Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö valmismuusia vai teetkö muusin aina itse?

Vierailija
09.11.2017 |

Minä teen kyllä muusia itsekin, mutta välillä alkaa tehdä mummonmuusia oikein mieli, niin että vesi herahtaa kielelle.
Se juontuu kouluajoista, siellä oli juuri Mummon Muusin makusta muusia ja sen kanssa aina kalatäytepihviä. HERKULLISTA. Tätä samaa kulinaarista kokemusta sitten välillä haen kotonakin, ja ostan valmismuusia ja kalatäytepihvejä kun haluan oikein herkutella.
Oheen punajuurisalaattia ja suolakurkkua tms.

Ai että, oiskohan huomenna sellanen herkuttelupäivä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina itse - ja ehdottomasti survoen eikä sähkövatkaimella. Vatkain vatkaa muusiin ilmaa. Tulee kuohkeaa ja kaunista muusia, mutta samalla tulee syödyksi aika paljon ilmaa, joka sitten poistuu vatsasta tunnetulla tavalla. Röyh.

Vierailija
2/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totisesti teen itse tai olen syömättä.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin jo kouluaikoina miten perunamuusikin siellä voidaan pilata. Ei se aina ollut pilalla, mutta joskus aivan karmean makuista.

Sinkkumies

Vierailija
4/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina itse. En ole koskaan tehnyt pussimuusia, ajatuskin on etova.

Vierailija
5/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina itse.

Vierailija
6/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten teen itse, joskus kerran vuodessa oikaisen pussimuussilla.

Vierailija
7/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina itse. Syön kyllä joitakin eineksiäkin, mutta en ikinä valmismuuseja. Ne ovat suoraan sanottuna pahanmakuisia (kouluaikoina oli pakko maistaa).

Sitä paitsi perunamuusi on niin äärettömän helppo tehdä itse, toisin kuin vaikka kaalikääryleet, jotka ostan tavallisesti valmiina.

Vierailija
8/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon muusista ei saa kyllä hyvää tekemälläkään...Teen itse muusin. Joskus saatan töihin hakea kaupasta jotain valmista lämmintä ruokaa.

Vierailija
9/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastealtaasta löytyy perunamuusi-rouhetta. Voittaa mennen tullen pussimuusin.

Lisätään maito, vesi, suola ja voi.

Vierailija
10/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon muussihan on hirveätä. Ainoa syötävä pussi uusista on Lidlin Harvest Basket. Suorastaan hyvää vähän voilla terästettynä.

Vierailija
11/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen useammin. Jos pit oikasta niin oolannin pakastepussi muusi on ok. Tosi kallista vaan

Vierailija
12/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina itse. Mummon muusi on kauhean makuista. Kai siitä joku voi tykätä :D

Vierailija
13/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin tykkää muusista, mutta välillä saattaa tehdä mieli (ehkä harvemmin kuin kerran vuodessa). Silloin teen kyllä itse.

Vierailija
14/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina itse, en edes tiedä miltä pussimuusi maistuu, eikä ole kiinnostusta maistaakaan. En syö mitään valmisruokia koskaan ikinä milloinkaan.

Vierailija
15/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että riippuen jaksamisesta. Valmismuusseista se Oolannin pakaste on hyvää, kun lisää hieman voita ja suolaa.

Vierailija
16/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Felixin pussipottumuusi on hyvää. Yleensä laitan siihen vielä valkosipulia, pippuria ja voita. Ihan ok!

Vierailija
17/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aina itse, kunnes nettihehkutusten ansiosta päätin minäkin testata Lidlin pussimuusin, vaikka ennakkoasenne kaikenmaailman hirveän makuisista mummonmuuseista johtuen olikin melkoinen.

Hehkutukset ei kuitenkaan osoittautuneet katteettomiksi, joten nykyään minulla on aina paketti lidlin muusia kaapissa ja itse muussaan enää harvoin.

Vierailija
18/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suun maun makuasioista on turha kiistellä, siitä tykkää mistä tykkää ja that's it.

Vierailija
19/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin perunamuusijauhe on sen verran edullista että kun tarjouksesta ostaa, niin saa varmaan halvemmalla muusia kuin tavallisista perunoista. Ja muutenkin aika herkullista. Syön siis molempia.

T. Lidl-mies

Vierailija
20/51 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen perunamuusin aina Apetit pakasteesta. Mummon muusi on kamalan makuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi