Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin heikkona pitkiin, leveäharteisiin miehiin. Onko joku muu?

Vierailija
09.11.2017 |

Tajusin myös, ettei minulla ole koskaan ollut tällaista miestä. Nyt kun olen sinkkuna pitkästä aikaa, haaveilen tällaisista miehistä. Jotenkin tunnen niin kovaa vetoa tällaisiin miehiin ettei mitään järkeä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmastikaan ole ainoa.

Minä haaveilen kaunispiirteisestä, rastatukkaisesta miehestä. Muistatko Big Mountain -bändin "Baby I love your way" -musavideon? Oooooh. 

Vierailija
2/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai! Lisätään vielä taitavat isot kädet, suora katse, hymy ja tanssitaito, niin meikä on mennyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat isot kädet - sinä sen sanoit! Se on juuri se. Aivan ihanaa!!

Millaisista naisista te pitkät ja harteikkaat miehet pidätte?

Ap

Vierailija
4/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai! Lisätään vielä taitavat isot kädet, suora katse, hymy ja tanssitaito, niin meikä on mennyttä.

Ja ystävällinen, lempeä luonne. 

- 1

Vierailija
5/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 160 cm ja siro ja tykkään siitä, että mies on minua huomattavasti pidempi. Sellainen +180 cm ja leveä ja raamikas. Sellaisen miehen kainaloon on niin ihana käpertyä.

Vierailija
6/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pienistä, siroista mutta muodokkaista naisista. Pitkät, loivasti kihartuvat, vaaleat hiukset. Ystävällinen luonne yhdistettynä herskyvään huumoriin. Positiivinen ja lojaalinen.

Vierailija
7/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi nyt oo yleinen miesihanne? :D nimimerkillä minun myös

Vierailija
8/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään kauniskasvoisista, pitkistä ja sirorakenteisista miehistä. Tosin mies johon olen ihastunut on 178cm pitkä.

T. 180cm nainen

Vierailija
9/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei yksikään sadisti ole vielä ehättänyt sotkemaan keskustelua jäniksillä ja kiliksillä.

Tästä se nyt nähdään, mitä naiset oikeasti kaipaavat. Kookasta, turvallista, taitavaa ja luottamuksen arvoista miestä.

Inhimillisiä toiveita. Se mistä itse olen täysin epäröimättä valmis tinkimään, on ulkonäkö.

Ihminen näet oppii, mikä on arvokasta.

Vierailija
10/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei yksikään sadisti ole vielä ehättänyt sotkemaan keskustelua jäniksillä ja kiliksillä.

Tästä se nyt nähdään, mitä naiset oikeasti kaipaavat. Kookasta, turvallista, taitavaa ja luottamuksen arvoista miestä.

Inhimillisiä toiveita. Se mistä itse olen täysin epäröimättä valmis tinkimään, on ulkonäkö.

Vierailija
11/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotahan vain, kohta joku kilttimies tulee tähän ketjuun ulisemaan siitä, että "naisille kelpaa vain pitkät ja harteikkaat miehet". 

Vaikka oikeasti kyse on lähinnä siitä, että useimmat naiset haluavat itseään pitemmän ja harteikkaamman miehen. 

Vierailija
12/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään lyhyistä ja poikamaisista miehistä. Olen itse 171 cm ja ainoa kriteerini on, että mies ei ole minua lyhyempi.

Vierailija
13/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Naisista? Kaikki kunnon miehet ovat nykyään homoja.

Vierailija
14/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kyllä mä tykkään pullonkaulahartiaisista ja mielellään alle 150cm pitkistä miekkosista.

Vierailija
15/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja harteikkuus eivät pelastaneet avioliittoani, joten se niistä. Munaa pitää olla ja miestä.

Vierailija
16/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään lyhyistä ja poikamaisista miehistä. Olen itse 171 cm ja ainoa kriteerini on, että mies ei ole minua lyhyempi.

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
17/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mää myös!!! Sellanen kunnolla treenattu! ja itsehän olen 12 vuotiaan kokoinen. Mutta ehkä just se kokoero ja sellanen "turvallinen" syli kiehtoo. :)

Vierailija
18/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne se jykevä leuka jäi?

Vierailija
19/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Nainen olen, ja hyvännäköinen blondikin vielä!

Vierailija
20/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta pitkiä ja harteikkaita miehiä. Heidän elämä on niin helppoa etten pidä heitä juurikaan minään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi