Saimme lapsen, miehen veli "onnitteli" lähettämällä kuvan koirastaan
Kyseessä siis uroskoira ja kuvassa oli teksti "Olisit sinäkin käynyt pallileikkauksessa". Mitä mieltä?? Omasta mielestäni melko loukkaavaa ja mautonta...
Kommentit (26)
Onko mies jättänyt kertomatta jotain? Esim. mies ei halunnut lapsia.
Aika vähällä pääsitte. Jos maailma olisi reilu, lisääntyjät päätyisivät sähkötuoliin maksamaan teoistaan. :)
Mä olisin varmaan vaan nauranut makeasti 😂
No vähän mauton mutta tuskin pahantahtoista. Luultavasti veljekset keskenään servailevat toisiaan muutenkin. Turha ottaa joka asiasta nokkiinsa.
Olisiko hänen pitänyt laittaa sinulle takaisin kuva lapsestasi, johon on ympätty kermakakkuiset kehykset ja lapselle kissan naama ja korvat...???
Jos tuo viesti tuli vain miehelle, niin ei tuo sitten niin paha ole, jos heillä on yhteisymmärrys tuollaisesta huumorista. Muussa tapauksessa aika idioottimaista ja keskenkasvuista.
Miehesi ja hänen veljensä välinen huumori ei kuulu sinulle, harpyija.
Ois kyllä voinut vähän pidempään miettiä!
Vitsiksi tarkoitettu. En olisi loukkaantunut vaan nauranut.
Mä yleensä onnittelen äitiä ja pyydän kertomaan kun isä löytyy et voi onnitella sitäkin.
Tulee mieleen että ei ole oikeasti iloinen puolestamme.
Ap
Varmaan vaikea uskoa, monen aito reaktio kun lähipiiriin syntyy lapsi on: "voi - kele! Siihen huttuun hukkuvat nuokin ennen mukavat ihmiset."
Huumorikommentti voi niissä tunnelmissa olla aidointa mihin kykenee.
Onneksi itse on jo kaukana vauvailuiästä. Mutta koin hirveän rasittavana sen, että naisen odotetaan puhkeavan hurmioituneeseen leperrykseen vauvan nähdessään. Ja kuvitellaan jokaisen naisen haluavan vauvan syliinsä.
En halunnut kumpaakaan, enkä halunnut teeskennellä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vaikea uskoa, monen aito reaktio kun lähipiiriin syntyy lapsi on: "voi - kele! Siihen huttuun hukkuvat nuokin ennen mukavat ihmiset."
Huumorikommentti voi niissä tunnelmissa olla aidointa mihin kykenee.Onneksi itse on jo kaukana vauvailuiästä. Mutta koin hirveän rasittavana sen, että naisen odotetaan puhkeavan hurmioituneeseen leperrykseen vauvan nähdessään. Ja kuvitellaan jokaisen naisen haluavan vauvan syliinsä.
En halunnut kumpaakaan, enkä halunnut teeskennellä.
Miten perustelet tuon ekan virkkeen? Miksi yleistät?
Ihanan romanttisellehan tuo kuulostaa!
Joistakin tulee lisääntymisen myötä tosikkoja. Millonkohan ukkos kyllästyy suhun..
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen että ei ole oikeasti iloinen puolestamme.
Ap
Kuule, aika helvetin harvaa lapsetonta miestä liikuttaa vähääkään veljensä lisääntymiset.
Tai naista sen puoleen.
Tosi hauska heitto. Eihän tämän maailman enempää ihmisiä tarvita. :-)