Viiminen pilleriliuska....
Olen voinut tästä jo aikaisemminkin kysästä, mutta jännittää niin enkä muista. Sitä lähdin kysymään että kun multa lähti nyt viimeinen liuska pillereitä ja jännittää!! IIK =) Ajattelin sitä kysyä että kuinka paljon teitä on jännittänyt kun olette miehenne kanssa tehneet päätöksen että nyt olisi aika lapselle. Ja kun olen muutenkin sellanen jännittäjä että!! Menen asioiden kanssa edes sun takasi, en vaan pysty päättää ja nyt olis kyse lapsen hankinnasta. Tämä vaan on jollakin tavalla niiiin jännittävää. Että uskaltaako sitä koittaa, mut kun haluaa lapsen ja si miettii että onko valmin siihen jne. Onko siis teil muilla ollut tälläsii ajatuksii ja miten ootte niistä päässy yli?? Ootteko vaan jättäny pillerit ja kattoneet miten käy???????
KIITOS,jos suostutte vastaan!!!!
=))))
Kommentit (4)
sulle nyyssönen kun vastasit. Haluaisin kuulla vielä kuulla lisää toisten ajatuksia, kun varmasti niitä kaikilla on jotka joko ovat vastaavassa tilanteessa tai sitten ovat jo olleet että ovat saaneet vauvan tai odottavat sitä...???
Meillä on jo yksi lapsi, mutta kun hänet saimme alulle en ollut edes aloittanut vielä pillereiden syöntiä :) joten nyt kun toista suunnitellaan, niin on ollut kyllä sellainen jännitys ja pelottavaakin, että kun nyt sitten pillerit jätän pois, niin se on menoa sitten :D Suunnitelmissa on jättää ehkäisy pois kuukauden -kahden päästä. On vain sellaisia tuntemuksia, että onko sitä vielä valmis äidiksi toiselle pikkuiselle jne. Hassuja tunteitä, kun meillä on jo lapsi! Voin vain kuvitella, miltä ensikertalaisista tuntuu ;)
tää on kyllä kamalan jännittävää. en tiiä mikä olis ikinä jännittäny näin kamalasti. kun onhan tää aika iso juttu,mut ollaan suunniteltu tätä et ollaan sillee valmiita mutta kun jännittää niin kamalasti. enkä oikein tiiä kenen kans juttelis tälläsest
...Itse en ollut kovinkaan " lapsi rakas" ...toisten vauvat sai hyvinkin olla rauhassa... (mutta tuosta omasta yksi vuotiaasta en kyllä luopuisi) ja ajattelin että tuskin niitä koskaan tulee itse tehtyä...söin kanssa pillereitä ja tuli sit vain sellainen tunne että NYT on aika ruveta hommiin että ei tää elämä tästä tän kummemmaksi muutu ja niin liuskakin jäi kesken syömättä ja heitin loput roskiin...
Mut sit alko hieman jännittämään kun siihen testiin tulikin ne kaksi viivaa muutaman kierron jälkeen...että apua mitenkäs tässä nyt sitten pärjätään...Mutta hyvin on pärjätty ja toista kuumeillaan...
että ei muuta kuin hommiin...