Olen niin heikkona pitkiin, leveäharteisiin miehiin. Onko joku muu?
Tajusin myös, ettei minulla ole koskaan ollut tällaista miestä. Nyt kun olen sinkkuna pitkästä aikaa, haaveilen tällaisista miehistä. Jotenkin tunnen niin kovaa vetoa tällaisiin miehiin ettei mitään järkeä.
Kommentit (44)
No tottakai! Lisätään vielä taitavat isot kädet, suora katse, hymy ja tanssitaito, niin meikä on mennyttä.
Taitavat isot kädet - sinä sen sanoit! Se on juuri se. Aivan ihanaa!!
Millaisista naisista te pitkät ja harteikkaat miehet pidätte?
Ap
Vierailija kirjoitti:
No tottakai! Lisätään vielä taitavat isot kädet, suora katse, hymy ja tanssitaito, niin meikä on mennyttä.
Ja ystävällinen, lempeä luonne.
- 1
Olen itse 160 cm ja siro ja tykkään siitä, että mies on minua huomattavasti pidempi. Sellainen +180 cm ja leveä ja raamikas. Sellaisen miehen kainaloon on niin ihana käpertyä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pienistä, siroista mutta muodokkaista naisista. Pitkät, loivasti kihartuvat, vaaleat hiukset. Ystävällinen luonne yhdistettynä herskyvään huumoriin. Positiivinen ja lojaalinen.
Eiks toi nyt oo yleinen miesihanne? :D nimimerkillä minun myös
Mä taas tykkään kauniskasvoisista, pitkistä ja sirorakenteisista miehistä. Tosin mies johon olen ihastunut on 178cm pitkä.
T. 180cm nainen
Kumma ettei yksikään sadisti ole vielä ehättänyt sotkemaan keskustelua jäniksillä ja kiliksillä.
Tästä se nyt nähdään, mitä naiset oikeasti kaipaavat. Kookasta, turvallista, taitavaa ja luottamuksen arvoista miestä.
Inhimillisiä toiveita. Se mistä itse olen täysin epäröimättä valmis tinkimään, on ulkonäkö.
Ihminen näet oppii, mikä on arvokasta.
Kumma ettei yksikään sadisti ole vielä ehättänyt sotkemaan keskustelua jäniksillä ja kiliksillä.
Tästä se nyt nähdään, mitä naiset oikeasti kaipaavat. Kookasta, turvallista, taitavaa ja luottamuksen arvoista miestä.
Inhimillisiä toiveita. Se mistä itse olen täysin epäröimättä valmis tinkimään, on ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Odotahan vain, kohta joku kilttimies tulee tähän ketjuun ulisemaan siitä, että "naisille kelpaa vain pitkät ja harteikkaat miehet".
Vaikka oikeasti kyse on lähinnä siitä, että useimmat naiset haluavat itseään pitemmän ja harteikkaamman miehen.
Mä tykkään lyhyistä ja poikamaisista miehistä. Olen itse 171 cm ja ainoa kriteerini on, että mies ei ole minua lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Naisista? Kaikki kunnon miehet ovat nykyään homoja.
Ei. Kyllä mä tykkään pullonkaulahartiaisista ja mielellään alle 150cm pitkistä miekkosista.
Pituus ja harteikkuus eivät pelastaneet avioliittoani, joten se niistä. Munaa pitää olla ja miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään lyhyistä ja poikamaisista miehistä. Olen itse 171 cm ja ainoa kriteerini on, että mies ei ole minua lyhyempi.
Oletko mies vai nainen?
Voi mää myös!!! Sellanen kunnolla treenattu! ja itsehän olen 12 vuotiaan kokoinen. Mutta ehkä just se kokoero ja sellanen "turvallinen" syli kiehtoo. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen olen, ja hyvännäköinen blondikin vielä!
En arvosta pitkiä ja harteikkaita miehiä. Heidän elämä on niin helppoa etten pidä heitä juurikaan minään.
Et varmastikaan ole ainoa.
Minä haaveilen kaunispiirteisestä, rastatukkaisesta miehestä. Muistatko Big Mountain -bändin "Baby I love your way" -musavideon? Oooooh.