Treffit naisen kanssa- Ei osannut..
Olin toisilla treffeillä naisen kanssa. Tapanani on yleensä kysellä kysymyksiä, jotta tiedän missä mennään ja miten ollaan asioista perillä. No, kysyin naiselta, että mitä saat tästä matematiikan yhtälöstä tulokseksi , muttei osannut vastata siihen mitään, vaikka se oli suhteellisen helppo lasku. Sitä edellisellä kerralla kysyin häneltä sanojen vastakohtia, joihin hän osasi vastata, mutta vastaukset kestivät aika kauan. Mielipiteitä ? Kannattaako jatkaa tapailua, kun perusasiat ovat utopiaa? Muutoin hän on kyllä oikein mukava ja tulemme juttuun, mutta tämä asia häiritsee jonkin verran..
Kommentit (35)
Siis vieläkö se nainen haluaa tavata sua?!!!
Jestas. Toivon naisen kannalta että jää viimeisiksi treffeiksi. Vaikka trollihan tämä
En käyttäisi sekuntiakaan naiseen, joka ei osaa ratkaista yksinkertaista yhtälöä
Ei olisi pahitteeksi joku treffailun perusteet opus sullekaan.
Kerro meillekin se matemaattinen yhtälö ja ne vastakohta sanat.
Mitä sä muijalta tommosia kyselet? Ei niiltä tarvi kysyä kuin "Osaatko laittaa ruokaa?", "Siivoatko?", "Annatko pillua?" ja "Otatko suihin?" Jos vastaus kaikkiin on kyllä ja muija on hyvännäköinen -> jatkoon. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä muijalta tommosia kyselet? Ei niiltä tarvi kysyä kuin "Osaatko laittaa ruokaa?", "Siivoatko?", "Annatko pillua?" ja "Otatko suihin?" Jos vastaus kaikkiin on kyllä ja muija on hyvännäköinen -> jatkoon. Muuten ei.
Mitä turhia ruuanlaitoista tai siivoomisista edes kyseleen, riittää ku kysyy annatko pillua ja otatko suihin.
Teoksesta Uusi treffailuopus sivu 69
En tiedä, mutta itse lähtisin kyllä menemään, jos treffikumppani selittää treffeillä, jostain yhtälöistä. En haluaisi olla ihmisen kanssa, jota kiinnostaa millainen oppilas olen, eikä millainen olen persoonana ja mitä elämältäni haluan.
Pahinta on, että tämä ei edes välttämättä ole trolli. Kummallisia miehiä löytyy. Itse olin viikko sitten treffeillä miehen kanssa, joka alkoi surutta tenttaamaan, että onko mulla miespuolisia kavereita. Sanoi vielä, että "ei luota naiseen, joilla mieskavereita on, koska voi tuntemukset herätä". Sanoin kiitos ja näkemiin, vaikka mies olisi halunnut vielä tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä turhia ruuanlaitoista tai siivoomisista edes kyseleen, riittää ku kysyy annatko pillua ja otatko suihin.
Teoksesta Uusi treffailuopus sivu 69
Riippuu siitä haetaanko lyhytkestoista (ns. huviajelumalli) vai pitkäkestoista suhdetta (ns. kodinkonemalli). Jälkimmäisessä nuo mainitut lisäominaisuudet on hyvä olla.
Kyllä minä ainakin arvostan naista, joka tuollakin tavalla lahjakas. Tietysti, jos ei sanojen vastakohtia saa ulos ilman suurempaa mietintää, niin varmaan pohtisin, olemmeko samalla aaltopituudella.
Kyllä sanojen vastakohdat täytyy tietää..en lähtisi uudelleen ..
Voi kunpa löytäisin älykkään miehen! (Lähtisin mielelläni sun kanssa yhtälöitä laskettelemaan, mutta mullakin on sitten kriteereitä joista tilannetaju ja tunneäly on niitä tärkeimpiä.)
Miten tätä älyä sitten voi treffikumppanilta testata? Vaikkapa siten että kysyy mikä oli lempiaineesi koulussa. Sieltä sitten ehkä selviää että kuvis oli kivaa ja matikkaa inhosin. Jatkoitko lukioon vai ammattikouluun? Ootko nyt unelmatyössäsi? Mitä kehittäisit itsessäsi jos mikä vain olisi mahdollista jne.
No ei mua yhtälöt kiinnosta, mutta jos esim. Helppojen sanojen vastakohtia täytyy pohtia kauan, niin kyllähän se mietityttäisi minuakin.
Älykköä mulle kirjoitti:
Voi kunpa löytäisin älykkään miehen! (Lähtisin mielelläni sun kanssa yhtälöitä laskettelemaan, mutta mullakin on sitten kriteereitä joista tilannetaju ja tunneäly on niitä tärkeimpiä.)
Miten tätä älyä sitten voi treffikumppanilta testata? Vaikkapa siten että kysyy mikä oli lempiaineesi koulussa. Sieltä sitten ehkä selviää että kuvis oli kivaa ja matikkaa inhosin. Jatkoitko lukioon vai ammattikouluun? Ootko nyt unelmatyössäsi? Mitä kehittäisit itsessäsi jos mikä vain olisi mahdollista jne.
Ensimmäisen kappaleesi allekirjoitan täysin, mutta toisesta tulee kyllä mieleen kuin et olisi tajunnut, että älykkyyttä ja lahjakkuutta on monta lajia, samoin teitä itselle sopivaan koulutukseen, ammattiin, työtehtäviin ja koko elämäntapaan.
Mikset vaan vie naista suoraan treffeille Mensan älykkyystesteihin? Nainen pitää sua herrasmiehenä kun tarjoat testin hänelle, ja jos nainen osoittautuu älykkääksi, sinäkin voitat. Jos nainen on liian tyhmä tai liian älykäs sinulle, se on vähän voi voi, mutta kyllä treffailussa pitää valmistautua taloudellisiinkin menetyksiin. Kyllä sun lompakko varmaan sen kestää, olethan alfamies.
Kannattaa jo siihen deitti-ilmoitukseen laittaa harrastukseksi matematiikka. Saat helpommin vastauksia samanhenkisiltä naisilta.
No ei tod kannata jatkaa tuommosen urpon kanssa!1!!