Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkaa tappaa itsensä, jos tulee avioero.

Vierailija
09.11.2017 |

Meillä on avioeron harkinta-aika menossa ja minulla on oma sunto hankittuna. Käytännössä kuitenkin on niin, että olen asunnollani lähinnä silloin tällöin ja mies vaatii minut perheen entiseen kotiin. Hän sanoo, että jos menen kokonaan asunnolleni asumaan ja erosta tulee tosi, hän tappaa itsensä. Minua vituttaa! Miten aikuinen ukko voi olla noin lapsellinen? Miksei tätä asiaa voi hoitaa fiksusti vaan pitää käyttää kaikki mahdolliset keinot painostamiseen ja uhkailuun?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti pois tuollaisesta suhteesta.

Vierailija
22/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää miten heikkoja ihmisiä voi olla olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä poliisi voi tehdä, jos itsemurhaaja antaa ymmärtää vievänsä muitakin mukanaan? Jos silloin akuutisti viedään pois ja annetaan lähestymiskieltoa, mutta tosihullu ei kai mistään kielloista piittaa. En ole ap.

Vierailija
24/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on heikkoja idiootteja. 

Anna tappaa vaan, vaikka eihän se siihen edes pysty, kunhan puhuu ja yrittää manipuloida.

Anna mennä toisesta korvasta ulos ja jos ei kusipää tokeennu, katkase välit kokonaan.. jos sillon alkaa uhkailemaan sinun henkeä, ota uhkaukset talteen ja vie asia eteenpäin.

Vierailija
25/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, tekisin itse varmaan saman. Siis nirri pois. Mutta en kertoisi exälle, koska se ei sille kuulu. Mun päätös, mun elämä. Ärsytti kun joskus oli jotain erotaanko -keskusteluja, ja mies lässytti kuinka se pitää musta kyllä huolen jos erotaan. Ihan kuin antaisin sille mitään oikeutta mun elämääni sen jälkeen, omantunnon lepyttelyä ja anekauppaahan se vaan olis.

Kai tuo on sitten miehelläsi joku uhkailukeino.

Vierailija
26/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä poliisi voi tehdä, jos itsemurhaaja antaa ymmärtää vievänsä muitakin mukanaan? Jos silloin akuutisti viedään pois ja annetaan lähestymiskieltoa, mutta tosihullu ei kai mistään kielloista piittaa. En ole ap.

Oho, muotoilin hieman väärin tämän. Siis mitä konkreettista jatkossa voi tehdä oli tarkoitukseni kysyä. Tämä jäi ekalta riviltä pois. 

Vierailija
27/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on avioeron harkinta-aika menossa ja minulla on oma sunto hankittuna. Käytännössä kuitenkin on niin, että olen asunnollani lähinnä silloin tällöin ja mies vaatii minut perheen entiseen kotiin. Hän sanoo, että jos menen kokonaan asunnolleni asumaan ja erosta tulee tosi, hän tappaa itsensä. Minua vituttaa! Miten aikuinen ukko voi olla noin lapsellinen? Miksei tätä asiaa voi hoitaa fiksusti vaan pitää käyttää kaikki mahdolliset keinot painostamiseen ja uhkailuun?

Perus ero urpoilu menossa. Mun ex tyttöystävä sano ihan samaa. Sanoin et senkus tapat. No ei se sit tappanu.

Vierailija
28/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, olet ainoa tärkeä asia sen elämässä :(

No sittenhän on aika alkaa harrastaa uusia, tärkeitä asioita. Jos oikeasti on masentunut ja aloitekyvytön, voi varmasti saada apua vaikka jostakin mielenterveysyhdistyksestä. Tietysti on surullinen asia, että parisuhde loppuu ja että ihmiset ovat yksinäisiä, mutta mitään suhdetta ei voi uhkailemalla pitää aitona kasassa. Uskon, että ihmisen, jonka strategia on uhkailemalla saada haluamansa asiat, on hyvä kasvaa ja kypsyä omalla tahollaan, ennen läheisen parisuhteen solmimista.  

Vierailija
29/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lapsellinen mutta niin olet sinäkin.

Jos sinulla on menossa avioeron harkinta-aika ja oma asunto hankittuna, miksi siis yhä roikut siellä miehen luona kuuntelemassa uhkailuja?

Vierailija
30/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis jättänyt avioerohakemuksen.

Olet hankkinut itsellesi oman asunnon.

Mutta et kuitenkaan ole muuttanut asuntoon vaan pysytellyt yhä miehen luona.

Noin ristiriitaisista viesteistä menee taatusti sekaisin tervejärkisempikin mies.

Vierailija
31/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sen tehdä se. Ei se tee sitä.Ei se sinun syysi jos sen polla ei kestä, syitä eropäätökseen ilmeisesti  sulla oli.

Kerro sille ettei  tunteita voi  pakottaa  eikä parisuhteen jatkaminen kiristämällä ole ok ja hän on vapaa tekemään ihan itsenäisesti tuon päätöksen, sä peset kätes siitä.

Vierailija
32/32 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti nauhalle uhkailu. Kotonaan saa naunoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi