Olisitko iloinen jos saisit muumimukin joululahjaksi?
Kommentit (16)
Mikäs siinä, onhan ne ihan kivoja mukeja ja meillä on muutenkin Teemaa arkikäytössä.
En olisi, mielestäni Muumimuki on sellainen lahja, jonka voi antaa kenelle tahansa, siis vähän niin kuin konvehtirasia, tai kynttilä. Ilahdun enemmän juuri minulle valituista lahjoista, esimerkiksi luen paljon, joten kirja on aina tervetullut lahja.
Vihreä Tiuhti ja Viuhti olisi myös kiva. 👭
-1-
En. Olen aikuinen, myös henkisesti.
Joo jos se olisi just tuo uusi, jossa istutaan selin ja masentuneina kynttilän kajossa. Vai lyhdyn? Muuten en.
No, olisi se ihan kiva mutta ei nyt mikään superilahduttava lahja koska en omista muita muumimukeja enkä juo kahvia tai teetä joten jäisi aika käyttämättä.
Juu. Ne on just hyvän kokoisia kahvimukeja ja söpöjäkin. Itse en kerää, liian kallis harrastus opiskelijalle, mutta kotona niitä oli ja nykyään mulla on pari lahjaksi saatua.
En ostaisi paljon lukevalle kirjoja, golfaajalle golf-aiheista tai kokkaajalle keittokirjoja.
Riski, että menee pieleen on tosi korkea. Yleensä on mennyt. Vain jos itse harrastaa samaa ja tietää mitä toinen tarvitsee.
Muumimukeista olen aina pitänyt.
Olisin, jos kuva miellyttää. Osasta pidän ja osaa en itselleni haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
No, olisi se ihan kiva mutta ei nyt mikään superilahduttava lahja koska en omista muita muumimukeja enkä juo kahvia tai teetä joten jäisi aika käyttämättä.
Voi niistä juoda vettäkin. Mehuakin on meillä lapsen juoneet, eikä ole pilalle mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi niistä juoda vettäkin. Mehuakin on meillä lapsen juoneet, eikä ole pilalle mennyt.
No tietenkin voi mutta mä en tykkää juoda niin pienistä kupeista vettä, käytän puolen litran lasia.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ne on just hyvän kokoisia kahvimukeja ja söpöjäkin. Itse en kerää, liian kallis harrastus opiskelijalle, mutta kotona niitä oli ja nykyään mulla on pari lahjaksi saatua.
Mun mielestä ne on kauhean pieniä kahvimukeiksi, juon yleensä kotona kahvia vain aamulla ja silloin tarvitsen puolen litran mukin saadakseni silmät auki :D Mutta muuten kyllä hyvänkokoisia mukeja,olen saanut pari lahjaksi ja pidän niitä vierasmukeina.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen aikuinen, myös henkisesti.
Eikö sinun mielestäsi henkisesti aikuiset käytä (kahvi)mukeja tai ainakaan ilahdu niistä? :O Kummallinen ajatusmaailma.
Riippuu Muumimukin kuvasta ja värityksestä.
Olisin. Mörkö olisi mieluisin.