Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pienen huomaavaisen teon puolisosi teki sinulle viimeksi?

Vierailija
10.11.2017 |

Kysymys otsikossa. Minkä välittämisestä kertovan teon puolisosi on sinulle viimeksi tehhnyt? Minun mieheni oli ladannut tänään kahvin minulle valmiiksi ennen töihin lähtöä. :)

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen, että tuo mielensäpahoittaja on syrjäytynyt sinkku joka huvittaa itseään kiusaamalla elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä. Aika nopeastihan täältä kaikkoaa kun on kivempi lukea Hesaria aamukahvin kanssa kuin täältä marinaketjuja. Ja kannattaa muista atämä kun taas tekee päätelmiä suomalaisten onnellisuudesta ja mielenlaadusta palstan perusteella. nämä "päivänsäteet" karkoittavat palstalta paljon ihmisiä, jäljelle jää elämäänsä kyllästyneet ajantappajat.

Vierailija
42/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen kun tulin lapsen harrastuskuskauksesta oli autotallin ovet avattu valmiiksi, ei tarvinnut hyptä autosta ulos avaamaan niitä vaan sai ajaa suoraan sisään.

Toikaan ei ole yhtään mitään, se ois vain sopimuasasia, että tehdään näin aina toiselle. Jos toinen ei suostu sitä sopimaan on vain mulkku.

En ainakaan itse suostuisi sopimaan, että vahtaan kellosta koska toinen ehkä tulee kotiin ja menen pihalle räntäsateeseen availemaan ovia. Silloin kun mulla ois sopivaan aikaan muutakin asiaa talliin, voisin ne ovet hyvän mielen tekona toiselle avata valmiiksi.

Hitto, saahan sitä aikuinen ihminen oven itsekin auki tai voi jättää sen auton pihalle.... Ei niitä ovia pakko ole olla aukomassa. On tällä mielensä pahoittajalla kyllä ketjun idea hukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti umpiväsyneenä erääseen paikkaan perillepäästyään iltapuhelun, koska tietää että minulle on tärkeää vaihtaa edes pari sanaa päivittäin silloin, kun emme ole yhdessä.

Vierailija
44/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelen, että tuo mielensäpahoittaja on syrjäytynyt sinkku joka huvittaa itseään kiusaamalla elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä. Aika nopeastihan täältä kaikkoaa kun on kivempi lukea Hesaria aamukahvin kanssa kuin täältä marinaketjuja. Ja kannattaa muista atämä kun taas tekee päätelmiä suomalaisten onnellisuudesta ja mielenlaadusta palstan perusteella. nämä "päivänsäteet" karkoittavat palstalta paljon ihmisiä, jäljelle jää elämäänsä kyllästyneet ajantappajat.

En kyllä ole, vaan mulla on mies ja lapsia. Jos joku ei ilahdu kuin ilahdutetaan, niin kopeta. Ai niin mutta ethän sä voi, koska tarkoitus olikin ilahduttaa SINUA. Ei ajatella toista oikeasti.

Vierailija
45/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole, vaan mulla on mies ja lapsia. Jos joku ei ilahdu kuin ilahdutetaan, niin kopeta. Ai niin mutta ethän sä voi, koska tarkoitus olikin ilahduttaa SINUA. Ei ajatella toista oikeasti.

Voi miesparkaa ja lapsipoloisia...

Vierailija
46/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa kädestä kiinni, kun ollaan kävelyllä, kaappaa usein kainaloon ja sanoo kauniiksi. Näin yhä, vaikka ei enää ihan tuore suhde olekaan. Se tuntuu mukavalta. :)

Vierailija
47/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi haluaisinko että tuo viltin kun istun flunssaisena surffaamassa nojatuolissa.

Vierailija
48/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siivonnut kodin, kun tulin reissusta kotiin. Myös herkkuja oli odottamassa kaapissa!

Vierailija
49/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kananugetteja mäkistä<3

Vierailija
50/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aistin äitihullun/kivikissaäidin täällä ketjussa.

T: Mystikko

Vierailija
51/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni huomioi minua joka päivä, tavoitteenaan saada seksiä. Säälittävää. Hän kuvittelee tekevänsä asioita joista pidän mutta oikeasti häntä ei kiinnosta p*skaakaan mitä oikeasti haluan, vain omien tarpeiden tyydyttäminen. Ja mä annan, et pääsen helpommalla eikä tarvi kuunnella ton marttyyrin ruikutusta. Ihana avioliitto! Ei voi erota taloudellisista syistä ja koska olen liian heikko henkisesti. Enkä halua rikkoa tätä "idylliä". Musta on tullut hyvä näyttelijä ;)) Enkä ole varmaan ainut...

Vierailija
52/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni huomioi minua joka päivä, tavoitteenaan saada seksiä. Säälittävää. Hän kuvittelee tekevänsä asioita joista pidän mutta oikeasti häntä ei kiinnosta p*skaakaan mitä oikeasti haluan, vain omien tarpeiden tyydyttäminen. Ja mä annan, et pääsen helpommalla eikä tarvi kuunnella ton marttyyrin ruikutusta. Ihana avioliitto! Ei voi erota taloudellisista syistä ja koska olen liian heikko henkisesti. Enkä halua rikkoa tätä "idylliä". Musta on tullut hyvä näyttelijä ;)) Enkä ole varmaan ainut...

:D Omapa on elämäsi. Miksi alistut moiseen? Oletko varma, että et itse vain ole epäluuloinen ja kuvittele, että miehesi vain haluaa hyötyä sinusta jotenkin? Jos näin todella on, niin itsepä siinä suhteessa olet. Sitä et voi toisen niskaan vyöryttää vetoamalla taloudellisiin syihin. Itsepä olet siinä!

Vierailija
53/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaa arkena joka ilta mulle päivällisen, hieroo jalkojani, harjaa hiukseni pesun jälkeen. Huomioi.

Joka päivä jotain. Merci cheri.

Vierailija
54/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä hän toi työpisteelleni levyn suosikkisuklaatani kun paiskin töitä ison deadlinen eteen. Seuraavana päivänä hän auttoi laittamaan materiaalit pystyyn esitelmää varten ja kuunteli puolituntisen testiluentoni vaikka oli itse tosi kiireinen. Miten huomaavainen ja mukava voikaan mies olla :)

Tänä aamuna hän toi minulle iiiison lasin vettä sänkyyn kun makaan täällä krapulaisena eilisten rientojen jälkeen.

Tykkäämme tehdä toisille palveluksia.

Vierailija
55/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollainen ei ole mitään välittämistä. Osa ihmisistä vain on tuollaisia. Heistä on kivaa koittaa ilahduttaa muita, mitä lie heikkoitsetuntoisia, jotka eivät usko kelpaavansa muuten. Ja siis mieheni on myös tuollainen en mä sitä ainakaan arvosta mitenkään että aah, ajattelee mua. Itseään se siinä ajattelee. Koska jos pyydän toimimaan jollain tietyllä tavalla, niin ei tapahdu. Huomioisi siinä vaan mieluummin. Osaan mä itse kahvini keittää ja kykenen.

Hurrrrr.....nyt tulee kylmää kyytiä. En pysty ymmärtämään mitä just luin.

Vierailija
56/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt ihan oikeasti paistaa monestakin viestistä läpi, että on oikein keksimällä keksitty, että mitä tänne kirjoittaisi, että kuulostais ihanalta.

Kuka paistelee toisille lättyjä aamukiireessä ennen töihin lähtöä? Toki näin joskus tapahtuu, mutta tämä oli vain yksi esimerkki. Kaikki haluavata osallistua juurikin tähän ketjuun ja haluaa korostaa viestiään jollakin todella erikoisella (tätä lätyn paistoa en tarkoita todella erikoiseksi).

En nyt tiedä, että onko siinä jotakin pahaa :)

Vierailija
57/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitti aamulla kahvit, kantoi puut sisään ja illalla suukotti, kehui kauniiksi ja rakastavansa. Yhdessä jo 30 vuotta! Hän aina huomioi minua, itsellä vaatii aina oikein muistaa kun en ole helittelijätyyppiä. Hoidan sitten huushollin ja juoksevat asiat-kai se on jotain rakkauden osoitusta sekin kun ei muuhun pysty.

Vierailija
58/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt ihan oikeasti paistaa monestakin viestistä läpi, että on oikein keksimällä keksitty, että mitä tänne kirjoittaisi, että kuulostais ihanalta.

Kuka paistelee toisille lättyjä aamukiireessä ennen töihin lähtöä? Toki näin joskus tapahtuu, mutta tämä oli vain yksi esimerkki. Kaikki haluavata osallistua juurikin tähän ketjuun ja haluaa korostaa viestiään jollakin todella erikoisella (tätä lätyn paistoa en tarkoita todella erikoiseksi).

En nyt tiedä, että onko siinä jotakin pahaa :)

Mitä iloa siitä on, että keksimällä keksii anonyymina tänne mahdollisimman ihania huomioimisia? :D Ihan hyvin on voinut paistaa niitä lettuja, ei se nyt NIIIN ihmeellistä ole. Ihan normaaleja, mutta kivoja pieniä juttuja tänne on minusta kirjoiteltu. :) Ei edes mitään kovin yliampuvaa.

Vierailija
59/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieroi kipeitä hartioita :)

Sivukommenttina, vihdoin ku joku positiivinen ketju, ni joku onnistuu tulla avautumaan ja heittämään negatiivista kommenttia :D 

No koska nää on niin tyhmiä, että siitäkin pitää olla onnellinen, että ihan minua ajatellaan parisuhteessa. Oisko se siis teille suhde, vaikkei teitä ajateltais? Ilmeisesti.

Siis ihan hirveää kun *pitää olla onnellinen* 😄 😂 epäilisin provoksi jollen tietäisi tällaisia ihmisiä ihan irl. Onneksi suurin osa ihmisistä nauttii kun *saa olla onnellinen* 😊 ❤

Vierailija
60/62 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitti aamulla kahvit, kantoi puut sisään ja illalla suukotti, kehui kauniiksi ja rakastavansa. Yhdessä jo 30 vuotta! Hän aina huomioi minua, itsellä vaatii aina oikein muistaa kun en ole helittelijätyyppiä. Hoidan sitten huushollin ja juoksevat asiat-kai se on jotain rakkauden osoitusta sekin kun ei muuhun pysty.

En ihmettele, että olette olleet jo 30 vuotta yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä