Millaiset äidit saavat karvanne nousemaan pystyyn?
Kommentit (26)
Viimeksi raivostutti kaupassa eräs äiti, joka kovaan ääneen kailotti lapsilleen ostoksia. "Otetaanko Leevi tätä tomaattimurskaa kun äiti tekee kastiketta, nyt äiti ostaa tätä vehnäjauhoa, otetaanko vielä tätä basilikaa, katos Leevi kun on nakkeja ostaako äiti nakkeja" tämä siis huutolässytyksellä. Teki mieli mennä sanomaan että turpa kiinni.
Kaikki edellä mainitut, mutta pahiten välinpitämättömät äidit.
Henkisesti tai/ja fyysisesti väkivaltaiset äidit, kuten väkivaltaiset psykopaattiäidit ja alkoholistiäidit, jotka myrkyttävät lapsensa jo kohdussa niin, että lapsi saattaa vaurioitua loppuelämäkseen.
Ruutuaikanatsiäidit ruutuaikanatsi-isien lisäksi. Hrrr.
Ne jotka tekee lapsia koska "Pitää"
Palataan heti töihin, lapsi ei saa näkyä tai kuulua ja korostetaan sitä kuinka lapsi sopeutuu aikuisten rytmiin eikä oo ainuttakaan aikomusta tehdä mitään sen lapsen hyväksi. Nukutetaan heti muualla ettei seksi kärsi ja öisin ei syödä vaan nukutaan.
Ai että. Jos koit yhtään samaistuvasi, älä kato ens kerran toisenlaisia äitejä. Silarit vauvan edelle aamen.
Sellaiset, jotka siirtävät omia ennakkoluulojaan, asenteitaan tai vaan törkeitä käytöstapojaan lapsille.
"Ei meidän tartte odottaa, mennään vaan ennen noita jotka on odottanu vuoroonsa kauan"
"En MINÄ siivoa tuota, vaikka lapseni sen sotkun tekikin!"
"SINÄ olet asiakasPALVELIJA ja minä hommaan sinulle potkut, kun et pysty taikomaan MINUN haluamaani tuotetta tähän just nyt!"
"On nuo ulkomaalaaset vaan rumia ja tyhmiä!"
"Ei sovi pojalle pinkki paita, siitähän kasvaa HOMO jolle kaikki nauraa!"
"Kuulitko mikä nimi tuolla naapurin kakaralla?? Niin ruma!"