Olen niin heikkona pitkiin, leveäharteisiin miehiin. Onko joku muu?
Tajusin myös, ettei minulla ole koskaan ollut tällaista miestä. Nyt kun olen sinkkuna pitkästä aikaa, haaveilen tällaisista miehistä. Jotenkin tunnen niin kovaa vetoa tällaisiin miehiin ettei mitään järkeä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmastikaan ole ainoa.
Minä haaveilen kaunispiirteisestä, rastatukkaisesta miehestä. Muistatko Big Mountain -bändin "Baby I love your way" -musavideon? Oooooh.
Näin juuri kuvailevasi kaltaisen rastatukkaisen tyhjäntoimittaja-sekakäyttäjän viime perjantaina puolenpäivän aikaan lähijunassa kun olin siirtymässä toimistolta toiselle. Se viinan lemu oli jotain uskomatonta...ja keskellä päivää. Suomella menee tosi huonosti jos tuollainen tyyppi on suomalaisen naisen unelma. Ei se yhteiskunta kauaa jaksa pyöriä jos ketään ei huvita tehdä mitään.
Oliko kyseinen mies kaunispiirteinen, kaihoisasti amerikkalais-meksikolainen laulava muusikko 90-luvulta? Veikkaan, että ei.
Otat tämän ketjun vähän liian vakavasti. Peace! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmastikaan ole ainoa.
Minä haaveilen kaunispiirteisestä, rastatukkaisesta miehestä. Muistatko Big Mountain -bändin "Baby I love your way" -musavideon? Oooooh.
Näin juuri kuvailevasi kaltaisen rastatukkaisen tyhjäntoimittaja-sekakäyttäjän viime perjantaina puolenpäivän aikaan lähijunassa kun olin siirtymässä toimistolta toiselle. Se viinan lemu oli jotain uskomatonta...ja keskellä päivää. Suomella menee tosi huonosti jos tuollainen tyyppi on suomalaisen naisen unelma. Ei se yhteiskunta kauaa jaksa pyöriä jos ketään ei huvita tehdä mitään.
Oliko kyseinen mies kaunispiirteinen, kaihoisasti amerikkalais-meksikolainen laulava muusikko 90-luvulta? Veikkaan, että ei.
Otat tämän ketjun vähän liian vakavasti. Peace! :)
Piti siis kirjoittaa "kaihoisasti laulava muusikko".
Vierailija kirjoitti:
Mun exällä oli sellainen emännänkyttyrä, mm. :P
Äläääää. 😬
Varsinkin, jos iso mies on väkivaltainen, voi jälki olla todella rumaa.