Minkä pienen huomaavaisen teon puolisosi teki sinulle viimeksi?
Kysymys otsikossa. Minkä välittämisestä kertovan teon puolisosi on sinulle viimeksi tehhnyt? Minun mieheni oli ladannut tänään kahvin minulle valmiiksi ennen töihin lähtöä. :)
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieroi kipeitä hartioita :)
Sivukommenttina, vihdoin ku joku positiivinen ketju, ni joku onnistuu tulla avautumaan ja heittämään negatiivista kommenttia :D
No koska nää on niin tyhmiä, että siitäkin pitää olla onnellinen, että ihan minua ajatellaan parisuhteessa. Oisko se siis teille suhde, vaikkei teitä ajateltais? Ilmeisesti.
Siis ihan hirveää kun *pitää olla onnellinen* 😄 😂 epäilisin provoksi jollen tietäisi tällaisia ihmisiä ihan irl. Onneksi suurin osa ihmisistä nauttii kun *saa olla onnellinen* 😊 ❤
Niin siis vaikkei ole! Kun täälläkin jo nyyhkittiin, että sittenhän se leivän voitelija ei saakaan hymyä, voi nyyyyh! Jos se ei auta mua mitenkään, esim toisen toimiessa muuten loukkaavalla tavalla, niin toistako miellyttääkseni siitä pitäisi ilahtua?!
Eilen illalla palelin jostain syystä ihan hirveästi. Mies lähti koiran kanssa lenkille ja palasi glögipurnukan kanssa kotiin. Lämmitti minulle glögiä ja otti minut sohvalla kainaloon :)