Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla naisilla on kuukautiskipuja, nämä väitteet että joillain naisilla on kivuttomat kuukautiset ovat miesten keksimiä!

Vierailija
10.11.2017 |

Se on trollausta, propagandaa, valetta...

Kaikilla naisilla kivut eivät ole yhtä helvetillisiä, mutta kaikilla naisilla on kipuja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut kipuja. N60v.

Vierailija
2/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joskus hyvin lieviä kipuja menkkojen aikaan, joskus taas ei ole ollenkaan kipuja. Laita vaikka lähdettä tutkimukseen joka sanoo että kaikilla naisilla on menkkakipuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla vaan koskaan ollut kivuliaita kuukautisia. Samoin synnytykset oliva lähes kivuttomia. Nyt ei kuukautisia ole ollut 26 vuoteen, kiitos hormonikierukan.

Vierailija
4/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten minä en kai ole nainen ollenkaan, sillä kuukautiskipuja minulla ei ole, vaikka kuukautiset tulevat kyllä säännöllisesti.

Vierailija
5/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, minä tiedän paremmin kuin sinä että minulla ei ole kuukautiskipuja.

Vierailija
6/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran minullakin on ollut kipuja, että tiedän millaiset on kivuttomat kuukautiset. Kärsin siis hyvin voimakkaista kivuista siinä parikymppisenä, minkä jälkeen helpotti eikä nykyään ole kipuja ollenkaan.

Vierailija
7/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole kipuja, ei ole ollut sitten e-pillereitten aloittamisen.

Vierailija
8/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ylilaudalta keskustelun josa miehet väitti että menkkakivut on naisten keksintö

ap 

Vierailija
9/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut ikinä minkäänlaisia kipuja, niin kuin ei suurella osalla naisista. Outo trolli. 😀

N25

Vierailija
10/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ylilaudalta keskustelun josa miehet väitti että menkkakivut on naisten keksintö

ap 

Ja miten tämä liittyy väitteeseesi että jokaisella naisella on menkkakipuja? Molemmat väitteet ovat yhtä typeriä. Miksi edes provosoidut jostain ylilaudan keskustelusta jossa suurin osa kirjoittajista trollaa ja loput on vaan katkeria naisvihaajia?

Vierailija
11/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli kuukautiskipuja, mutta nyt 32-vuotiaana ei ole mitään. Joskus harvoin maha on kipeä. En käytä mitään ehkäisyä. Lähinnä mielialat vaihtelee ennen kuukautisia. Ja migreenipotilaana saan migreenin hormonaalisista syistä aina kuukautisten ja ovulaation aikaan. 

Vierailija
12/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana oli kuukautiskipuja, mutta nyt 32-vuotiaana ei ole mitään. Joskus harvoin maha on kipeä. En käytä mitään ehkäisyä. Lähinnä mielialat vaihtelee ennen kuukautisia. Ja migreenipotilaana saan migreenin hormonaalisista syistä aina kuukautisten ja ovulaation aikaan. 

Hyvä, että sulla meni noin päin. Jollain voi olla päinvastoin, kun kivuliaita menkkoja aiheuttavat muutokset kohdussa vaativat vuosia kehittyäkseen. Adenomyoosi mm.

Toivottavasti saat olla myös ilman migreeniä kun hormonaalisia muutoksia tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi