kirjoitti:

Setämiesten kannattaa houkutella nuoria naisia Äityliinin maksamakkarakeitolla. Siinä on vetovoimaa.

https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…

Tämä on hyvä idea. Olen kokeillut ja toimii !

Vierailija
7/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäukon märin päiväuni. :)

Vierailija
8/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän avautumisen tarkoitus? Otat sitä, mitä saat. Hyvin harva mies löytää nuoremman naisen. Todennäköisempää on, että tyylikäs daami löytää nuoremman miehen, koska nuoria miehiä nyt vaan sattuu olemaan 50 000 enemmän kuin naisia.

Vierailija
9/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän avautumisen tarkoitus? Otat sitä, mitä saat. Hyvin harva mies löytää nuoremman naisen. Todennäköisempää on, että tyylikäs daami löytää nuoremman miehen, koska nuoria miehiä nyt vaan sattuu olemaan 50 000 enemmän kuin naisia.

Sain jo yhden treffeille :) harmittaako ?

Vierailija
10/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittelee näitä ekakertaa odotellessaan.

Vierailija
11/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain jo yhden treffeille :) harmittaako ?

No sittenhän te olettekin jo parisuhteessa. ;)

Vierailija
12/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et tiedä omaa ikääsi. Olet 35-38 vuotias. Ei se niin tarkka ole, mut tsemppii klingoni.

Vierailija
13/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tsäänssi on mahdollisuus, kaikki kai luonnollisesti yrittää sitä itselleen paremmin sopivaa vaihtoehtoa, mutta eri asia on sitten taas se että kuka saa ja kenelle annetaan.

Vierailija
14/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin ylilaudalle, vitun animerunkkaaja. Vai eikö äiti maksa kultatiliä, ilman sitähän sinne ei voi enää kirjoittaa, koska ponihomojen spämmi.

Vierailija
15/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki naisen löytäminen on paljon vaikeampaa kuin miehen, mutta silloin kun nainen löytyy, on nainen lähes poikkeuksetta nuorempi. 

Vierailija
16/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tekniikka, suoraan jos sanot että ei kiinnosta, niin nämä ikäisesi naiset tietävät etsiä parempaa seuraa. Baari on iskupaikkana vähän sellanen, että kännissä voi joku avautuakin. Mutta kuhan pysyt niissä nuoremmissa niin minä oon 35-38 vuotiaana erittäin tyytyväinen.

Vierailija
17/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis monikossa? Meidän voi olla täältä vaikea järjestää niin että saat joka ilta eri nuoren naisen, sorry.

Vierailija
18/18 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan sua estä, niin kauan kun ne nuorikot vaan on kiinnostuneita?