Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettynyt tyttöystävän suikkariin :(

Vierailija
09.11.2017 |

Pitkään kesti että sain suostuteltua tyttöystävän ottamaan poskeen. Hän ei aluksi ajatuksesta oikein lämmennyt, mutta pitkän maanittelun jälkeen sain hänet suostumaan. Olen kuitenkin tosi pettynyt kun se suikkari oli semmonen hätäsen loppasuun lurpsauttelu, eikä just semmonen kiusoitteleva jämäkkä imuttelu millaisesta olen aina haaveillut. Vähän tässä kyllä sydän pääsi särkymään. Mitä teen?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten turha valittaa ettei saa kunnon kyytiä jos ei osaa nuolla kovaksi :/

Vierailija
22/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä dildolla muijalles miten oikeaoppisesti otetaan suikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se loppasuu lehmä! Mies tarvitsee hyvän imutuksen kaksi kertaa päivässä.

Vierailija
24/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole mulkkua suuhuni ottanut enkä ota.

Vierailija
25/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä tykkäät suuseksistä (puolin ja toisin) mutta tyttöystäväsi ei lainkaan - niin erotkaa. Muuten tästä asiasta tulee sinulle "hyvä syy" käydä myöhemmin vieraissa. Se on paljon huonompi vaihtoehto. Tiedän mistä puhun.

Vierailija
26/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on turha valittaa etteivät saa kunnon kyytiä, jos eivät osaa nuolla kovaksi :/

Vierailija
27/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole mulkkua suuhuni ottanut enkä ota.

Mulukukko kuuluu suuhun!

Vierailija
28/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla imuttelemaan :)

M33

Vierailija
29/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi... Tyttöystäväsi ei halunnut ensin koko aktia tehdä ennen kuin sait hänet suostuteltua. Se että hän lopulta sen teki, ei tarkoita että hän välttämättä edelleenkään olisi halunnut sitä tehdä. Hän teki sen siksi koska halusi tehdä sinut onnelliseksi. Jo se on suuri askel hänen osaltaan mitä sinä nyt et itse tunnu ymmärtävän. Sen  sijaan tulit tänne valittamaan miten kokemus oli suuri pettymys. Jo se että sinun oli ensin suostuteltava hänet se tekemään, kertoo siitä ettei tyttöystäväsi todennäköisesti saa itse siitä mitään nautintoa, kokee sen ällöttävänä ja siksi haluaa saada sen tehtyä niin nopeasti kuin mahdollista.  Jos suihinantajan tausta on tämä, silloin on turha odottaa mitään mahtavaa lopputulosta. Tämä kun saattoi olla vielä hänen ensimmäinen kertansa. En tiedä. Kukaan ei kuitenkaan ole seppä syntyessään.

Jos vielä onnistut saamaan tyttöytäväsi kokeilemaan sitä uudestaan, kerro hänelle mitä sinä häneltä odotat, ja anna myös hänen kertoa mitä hän on itse valmis sen eteen tekemään. Mitkä ovat ne syyt miksi hän ei halua sitä tehdä. Ketään kun ei voi pakottaa tekemään mitään vasten tahtoaan. Tätä varten voit myös itse tarjoutua tekemään jotain sellaista mitä hän toivoisi sinun tekevän, mikä taas on sinun omien mieltymystesi ulkopuolelta. Anna hänelle aikaa tottua ja oppia. Ehkä hän vielä jonain päivänä pystyy siihen mitä häneltä odotat.

Mutta jos tästä huolimatta käy niin että hän ei enää halua kokeilla uudestaan, hyväksy se. Sillä kuten sanoin. Ketään ei voi pakottaa tekemään mitään mitä he eivät halua tehdä. 

Vierailija
30/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono nainen. Suosittelen vaihtamista. Ja hyvin todennäköisesti hän myös pettää sinua. Huono suihinotto on toiseksi varmin merkki että nainen on syytä vaihtaa. Kaikkein varmin on se jos hän ei anna persettä. Useamman vaimokokelaan olen heittänyt pihalle sateeseen näiden puutteiden takia. Naisen pitää ottaa hyvin suihin, antaa panna perseeseen, niellä spermat, ja muutenkin antaa vartalo täysin miehen käytettäväksi aivan koska miehestä siltä tuntuu. ÄLKÄÄKÄ naiset tulko kommentoimaan että naisen muka pitää. KYLLÄ VITTU naisen todellakin PITÄÄ! Nainen on miehen, ja mies sanoo mitä tehdään ja koska!

Vierailija
31/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tulin hyväksi suihinottajaksi mielikuvaharjoittelun avulla. Kuvittelen suihinotossa, että mulla on tulikuuma hookoon sininen suussa. Miehet on järjestään tykänneet kovasti.

Vierailija
32/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kaikki naiset ei tosiaan osaa ottaa suihin. Joidenkin kohdalla se tekee enemmän kipeää kun hyvää. Onneksi oma vakkari on mestari ;) syvälle kurkkuun ja sylkeä ei säästellä