Meillä kävi aamulla oven takana mies, mutten avannut ovea. Ideoita millä asialla?
Niin, aamulla 10 aikoihin oven takana kävi mies, mutten uskaltanut avata ovea, koska asumme suht syrjässä eikä mies ollut kotona. Mies oli suomalainen, siistit vaatteet ja liikkeellä hienolla autolla, merkki muistutti Bentleyä. Koputti todella hiljaa, odotti arviolta 5 sekuntia ja lähti takaisin autolle. Missään ei ollut lappua, ei myöskään postilaatikossa.
Itselle tulee mieleen, että Jehovan todistaja, mutta eiväthän he liiku yksin? Sitten ehkä naapuri, joka olisi kysynyt jostakin työstä tmv, mutta naapureilla ei ole näkynyt tuollaista autoa. Sen verran syrjässä on tämä talo, etten usko reittiohjeiden tmv kyselyyn, vieressä kuitenkin naapureiden pihat helpommin löydettävissä jne. Tähän meidän talolle tulee siis oma aika pitkä pihatie, kun naapureita on muutama heti "ison tien" vieressä. Työmies kävi mielessä, mutta eiväthän työmiehet ilman työvaatteita hoida asioita? Mitäs teille tulee mieleen?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Se oli se komea jännämies, josta tällä palstalla aina puhutaan: rikas toimitusjohtaja, joka on tehnyt myös mallintöitä. Pilke silmäkulmassa, seikkailullinen, lihaksikas. Jännis tuli pyytämään sinua kanssaan maailmanympärimatkalle, hän olisi vienyt sinut eksoottisiin maihin ja parhaisiin hotelleihin. Nyt missasit elämäsi tilaisuuden! Olisi kannattanut avata se ovi.
Unohdin mainita jykevän leuan. Jännis osaa kirjoittaa myös runoja. Autossa olisi ollut ruusupuska ap:lle, mutta se on varmaan päässyt lakastumaan, kun ap ei avannut ovea. :(
Jännis on tehtaillut muutamia talousrikoksia, mutta mitäs pienistä.
Halusi lahjoittaa sinulle miljoonan.
Varmaan möi niitä ilmakuvia teidän talosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on tmv? Miksi naiset hokevat näitä lyhenteitä koko ajan? Näyttää typerältä kun teksti on täynnä jne yms tmv tjsp tms ops kps ilg askfm
Tai muu(ta) vastaava(a).
Katso esim Googlesta, jos et ressukka tosiaan tavallisimpia lyhenteitä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
En avaa tuntemattomille jos olen yksin kotona, taustalla on kokemuksia siitä kun olen yksin avannut tuntemattomalle. Mietin, että jos kauppasi jotain, kai olisi odottanut kauemmin? Esittäytyvään naapuriin en usko, olemme asuneet tässä jo pidemmän aikaa ja naapurit eivät ole vaihtuneet. Ajattelin vain, että jos jollakin tulee mieleen jotakin muuta, joka itsellä on ehkä joskus ollut, mitä minulle ei tule mieleen. Eikä minulla ole tulenpalavaa tarvetta tietää ja miettiä, että mitäköhän mies oikein halusi, jos oli tärkeää asiaa niin eiköhän tule takaisin. Kunhan nyt vain pohdin asiaa.
AP
Se tarkasti, ollaanko teillä tiettyyn aikaan kotona tai onko teillä koiria. Huomenna tulee pakettiautollinen baltteja...
Vierailija kirjoitti:
En avaa tuntemattomille jos olen yksin kotona, taustalla on kokemuksia siitä kun olen yksin avannut tuntemattomalle. Mietin, että jos kauppasi jotain, kai olisi odottanut kauemmin? Esittäytyvään naapuriin en usko, olemme asuneet tässä jo pidemmän aikaa ja naapurit eivät ole vaihtuneet. Ajattelin vain, että jos jollakin tulee mieleen jotakin muuta, joka itsellä on ehkä joskus ollut, mitä minulle ei tule mieleen. Eikä minulla ole tulenpalavaa tarvetta tietää ja miettiä, että mitäköhän mies oikein halusi, jos oli tärkeää asiaa niin eiköhän tule takaisin. Kunhan nyt vain pohdin asiaa.
AP
Jos joku sinua haluaa vahingoittaa niin tavallinen kodin ovi ei pidättele ketään kahta minuuttia kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on tmv? Miksi naiset hokevat näitä lyhenteitä koko ajan? Näyttää typerältä kun teksti on täynnä jne yms tmv tjsp tms ops kps ilg askfm
Tai muu(ta) vastaava(a).
Katso esim Googlesta, jos et ressukka tosiaan tavallisimpia lyhenteitä tiedä.
Joo. KVG.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Remppamyyjä?
Eihän tuo vielä mitään jos aamulla soitellaan kelloa. Meillä soi keskellä yötä kerran, aamulla jalanjäljet lumessa.
Ja ette selvittäneet tilannetta.
Pakkasessa ihminen on jopa hengenvaarassa. Ehkä joku joka on vähissä vaatteissa joutunut lähtemään uhan alla ilman puhelinta tms.
Miten voi olla tuollaisia ihmisiä. Ei ne ryöstäjät ja raiskaajat koputtele. Ihmisellä oli jokin hätä.
Meille tuli kerran yöllä väkivaltaista miestään pakeneva nainen kysymään, voisimmeko soittaa hänelle taksin. Oli lähtenyt yönselkään pakoon ilman mitään kännyköitä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan möi niitä ilmakuvia teidän talosta.
Mä en tajua niitä ilmakuvia. Google on keksitty, sieltähän ne saa ilmaiseksi.
Olisit katsonut rekisterinumeron. Sen avulla olisi ratkennut.
Todennäköisesti haastemies tai velkojan asiamies.
Meillä kävi kerran juuri kuvauksen kaltainen sliipattu, hyväkuntoinen, hienoa pukua ja autoa käyttänyt tyyppi oven takana. Avasin oven mielenkiinnosta ja selvisi, että tyyppi peri edellisen asukkaan firman velkoja. Ei tietenkään suoraan sitä sanonut, mutta kyllä se kävi selväksi kun kyseli edellisestä asukkaasta ja tämän firmasta (oli nimen perusteella jonkin sortin ATK-firma silloin aikanaan) eikä millään uskonut tyypin muuttaneen pois. Yritti kurkkia olan yli ovesta sisälle ettei siellä vaan olisi firman omaisuutta tms. Ilmeisesti edelliseltä asukkaalta oli osoitteenmuutokset eri paikkoihin firman osalta "unohtuneet". Firman käyntiosoitteena oli nimittäin ollut kotiosoite.
Eijjumalauta mitä arkajalkoja ja muita sekopäitä tämä palsta on täynnä!
Minä menen avaamaan oven ja kysyn mikä on ongelma jos joku tulee ovelle. Ei voi olla noin vaikeeta...
Sinä avasitkin sen oven :)! Ja nyt.... hihi!
Onpas täällä vastauksia, moni aika hyviäkin :D Eiköhän asia selviä jos oli jotakin tärkeää. Autosta en nyt ihan varma ole, mutta oli todella iso ja massiivinen, minusta muistutti eniten Bentleyä. Yritin katsoa ikkunasta rekisterinumeron, mutta oli niin kurainen ettei saanut mitään selvää.
Ja teille jotka ihmettelette miksi en avaa ovea tuntemattomille, tiedän ettei ovi pidättele kauaa jos minulle halutaan jotain tehdä, mutta pidättelee juuri sen aikaa että ehdin karkuun jos yrittävät ovesta läpi. Olkaa onnellisia, että saatte elää ilman pelkoa avata ovi, kun ei odota ketään ja voitte vaan avata oven ja kysyä mitä asiaa. Kaikilla ei ole niin onnellisesti.
AP
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä vastauksia, moni aika hyviäkin :D Eiköhän asia selviä jos oli jotakin tärkeää. Autosta en nyt ihan varma ole, mutta oli todella iso ja massiivinen, minusta muistutti eniten Bentleyä. Yritin katsoa ikkunasta rekisterinumeron, mutta oli niin kurainen ettei saanut mitään selvää.
Ja teille jotka ihmettelette miksi en avaa ovea tuntemattomille, tiedän ettei ovi pidättele kauaa jos minulle halutaan jotain tehdä, mutta pidättelee juuri sen aikaa että ehdin karkuun jos yrittävät ovesta läpi. Olkaa onnellisia, että saatte elää ilman pelkoa avata ovi, kun ei odota ketään ja voitte vaan avata oven ja kysyä mitä asiaa. Kaikilla ei ole niin onnellisesti.
AP
Oliko auto musta Bentley?
Etsittiin varmaan perijää Haminan satamaan, ois 100 milliä ollu luvassa
Jos auto oli tahalleen kurainen, niin, että rekisterikilpeä ei eroittanut? Kuullostaa hämärämieheltä.