Lapsen saamista lahjakorteista
Kun yksi 15 euron lahjakortti on ruokakauppaan josta ei muuta saa kuin ruokaa, ei leluja tms.
Kommentit (49)
Anna lapselle viisitoista euroa ja käytä itse ostokortti.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen kauppa. Kai siellä sentään karkkia ja sipsejä myydään?
Tietysti mutta tuntuu suurelta summalta laittaa johonkin tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kun yksi 15 euron lahjakortti on ruokakauppaan josta ei muuta saa kuin ruokaa, ei leluja tms.
Minkä niminen kauppa? En ole ikinä itse nähnyt sellaista.
Lahjakortti ruokakauppa ilman leluja tms? Eli lahjakortti ateriointiin? Hese? Mäkkäri? Tosin noissakin on roinaa pienemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anton & anton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anton & anton?
Sehän on lastenvaateliike.
Ei tarvi kerralla käyttää jos on magneettijuovallinen lahjakortti. Muksut pysyy aika hyvin selvillä paljonko on jäljellä kortilla ja eipä ne aina karkkiin tuhlaa vaikka itse saavat päättää mitä ostavat.
Kaikissa ruokakaupoissa on lehtiä, Taskareita, keräilykortteja, pieniä leluja ja niitä karkkeja. 15 € kuluu niihin hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen pikkuinen ruokakauppa maaseudulla jossa ei ole kuin ruokaa. On toki karkkia, sipsejä, limsaa mutta ei mitään leluja tms lapsille.
Käytä hyödyksi... Ostatte lapsen lempiruokaa ja lapsi kattaa pöydän, tarjoilee jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti mutta tuntuu suurelta summalta laittaa johonkin tuollaiseen.
No jestas nyt taas. Ne karkit ja sipsit kaappiin ja sieltä sitten syödään pieninä annoksina.
Kun ostaa sillä 15 euron "suurella summalla" vaikka 15 viikoksi namupäivän karkit, niin kulut viikkoa kohden on hyvin kohtuulliset.
Mä alan vähitellen uskoa sun omaan määritelmääsi heikkolahjaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anton & anton?
Sehän on lastenvaateliike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen pikkuinen ruokakauppa maaseudulla jossa ei ole kuin ruokaa. On toki karkkia, sipsejä, limsaa mutta ei mitään leluja tms lapsille.
Ei lainkaan lehtiosastoa? En usko.
No ap elää kyllä niin merkillisessä maailmassa, että siellä ei ruokakaupoissakaan myydä kuin leipää ja maitoa.
Suurelta summalta? 15 euroa?
Et taida muistaa sitä yhden perjantain kauppalistaasi, jonka tänne kirjasit. Ostit silloin puolta isommalla summalla herkkuja (suklaata, karkkia, limsaa, kakkua, sipsejä...) pelkästään itsellesi. Siis yhtenä ainoana päivänä.
Lapsi saa tuolla rahalla pitkäksi aikaa lauantaikarkit. Eihän ne miksikään mene, säilyvät vaikka monta vuotta.
Onpas teillä päin kova inflaatio. Eilen se lahjakortti oli vielä 30 euron arvoinen.
Kerrot aina, miten lapsi on hyvin hoikka, ehkä kaverin vanhemmat tarkottikin lahjakortin lapsen ruokiin.
Vierailija kirjoitti:
No ap elää kyllä niin merkillisessä maailmassa, että siellä ei ruokakaupoissakaan myydä kuin leipää ja maitoa.
Ja hedelmiäkin voi olla.