Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjä valitti kun otin riisipiirakan pussiin sormillani

Vierailija
09.11.2017 |

Ei auttanut vaikka sanoin tytölle että koskin vain siihen piirakkaan minkä otin pussiini näin sitä maksavaa asiakasta kiusataan

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi jäädä sormista bakteereita itse alustaan, jolla piirakat ovat, vaikka mielestäsi koskisit vain riispiirakkaan.

Vierailija
2/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kosketaan ripisipiirakkaa sitten riisipiirakkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä voi jäädä sormista bakteereita itse alustaan, jolla piirakat ovat, vaikka mielestäsi koskisit vain riispiirakkaan.

Tästä lähtien haen piirakkani muualta jos ei rahani kelpaa enkä saa sille vastinetta!

Vierailija
4/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ottimet on siellä ihan syystä. Myymälän täytyy pitää hygieniasta hyvää huolta, joten myyjä teki ihan oikein kun huomautti asiasta. 

Vierailija
5/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toruin juuri pari päivää sitten pikkupoikaa n.10v joka otti sämpylän kädellä. Pani se takaisin ja otti toisen. Selitin senkin,että näin flunssa-aikana tosi paha juttu. Hän pelästyi ja sokeri jotain. Yks syy siihen,etten käy juurikaan Lidlissä on se, että siellä vanhemmat ihmiset ja ulkomaalaiset ottavat käsin.

Vierailija
6/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Mikset voinut muka vain käyttää niitä ottimia?

Vierailija
7/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi te raukat kun joudutte syömän niitä kamalia vehnäsiä riisipiirakoita. Kunpa saisitte oikeita rukiisia karjalanpiirakoita.

Vierailija
8/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap et osaa käyttää pisteitä? Tai edes ottimia?

Vierailija
9/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain paikoissa ne ottimet ovat jotenkin hassusti ettei meinaa löytää. Tai sitten niitä on niin vähän, että joutuu hakemaan tiskin toisesta päästä. Itse kyllä käytän aina ottimia vaikkakin olen bakteerikammoinen. Teen sen siksi, koska haluan näyttää hyvää esimerkkiä eikä mulla ole oikeus toimia toisin.

Vierailija
10/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä lähtien haen piirakkani muualta jos ei rahani kelpaa enkä saa sille vastinetta!

Osta piirakkasi valmiiksi pusseissa, niin poistuu tämäkin ongelma. (Mikä hitto siinä on niin vaikeeta käyttää niitä ottimia?)

Vierailija
11/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin otan aina! käsin. En edes ymmärrä mikä siinä olisi väärin, kosken vaan siihen minkä otan. Esim. lidlissä sen ranskiksen näköisen, ei siinä sormet muuta lääpi. Sen sijaan hedelmätiskillä mua ällöttää nää puristelijat, puristellaan joka tomaattia ja lopuksi valitaan yksi, yäk.

Vierailija
12/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottimet on ne just mitkä on likasempia kuin omat kädet. Tippuvat välillä maahankin ja osa ihmisistä tarraa niistä kiinni ihan väärästä päästäkin.

Vierailija
13/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, miten epähygieenistä. Että joku kehtaa. Sitten vielä valittaa asiasta!

Vierailija
14/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vain sontaiset sormesi pois muiden piirakoista. Ottimet ovat siellä ihan tarkoituksella.

Vierailija
15/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran, kun epäsiisti mies otti omin kourin riisipiirakoita Lidlissä pussiin.

Vierailija
16/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yööök... kiva jos joku just tulllu vessasta, raapinu pallejaan eikä pessyt käsiään.....sit piirakoita paljainsormin ottamaan....

Vierailija
17/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yööök... kiva jos joku just tulllu vessasta, raapinu pallejaan eikä pessyt käsiään.....sit piirakoita paljainsormin ottamaan....

Muna ja piirakka ne yhteen sopii. 

Vierailija
18/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ollu ainut asia mistä sua on tänäänkin huomauteltu.

Vierailija
19/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi te raukat kun joudutte syömän niitä kamalia vehnäsiä riisipiirakoita. Kunpa saisitte oikeita rukiisia karjalanpiirakoita.

Amen! Pohjanmaallakin myytiin piirakan nimellä sellasia helvetin isoja lätysköjä. Ihan nauratti. Harmi etten ottanu kuvaa niistä. 😅

Vierailija
20/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toruin juuri pari päivää sitten pikkupoikaa n.10v joka otti sämpylän kädellä. Pani se takaisin ja otti toisen. Selitin senkin,että näin flunssa-aikana tosi paha juttu. Hän pelästyi ja sokeri jotain. Yks syy siihen,etten käy juurikaan Lidlissä on se, että siellä vanhemmat ihmiset ja ulkomaalaiset ottavat käsin.

Just oli Hesarissa artikkeli, jonka mukaan liiallinen hygienia voi olla yksi syy lisääntyneisiin suolistosairauksiin. Itse olen aika suurpiirteinen, syön lattialle pudonneen (30 second rule ;) ) ja syödään myös kotona suhteellisen paljon käsillä, myös kavereitten kanssa, samasta lautasesta. Afrikassa ja Lähi-idässä matkustaessani olen syönyt niitä kärpäsen peittämiä lihoja "katuteurastajalta" enkä muutenkaan katukeittiöissä kovin nuukaillut alkuperän tai hygienian perään. 

Ai juu ja koira saa nuolla naamaa :D

Mulla ei ole mitään suolisto-ongelmia, en ole koskaan saanut edes turistiripulia. 

Pointti on se, että liiallinen hygieenisyys ei myöskään ole hyvästä, ihminen ei karaistu jos elää hygieniakuplassa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä