Olen uskovainen ja bi -- elämä on kamalaa kamppailua
En tiedä, mikä minua vaivaa, mutta tunnen enenevässä määrin vetoa naisia kohtaan ja olenkin rakastunut yhteen naiseen. Itse asiassa miehet eivät juurikaan enää edes kiinnosta. Tiedän, etten saisi tuntea näin tai toteuttaa haaveitani. Tuntuu musertavalta, onnettomalta, yksinäiseltä. Mikä tässä auttaisi?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se uskonto. Miksi palvoa jumaluutta, joka pitää sinua ja tekojasi vastenmielisinä, vaikka et ole voinut itse valita seksuaalisen kiintymyksesi kohteita?
Kristinusko ei ole homoille. Sekä Vanha testamentti että Paavali selkeästi tuomitsevat homoseksuaalisen käyttäytymisen ja suhteet.
Pyhän Jumalan valtakunta ei ole homoille, eikä myöskään kenellekkään muulle joka ei sydämestään luovu siitä minkä vääräksi tietää ja käänny Jumalan puoleen.
Sen jälkeen, kun ihan oikeasti rakastuin naiseen, saatoin omakohtaisesti kokea, ettei siinä mun rakkaudessani ole mitään pahaa ja likaista. Voin sanoa sen aivan vilpittömästi. Se rakkauteni häntä kohtaan on puhtaampaa kuin ex-poikaystäviäni kohtaan "aiemmassa elämässäni" kulissiheterona. T. ap
Tuolta "vilpittömyydeltäsi" putoaa täysin pohja siinä, että sinun on päästävä tyydyttämään himosi häntä kohtaan.
Miksi ihmeessä sinun päästävä hankaamaan itseäsi johonkin mitä/ketä rakastat?
Etkö ymmärrä, että tuo on täysin vääristynyttä?
Jumalanne vihaa teitä. Olette heikkoja astioita ja mies on teidän omistajanne. Miehillä on enemmän seksihaluja ja miehet pettävät enemmän, silti jumala haukkuu teitä ja kiroaa kaiken mikä teissä on. Miksi synnytyskivut ovat rangaistus mutta miehen tuhoava seksivietti ei? Miksi palvotte naiset aina sitä joka vihaa teitä eniten? Jumala vihaa naisia ja te olette virheitä jumalillenne.
Terveisin nyk. Lesbo joka vapautui kirkon naisvihaisuudesta ja elää nykyään onnellisena. Kristillinen yhteisö ei ole halunnut antaa teille mitään oikeuksia:)
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa ei tosiasiassa missään kohdassa sanota, että homoseksuaalisuus olisi kiellettyä. Vain toisen miehen alistaminen katsotaan pahaksi. "Rakastan sinua, kunnes kuolema meidät erottaa." On tietääkseni naisen sanoma naiselle. Raamatussa on kaksi homoseksuaalista paria joista puhutaan hyvään sävyyn.
Tämä, Raamatun tutkija ammatiltaan on tehnyt aiheesta hyvän videon.
lällytilää, taas järjelllä yritetään selittää pois synti, tätä saatana rakastaa, järjenpäätelmiä
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa ei tosiasiassa missään kohdassa sanota, että homoseksuaalisuus olisi kiellettyä. Vain toisen miehen alistaminen katsotaan pahaksi. "Rakastan sinua, kunnes kuolema meidät erottaa." On tietääkseni naisen sanoma naiselle. Raamatussa on kaksi homoseksuaalista paria joista puhutaan hyvään sävyyn.
Kyllä siellä sanotaan, siellä puhutaan miehimyksistä ja siitä miten he eivät peri taivastenvaltakuntaa.
Miehimys tarkoittaa homoseksuaaleja.
Raamattu kansalle käännös on käännettykin nykykielelle näin;
Ettekö tiedä, etteivät vääryydentekijät peri Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät haureelliset eivätkä epäjumalanpalvelijat, eivät avionrikkojat, irstailijat eivätkä homoseksuaalisuuden harjoittajat,
1. Korinttilaisille 6:9
Ei tämä ihan oikeasti jätä mitään epäselvää.
Kaikista selityksistänne huolimatta, Jumala on kirjoittanut lakinsa ihmisten sydämiin ja jo omatunto todistaa sen, että se on väärin.
Ja myös koko tämä aloitus todistaa, että se on väärin.
Aloittaja hakee vain tällä hyväksyntää asialle, jonka hänen omatuntonsa todistaa vääräksi, hän ikään kuin vierittää siitä vastuun niille jotka antaa hänelle "siunauksensa" tälle väärälle toiminnalle ja näin hän valhe rauhan turvin jatkaa synnissä tekemättä siitä parannusta.
Hän luulee voivansa vedota, tietämättömyyteen ja siihen mitä muut sanoivat, aivan niin kuin ihminen toimi paratiisissakin vierittäen vastuun toiselle.
Aloittaja pettää itseään järjestelmällisesti, Jumala on sydänten tuntia, eikä mikään ole peitettyä Hänen silmissään, vaan kaikki on paljastettua ja alastonta Hänen edessä, jolle jokainen joutuu tekemään tilin tuomiopäivänä.
eräs teologi selitti minulle yliopistolla että Paavalikaan ei tuominnut edes prostituutioita, se oli kuulemma ihan normaalia siinä yhteiskunnassa
jeej eee
"tasa-arvoinen homosuhde" - tällaisilla uusilla sanoilla selitetään pois suorat Jumalan sanat
"epäjumalan palvonta" ei olekaan homoutta, homous on muka synti vain jos palvelaan samalla epäjumalia! (::
Helppoa. Usko sellaiseen jumalaan tai jumaliin joita seksuaalisuutesi ei haittaa tai lopeta uskovaisuus. Mikä tuossa voi olla vaikeata?
uskovainen ei voi lopettaa uskomista Jumalaan koska Jumala on hänelle todellisuus
jos jokin asia on uskovaisuudessa sellainen että se pistää sinut kysymään:..."miksei tätä voisi tehdä?" - tiedät jo että olet tekemässä syntiä, järkesi haluaa vain puolustaa itseäsi omaatuntoasi vastaan
jos voit homoilla ja lesboilla ilamn omantunnontuskia niin todennäköisesti huudat halleluujah seksi-aktinkin jälkeen, mutta tuskin sitä teet koska asia vaivaa sinua koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se uskonto. Miksi palvoa jumaluutta, joka pitää sinua ja tekojasi vastenmielisinä, vaikka et ole voinut itse valita seksuaalisen kiintymyksesi kohteita?
Kristinusko ei ole homoille. Sekä Vanha testamentti että Paavali selkeästi tuomitsevat homoseksuaalisen käyttäytymisen ja suhteet.
Pyhän Jumalan valtakunta ei ole homoille, eikä myöskään kenellekkään muulle joka ei sydämestään luovu siitä minkä vääräksi tietää ja käänny Jumalan puoleen.
Sen jälkeen, kun ihan oikeasti rakastuin naiseen, saatoin omakohtaisesti kokea, ettei siinä mun rakkaudessani ole mitään pahaa ja likaista. Voin sanoa sen aivan vilpittömästi. Se rakkauteni häntä kohtaan on puhtaampaa kuin ex-poikaystäviäni kohtaan "aiemmassa elämässäni" kulissiheterona. T. ap
Tuolta "vilpittömyydeltäsi" putoaa täysin pohja siinä, että sinun on päästävä tyydyttämään himosi häntä kohtaan.
Miksi ihmeessä sinun päästävä hankaamaan itseäsi johonkin mitä/ketä rakastat?
Etkö ymmärrä, että tuo on täysin vääristynyttä?
Seksuaalisessa halussa ei sinänsä ole tietääkseni mitään pahaa. Ja ei kyse ole mistään hankaamisesta, vaan kokonaisvaltaisesta läheisyydestä sen rakastamansa ihmisen kanssa. Haluan koskettaa häntä hellästi, kauniisti, rakastavasti hänen tuntemuksiaan kuunnellen. Nimenomaan sellainen hankaaminen liittyi ikävästi kulissiheterosuhteeseeni, josta aito rakkaus ja rakastuminen puuttuivat. En edes itse tajunnut tuota eroa ennen kuin rakastuin naiseen.
Miehen kanssa suhde oli yksioikoista "suorittamista", mutta naiseen on niin voimakas rakkaus, että se kaikki muuttaa muotoaan joksikin hienovaraisemmaksi, herkemmäksi, hellemmäksi. En ainakaan itse voinut sellaista kokea miehen kanssa. T. ap
viimeinenapostoliMack kirjoitti:
uskovainen ei voi lopettaa uskomista Jumalaan koska Jumala on hänelle todellisuus
jos jokin asia on uskovaisuudessa sellainen että se pistää sinut kysymään:..."miksei tätä voisi tehdä?" - tiedät jo että olet tekemässä syntiä, järkesi haluaa vain puolustaa itseäsi omaatuntoasi vastaan
jos voit homoilla ja lesboilla ilamn omantunnontuskia niin todennäköisesti huudat halleluujah seksi-aktinkin jälkeen, mutta tuskin sitä teet koska asia vaivaa sinua koko ajan
Tavallaan sisimmässäni tiedän, että se mun rakkauteni sitä naista kohtaan on oikein. Tiedän sen sydämessäni, ettei niissä tunteissani ole mitåän pahaa tai väärää. Uskon, että Jumala tietäå sen, ettei siinä ole mitään pahaa. Uskon, että Jeesus itse puolustaisi lesboja ja homoja. Mutta ongelmana on ihmiset, kirkko, seurakunta ja ne pari Raamatun kohtaa. Ne saavat silti mut epäilemään. T. ap
Vierailija kirjoitti:
viimeinenapostoliMack kirjoitti:
Tavallaan sisimmässäni tiedän, että se mun rakkauteni sitä naista kohtaan on oikein. Tiedän sen sydämessäni, ettei niissä tunteissani ole mitåän pahaa tai väärää. Uskon, että Jumala tietäå sen, ettei siinä ole mitään pahaa. Uskon, että Jeesus itse puolustaisi lesboja ja homoja. Mutta ongelmana on ihmiset, kirkko, seurakunta ja ne pari Raamatun kohtaa. Ne saavat silti mut epäilemään. T. ap
elät valitettavasti valheessa, synnin palkka on kuolema, iankaikkinen ero Jumalasta joak tyydyttää oikeasti tarpeesi jos antaudut
ps 37 4 Delight thyself also in the LORD; and he shall give thee the desires of thine heart.
Kun puhutaan rakkaudesta ylipäänsä niin siinä mennään kyllä lepikkoon lähes aina.
Raamatussa rakkaus-sanaa (Eros) joka viittaa yksinomaan sexuaaliseen rakkauteen ei edes mainita. Siis Raamatun rakkaus-sanaa käytetään naamiona ja väärin, puhuttaessa sitä käyttäen lesbouden, homouden tms. puolustelussa.
Eli kun puhutaan esim. kahden naisen rakkaudesta, lesboudesta niin sehän on nimenomaan sex-pohjalle rakennettu. Jos siinä ei olisi seksiä niin eihän se olisi silloin muuta kuin kaveruutta, sympatiaa ja kemiaa.
Raamatussa muut rakkaus sanat ovat: agape, fileo, stergo. Kun Jeesus puhui opetuslastensa kanssa ja sanoi rakastavansa heitä niin se on oikeesti: " Olette minun hyviä ystäviäni. "
Tunteita samaa sukupuolta kohtaan voi olla monenlaisia: hyvä kemia, sama huumorintaju, kiva olla kahdestaan, samat harrastukset, empatia, inho, viha, kateus, halu vetää turpaan, kaiken pahan toivominen, jos porukkaa pistetään firmasta ulos niin ennemmin mun kaveri kuin minä jne.
Älä ihmeessä usko nykyajan homo ja lesbohallusinaatioihin ja valhe kuviin. Anna "hullujen" mennä sinne minne haluavat...älä perässä mene kuin päätön kana.
Meitä kunnon miehiä on vieläkin tusina kaupalla....
Juuri noin on kuten edellinen Zirkonoum kirjoitti.
Kannattaa lukea, katsoa youtubesta Ari Puonnin juttuja. Hän on entinen ex-gay ja tietää homoudesta kaiken mitä tietää voi. Hän on kirjoittanut hyviä kirjoja (myös homoudesta).
Raamattu ei hyväksy mitään muuta suhdetta kuin mies+nainen.
Ps. tiesitkö että Saatana palvojat pitää mm. homo-orgioita. Miksi ? Koska homoseksuaalisuus on Saatanan tapa iskeä ihmisen elämään, sitoa ihminen himoonsa, rikkoa terve ihmiselämä ja kaikin muinkin keinoin Saatana haluaa saattaa ihmisen Helvettiin.
Mutta Jeesus vapautaa Häneen turvaavan homoudesta, synneistä, himoista, alkoholismista, huumeista...ja Helvetistä.
Lue Raamattua, rukoile ja ota Jeesus vastaan Pelastajaksesi. Et ikinä kadu !
Raamattu on kuin vanha kartta. Se ei enää opasta oikein nykyihmistä. Kuuntele sydäntäsi. Siellä Jumala puhuu sinulle. Jos tunnet asian sydämessäsi oikeaksi ja se tekee sinut iloiseksi, se on sinulle oikein.
Ap, olitko jo teininä jänskistyttö?
Raamatussa sanotaan, että Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Eli myös sinä olet "Jumalan selfie".
Jumala näkee meidät vain valo-olentoina, sukupuolella ei ole mitään merkitystä Hänelle. Vain se on tärkeää, ettei sydämessämme ole negatiivisia tunteita, varsinkaan vihaa.
Tunteen intensiteetti ei kerro rakkauden totuudellisuudesta. Rakkautemme tulee olla Jumalan mielen mukaista ja totuudellista.
”Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus.”
Ei kai tuossa ole mitään epäselvää? Rakasta.
Nämä tuomitsevat uskovaiset ovat niitä, jotka veisivät Jeesuksen uudelleen ristille, jos hän tulisi tänne, koska Jeesushan ei käännyttänyt ketään luotaan. Hengaili nimenomaan niiden "väärien" ihmisten kanssa, kohteli prostitoituja hyvin eikä sanonut kenellekään, että sinä se et muuten ansaitse hyvää, et varsinkaan minulta Jumalan poikana.
Jeesushan sanoi, että lapset ovat kaikkein puhtainta, mitä on. Mitä lapset ovat? Tuomitsemattomia, suvaitsevaisia, rakastavia, iloisia, lempeitä, toiset huomioon ottavia. Lapset suhtautuvat mutkattomasti ja tuomitsematta moniin sellaisiin asioihin, jotka kauhistuttavat aikuisia. Kuten vaikka väärä kansalaisuus, väärä uskonto, väärä ihonväri. Lapset ovat vaan "Ai jaa, toinen ihminen" ja that's it.