Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten pitää peittää kasvojen iho meikkivoiteilla ym, eihän miehenkään tarvitse

Vierailija
09.11.2017 |

Miksei nainen voisi olla myös luonnollinen? Vai pitäisikö vaatia miehiä peittämään kasvojensa virheet meikkivoiteilla ja puutereilla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pitää vai? En käytä meikkivoidetta. Rikonko jotain lakia?

Vierailija
22/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos me miehet ei olla niin epävarmoja/turhamaisia, että sitä pitäisi meikeillä peitellä!

Teillä on omat epävarmuuden peittelykeinot. 

Typerät kaupunkimaasturit ja muut statusesineet. 

Eikä meikkivoidetta käyttävä nainen ole välttämättä mitenkään epävarma, hän haluaa vain luoda kauniimman näkymän kanssaihmisille. 

Tyypillisin citymaasturikuski on kylläkin perheenäiti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannehan on muuttumassa. Alle 30-vuotiaaat miehet käyttävät nykyään enemmän kosmetiikkaa kuin yli 40-vuotiaat naiset.

Nuorilla miehillä on enemmän finniongelmaa kuin naisilla, siksi moni käyttää mm. enemmän hoitovoiteita ja moni myös peitevoiteita.

Tuolle väitteelle olisi kiva saada lähde.

Vierailija
24/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laissa kiellettyä olla meikkaamatta? Ketä kiinnostaa muutenkaan muiden naamat noin paljon. Jos meikkaa niin itsensä takia sen tekee eikä toisen sukupuolen tmv

T meikkaava mies (Enkä edes ole drag queenin näkönen, pikkasen nätimpi vaan;p )

Vierailija
25/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla käyttämättä mutta sitten ihmiset kyselevät jatkuvasti onko kaikki hyvin, olenko sairas tai miksi näytän siltä etten ole nukkunut viikkoon. Ja kyllä, nämä ovat todellisia miesten sekä naisten kommentteja, joita minulle on sanottu kun olen ollut ilman meikkiä. Omasta mielestäni olen ihan tavallisen näköinen. N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi