Onko lääkkeet auttanut sinua sos.fobiaan?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kaikkia on kokeiltu parikytä vuotta, mutta ei ne mun perusluonnetta voi muuttaa. Olen introvertti ja kammoksun ihmisiä, olen viihtynyt parhaiten omissa oloissa aina.
Pystyn kyllä hoitamaan nykyisin asiani, eli kauppakäynnit, lapsen asiat jne ihan hyvin, se riittää. Nuorena oli vaikeampi jakso, jolloin en poistunut ulos kahteen tai kolmeen vuoteen, oli niin paha fobia.
Työmaailmaan ei minusta ole, taas on eläke vetämässä, mutta eipä sinne eläkkeelle niin vaan pääse, vaikka on kaikenlaista lausuntoja ja lääkräintodistusta kertynyt vinopino vuosien mittaan. Mutta uutta yritystä vaan putkeen.
Kaikki ovat sen todenneet, ettei minua voi lääkkeillä muuttaa eikä siihen ole tarvettakaan enää yrittää, koska minulla on oikeus olla se mikä olen. Tämä maailma vaan on sellanen että kaikkien pitäisi olla sosiaalisia ekstrovertteja ja jokapaikan höyliä joilla suu käy taukoamatta, mutta minun ei ole pakko yrittää sellaseksi muokata, koska kaikki eivät sellasia ole. Onneksi tämä aletaan jo ymmärtää, lääkärit ym tämän jo ymmärtävät, ainakin mun psykiatrini ja hoitajani jolla käyn kerran kuussa.. sekä myös ihminen joka auttaa mua eläkehakemuksissa. Ainoa joka ei tunnu ymmärtävän on se kelan henkilö, joka aina eläkehakemukseni hylkää.Miten ihmeessä olet löytänyt miehen ja saanut lapsia jos kammoksut ihmisiä ja viihdyt omissa oloissasi?
Tämä jaksaa aina hämmästyttää näiden av-sosfoobikoiden keskuudessa, kotoa ei voida lähteä ja ihmiset pelottaa ja silti aina löytyy se puoliso.
Kyllä minullakin mies on. Sos.tilanteiden pelko ollut aina enemmän ja vähemmän elämässäni. Ei sitä ihmiset yleensä edes huomaa ja harvemmin sitä itse haluaa tuoda esiin. Itse pidän hyvinkin ihmisten seurassa mutta pelot... No, turha sinulle on selittää. Harva ymmärtää tätä sairautta.
Onko se jollain lailla valikoivaa? Miesten iskeminen onnistuu muttei mikään arkinen askare?
Ei kaikkien tarvitse mitenkään ISKEÄ miehiä, joihinkin rakastutaan ihan omina itsenä, peloista huolimatta. Noin ilkeän ihmisen kuin sinä onkin kyllä parempi esittääkin jotain jos miehen haluat, kuka sua kelpuuttaisi?
.