Yksityisetsivä löysi paikkasi. Tajuatko?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Jos tästä tiedosta maksoit yksityisetsivälle, niin nauru on kokonaan minun puolellani. Pitääpä käydä jututtamassa sitä etsivää, otetaan illalla tuoppia sinun laskuusi.
En sitä minä maksa.
Tiedetään kyllä miten nämä asiat hoidetaan perille asti.
Hä? Onko tämä jotain outoa tajunnanvirtaa vai oletko kännissä?
Olisiko aika laittaa korkki kiinni?
Yksityisetsivä on asentanut kuuntelulaitteita asuntoosi. Olet varmasti huomannut pienen viiveen näppiksessäsi ja satunnaiset oudot äänet puhelimessasi. Liikennettäsi seurataan, kuunnellaan ja tallennetaan. Sinua myös kuvataan sekä sisällä että ulkotiloissa. Olisko kannattanut valita toinen yksityisetsivä. Muistatko mistä ajatus tuon palkkaamiseen alunperin lähti? Niinpä.
No nyt on harhat tulilla :D mitä sitten tapahtui?
Onko aplla kaikki kotona, kun luulee että hänen ajatuksiaan osataan lukea?
Ja mitä se sinua hyödyttää? Tapat kaikki palstalaiset joista et pidä. Elämäsi on pelkkää pahaa energiaa. Mitä saat elämästäsi? Myy sielusi valolle, auringolle ja hyvälle ololle niin ei tarvitse lahdata puolta Suomea. Yhden jälkeen tulee aina seuraava joka sinua ärsyttää. Miksi valitset kestoärtymyksen? Mikset valitse kestoiloa? Sinun elämäsi on kusetettu sinulta pois vaikka luulet olevasi sen herra. Olet vihasi sätkynukke. Ota elämäsi hallintaasi ja ala nauttimaan hyvästä energiasta. Opi rakastamaan itseäsi.
http://www.nowclock.com/wp-content/uploads/2013/10/send-out-loving-ener…
Jos tästä tiedosta maksoit yksityisetsivälle, niin nauru on kokonaan minun puolellani. Pitääpä käydä jututtamassa sitä etsivää, otetaan illalla tuoppia sinun laskuusi.