Minkä pienen huomaavaisen teon puolisosi teki sinulle viimeksi?
Kysymys otsikossa. Minkä välittämisestä kertovan teon puolisosi on sinulle viimeksi tehhnyt? Minun mieheni oli ladannut tänään kahvin minulle valmiiksi ennen töihin lähtöä. :)
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollainen ei ole mitään välittämistä. Osa ihmisistä vain on tuollaisia. Heistä on kivaa koittaa ilahduttaa muita, mitä lie heikkoitsetuntoisia, jotka eivät usko kelpaavansa muuten. Ja siis mieheni on myös tuollainen en mä sitä ainakaan arvosta mitenkään että aah, ajattelee mua. Itseään se siinä ajattelee. Koska jos pyydän toimimaan jollain tietyllä tavalla, niin ei tapahdu. Huomioisi siinä vaan mieluummin. Osaan mä itse kahvini keittää ja kykenen.
Aijjaa kiintoisaa! Itse ajattelen niin, että se kertoo toisen ajattelemisesta, kun noin tekee. Mies oli kirjoittanut viereen viestin, että hyvää päivää rakkaalle. Kyllä mä siksi ajattelen, että mies ajatteli minua, eikä "nyt vain ole sellainen ihminen", että ajattelematta keittää vain sitä kahvia.
Itsestäänhän se vain mukavan ihmisen haluaa tehdä noilla viesteilläänkin, ei ne ainakaan mulle mitään merkitsis. Jos tietäisin, ettei ajattele noin niin ois kyllä ex. Ja koska tiedän, että ajattelee noin sitä ei tartte enää kirjoittaa minnekään, että uskon ja ihan lähden ajatuksesta, että olen rakas.
Eihän se mies nyt sen takia tuota tee, että en tietäisi olevani hänelle rakas. Kyllä tiedän, eikä sitä nyt tarvi todistella. Tai omaa erinomaisuuttaan. Oletko kuullut ikinä sellaisesta, että joskus voi tehdä asioita ihan toisen mieliksikin? Eikä se väärin ole, että siitä tulee myös itselle hyvä mieli. Oudoista asioista täälläkin nillitetään...
Jos joku tekee asioita mun mieliksi, joita en ole pyytänyt, mutta ei tee asioita, joita pyydän, niin ei tosiaan tunnu hyvälle. Ja siis mieheni tekee asioita mun mieliksi, joita en ole pyytänyt. En ole niistä mitenkään että tartten tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten outoa se ois keittää aamulla kahvia vain itselleen, jos toinenkin juo!
Mies lähti aikaisemmin töihin kuin minä. Keitti siis ensin itselleen ja latasi uudet kahvit sen jälkeen minulle. Ei nyt mikään uroteko, mutta kyllä se ilahdutti ainakin minua. Ihme asioista täällä nillitetään.
No ei ole todellakaan mikään uroteko, enkä tajua mikä tuossa ilahduttaa. Kun se ei vie kuin kaks sekuntia, jos ne itsekin keittää. Tekis jotain hyödyllisempää, kuten sellaista mitä pyydetään. Mitä mä oikeasti kaipaan tartten ja haluan.
Kuulostat varsinaiselta helmeltä. Tuollaiselle tyypille olisikin kiva tehdä palveluksia. <3
Kannattaa tehdä mitä pyydetään, jos haluaa ilahduttaa. Eikä minkä itse kuvittelee olevan "oikein".
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju, parisuhteessaan onnelliset vastailee ja yksi mielensäpahoittaja kuittailee... Meillä mies hieroi eilen kipeitä hartioitani, jumit laukesi eikä tänään tarvitse kärsiä päänsärystä. Itse yritän myös päivittäin huomioida miestä, ostan hänen tarvitsemia asioita kaupasta, silittelen ohimennessä. Paljon mukavampaa elää yhdessä kun molemmat huomioi toisensa.
No jos mulle parisuhteen onnellisuuden kriteerinä ois, että toinen keittää kahvit... niin tsisus.
Eilen kun tulin lapsen harrastuskuskauksesta oli autotallin ovet avattu valmiiksi, ei tarvinnut hyptä autosta ulos avaamaan niitä vaan sai ajaa suoraan sisään.
Rakasteli kanssani intohimoisesti vaikka meinasi kiire tulla.
Vierailija kirjoitti:
Eilen kun tulin lapsen harrastuskuskauksesta oli autotallin ovet avattu valmiiksi, ei tarvinnut hyptä autosta ulos avaamaan niitä vaan sai ajaa suoraan sisään.
Toikaan ei ole yhtään mitään, se ois vain sopimuasasia, että tehdään näin aina toiselle. Jos toinen ei suostu sitä sopimaan on vain mulkku.
Enpä olisi uskonut, että tästäkin ketjusta joku pahoittaa mielensä ja alkaa nillittää siitä, että jotkut tykkää ilahduttaa puolisojaan. :D Kaikesta sitä voikin tulla paha mieli. Huvittavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju, parisuhteessaan onnelliset vastailee ja yksi mielensäpahoittaja kuittailee... Meillä mies hieroi eilen kipeitä hartioitani, jumit laukesi eikä tänään tarvitse kärsiä päänsärystä. Itse yritän myös päivittäin huomioida miestä, ostan hänen tarvitsemia asioita kaupasta, silittelen ohimennessä. Paljon mukavampaa elää yhdessä kun molemmat huomioi toisensa.
No jos mulle parisuhteen onnellisuuden kriteerinä ois, että toinen keittää kahvit... niin tsisus.
Eihän tässä puhuttu mitään parisuhteen kriteereistä vaan pienistä huomaavaisista teoista? Nyt vähän tsemppiä siihen lukemisen ymmärtämiseen!
Paistoi aamiaiseksi lettuja ja oli muotoillut minun letulleni hymynaaman hillosta ja mansikoista :) <3
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi uskonut, että tästäkin ketjusta joku pahoittaa mielensä ja alkaa nillittää siitä, että jotkut tykkää ilahduttaa puolisojaan. :D Kaikesta sitä voikin tulla paha mieli. Huvittavaa!
Miten niin pahoitin mieleni? En mä pahoittanut mieltäni! Mä en vain tajua, että te ilahdutte tuollaisista! Mulla pahoittuis mieli, jos mieheni EI HALUAIS ilahduttaa minua!
Vierailija kirjoitti:
Paistoi aamiaiseksi lettuja ja oli muotoillut minun letulleni hymynaaman hillosta ja mansikoista :) <3
Mä miettisin että onko mieheni ihan tärähtänyt vai mikä on. Lapsille jutut sitten erikseen.
Hieroi kipeitä hartioita :)
Sivukommenttina, vihdoin ku joku positiivinen ketju, ni joku onnistuu tulla avautumaan ja heittämään negatiivista kommenttia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä puhuttu mitään parisuhteen kriteereistä vaan pienistä huomaavaisista teoista? Nyt vähän tsemppiä siihen lukemisen ymmärtämiseen!
No kommentoija kirjoitti, että parisuhteessaan onnelliset vastailee.
Vierailija kirjoitti:
Sivukommenttina, vihdoin ku joku positiivinen ketju, ni joku onnistuu tulla avautumaan ja heittämään negatiivista kommenttia :D
No koska nää on niin tyhmiä, että siitäkin pitää olla onnellinen, että ihan minua ajatellaan parisuhteessa. Oisko se siis teille suhde, vaikkei teitä ajateltais? Ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pahoitin mieleni? En mä pahoittanut mieltäni! Mä en vain tajua, että te ilahdutte tuollaisista! Mulla pahoittuis mieli, jos mieheni EI HALUAIS ilahduttaa minua!
Voi miesparkaa, kuulostaa siltä ettei juurikaan saa hymyä tai kiitosta huomaavaisuudesta :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miesparkaa, kuulostaa siltä ettei juurikaan saa hymyä tai kiitosta huomaavaisuudesta :/
Niin, sitähän se tekijä lähinnä kalasteleekin, ja EI SAA, ellei se tosiaan ilahduta minua. Jos muissa asioissa sakkaa, niin EI ILAHDUTA.
Ja jos missään ei sakkaa, niin en mä ainakaan tartte tuollaista huomioimista mihinkään. Se ei tuo mitään ekstraa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska nää on niin tyhmiä, että siitäkin pitää olla onnellinen, että ihan minua ajatellaan parisuhteessa. Oisko se siis teille suhde, vaikkei teitä ajateltais? Ilmeisesti.
Kyllähän se ajattelu nyt muutenkin näkyy, eikä sitä aina edes noteeraa, että onpas toinen nyt ajatellut. Siksi haluankin tietoisesti nähdä niitä huomioimisen pieniä eleitä, koska se ilahduttaa minua ja kasvattaa meidän välisiä lämpimiä tunteita. Eikä se tarkoita, jos tekee näitä pieniä spontaaneja juttuja, että mies ei koskaan tekisi mitä myös pyydän. Usein kyllä tekee niitäkin. Toki kaikki ei ilahdu samoista asioista tai juuri mistään ja sekin sallittakoon.
Mun mies näytti mulle eilen kikkeliä. En kyllä yllättynyt ollenkaan. Pidän enemmän suklaasta tai kukkasista.
Kuulostat varsinaiselta helmeltä. Tuollaiselle tyypille olisikin kiva tehdä palveluksia. <3