Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synttärit tulee niin järkyttävän kalliiksi

Vierailija
09.11.2017 |

Kun ei niitä kotona voi ahtauden yms takia pitää.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastenkutsuja tarkoitat?

Minulla on ensi viikonloppuna synttärit: tarjoilut lähinnä Lidlistä, hinta n. 50€. Konjakkia ostin laivalta, 30€. Sitten siivous ja kutsut tekstiviestinä.

Tanssia ei ole, mutta tunnelmaa ja taustamusiikkia kyllä. Tilaa on vain hiukan yli 10:lle vieraalle.

Onnea vaan Sinullekin!

Itse täytän pirun monta vuotta.

Lapsen kaveri synttäreitä tarkoitan. Tilavuokra satoja euroja plus kakku, tarjottavat yms.

Miten voi tila maksaa noin paljon? Liikkuuko päässä mitään, vai mieskö maksaa?

Ohis:

meillä äiti ja äidinäiti maksavat aina lastenkutsut.

Tilavuokra esim. Super Parkissa on 250€, sama kylpylässä.

Miehet nyt ei tunnetusti maksa yhtään mitään, mikä liittyy lapseen.

Vierailija
22/34 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastenkutsuja tarkoitat?

Minulla on ensi viikonloppuna synttärit: tarjoilut lähinnä Lidlistä, hinta n. 50€. Konjakkia ostin laivalta, 30€. Sitten siivous ja kutsut tekstiviestinä.

Tanssia ei ole, mutta tunnelmaa ja taustamusiikkia kyllä. Tilaa on vain hiukan yli 10:lle vieraalle.

Onnea vaan Sinullekin!

Itse täytän pirun monta vuotta.

Lapsen kaveri synttäreitä tarkoitan. Tilavuokra satoja euroja plus kakku, tarjottavat yms.

Olisiko edullisempia tiloja tarjolla? Ja missä on pelkkä tilavuokra satoja euroja ilman mitään tarjoiluita tms? Noin 200-300 eurolla sisältyy esim. Hoplopissa tarjoilut. Itse olen maksanut joskus melkein 300 euroa ilman tarjoiluita, mutta siihen sisältyi tila pelkästään synttäreiden käyttöön ja ohjaaja + ohjelma.

Meidän lapsi on ollut jossain esim. kaupungin sählykentällä, joka oli edullinen ja sinne sai viedä omat tarjottavat. Olen kuullut, että joidenkin koulujen jumppasalejakin saisi vuokrata. Varsinkin vuokrataloissa saattaa olla tilava kerhohuone, jota voi vuokrata synttäreihin edullisesti tai joskus jopa ilmaiseksi. Kannattaa selvittää vaihtoehtoja.

Tuohon kuulu ohjelma ja ohjaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko  järjestää jos ei halua. Elämästä saa just niin kalliin kuin itse siitä tekee.

Vierailija
24/34 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan ymmärtää miksi teillä on talous niin retuperällä.

Vierailija
25/34 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisynttärit voi pitää vaikka jännittävällä metsäretkellä, paistaa makkaraa nuotiolla, etsiä aarteita jne. Jääpähän nykyajan hemmotelluille tenaville ikimuistoinen päivä muisteltavaksi!

Mene sinä lähiöpuistikkoon nuotiota virittelemään lapsilauman kanssa.

Ikimuistoista on joo.

Saat poliisit kimppuusi + lapsella ei ole sen jälkeen enää yhtään kaveria.

Tuollaisille saitureille en soisi yhtään lasta.

Vierailija
26/34 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alan ymmärtää miksi teillä on talous niin retuperällä.

Ei se olisi jos asuttaisiin normaaleissa olosuhteissa minne kehtaisi vieraita kutsua.

Vierailija
27/34 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ihan hyvätuloisia. Asutaan tavallisesti, ei mitään muotisisustusta tms. Silti ei ole pidetty ikinä kaverisynttäreitä missään maksullisissa paikoissa vaan aina kotona. Ihan pokkana. Joskus lapset ovat saaneet leipoa yhdessä. Pidän Hoploppeja noloina ja nousukasmaisina paikkoina.

Vierailija
28/34 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan ihan hyvätuloisia. Asutaan tavallisesti, ei mitään muotisisustusta tms. Silti ei ole pidetty ikinä kaverisynttäreitä missään maksullisissa paikoissa vaan aina kotona. Ihan pokkana. Joskus lapset ovat saaneet leipoa yhdessä. Pidän Hoploppeja noloina ja nousukasmaisina paikkoina.

Voi lapsiparat.

Sillä ei ole mitään väliä, millaisina paikkoina SINÄ pidät lasten huvipuistoja, ne on niitä lapsia varten - ei sinua.

Vierailija
29/34 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kaveri syntynyt lähellä lastasi, pitäkää yhteissynttärit?

Vierailija
30/34 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi? Jos varhais ala-asteikäinen niin uimahalliin peuhaamaan kavereiden kanssa ja sen jälkeen macciin tai pizzalle ja kutsuun että vanhemmat kustantavat omien lastensa sapuskat. Sen jälkeen vaikka kaverit teille lapsen huoneeseen jossa limua, karkkia ja sipsiä kaikille ja lautapeli-ilta. Ei tule kalliiksi jos maksatte namuista, limsoista ja sipseistä +tietty oman lapsenne kulut.

Vierailija
31/34 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia synttäreitä lapsen kaverit pitää?

Vierailija
32/34 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia synttäreitä lapsen kaverit pitää?

Kotona mutta kaikilla isommat ja parempikuntoiset omakotitalot. Ei tänne oikeasti voi lapsia kutsua.

Vierailija
33/34 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverisynttärit voi pitää vaikka jännittävällä metsäretkellä, paistaa makkaraa nuotiolla, etsiä aarteita jne. Jääpähän nykyajan hemmotelluille tenaville ikimuistoinen päivä muisteltavaksi!

Mene sinä lähiöpuistikkoon nuotiota virittelemään lapsilauman kanssa.

Ikimuistoista on joo.

Saat poliisit kimppuusi + lapsella ei ole sen jälkeen enää yhtään kaveria.

Tuollaisille saitureille en soisi yhtään lasta.

Jösses! Kuka puhui lähiöpuistikoista? Taidat itse olla niitä äitejä, jotka haluaa vaan päästä helpolla, että voi istua nenä kiinni älypuhelimessa.

Erään kerran kysyin lapseni kivointa muistoa menneeltä kesältä. Vastasi ”se, kun mentiin metsään makkaralle”. Ja olimme sentään sinä kesänä käyneet ulkomailla ja parissakin huvipuistossa, olleet laivalla ja käyty mummolassa.

Vierailija
34/34 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on 9-vuotiaasta lapsesta.