Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten pitää peittää kasvojen iho meikkivoiteilla ym, eihän miehenkään tarvitse

Vierailija
09.11.2017 |

Miksei nainen voisi olla myös luonnollinen? Vai pitäisikö vaatia miehiä peittämään kasvojensa virheet meikkivoiteilla ja puutereilla?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naistenkaan tarvisi, mutta jostain syystä he pyrkivät peittämään rumuutensa.

Vierailija
2/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten iho on ohuempi ja värivaihtelut siksi selkeämpiä. Miehen ihoa voi suojata ja peittää parta tai parransänki., jolloin meikkivoide ei sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanotaan, että pitäisi? Itse kuljen toisinaan näpyt ja ihon virheet loistaen, kun toisinaan taas olen meikannut full glam -meikin. Eiköhän suurin osa ihimisistä meikkaa sen takia, koska pitävät siitä ja jaksavat tehdä sitä aamuisin..

Vierailija
4/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän meikkivoidetta lähinnä siksi, että punastelen ja kärsin huonosta itsetunnosta. Jos olisin itsevarmempi, voisin kai olla ilmankin.

Vierailija
5/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut, että pitää. Miksei kukaan ole kertonut minulle?

Vierailija
6/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naistenkaan tarvisi, mutta jostain syystä he pyrkivät peittämään rumuutensa.

Sinulla on ainakin seksuaalinen suuntautuminen selvä. Harvempi heteromies ajattelee tuolla tavalla.

Vierailija
7/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei uskoisi, kun minut näkee, niin käytän meikkivoidetta turhamaisuuden takia. Minun mielestä olen paremman näköinen sen kanssa, kuin ilman.

Vierailija
8/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli miespuolinen työkaveri (ihan hetero), joka ruusufinnin tms ihosairautensa takia laittoi naamaansa joka päivä kallista joe Blascoa. Eikä salaillut sitä yhtään, suositteli sitä aina naisillekin:)

Vierailija
9/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos me miehet ei olla niin epävarmoja/turhamaisia, että sitä pitäisi meikeillä peitellä!

Vierailija
10/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään meikkivoiteella rumuutta peitellä. 

Iho saadaan tasaisemmaksi, mikäli siihen on tarvetta. Itselläni on niin hyvä iho, etten käytä. 

Toisilla on pikkuvirheitä, kirjavuutta ym. ja saavat ulkonäköhyötyä meikkivoiteesta. 

Se on sitten pitkä keskustelu, että miksi naisen ulkonäkö on enemmän keskiössä kuin miehen. Rokonarpinenkaan mies ei juuri voiteita kaipaa.

Vierailija
11/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos me miehet ei olla niin epävarmoja/turhamaisia, että sitä pitäisi meikeillä peitellä!

Teillä on omat epävarmuuden peittelykeinot. 

Typerät kaupunkimaasturit ja muut statusesineet. 

Eikä meikkivoidetta käyttävä nainen ole välttämättä mitenkään epävarma, hän haluaa vain luoda kauniimman näkymän kanssaihmisille. 

Vierailija
12/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannehan on muuttumassa. Alle 30-vuotiaaat miehet käyttävät nykyään enemmän kosmetiikkaa kuin yli 40-vuotiaat naiset.

Nuorilla miehillä on enemmän finniongelmaa kuin naisilla, siksi moni käyttää mm. enemmän hoitovoiteita ja moni myös peitevoiteita.

Vierailija
13/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni metroseksuaali tai gay käyttää meikkivoidetta... Taidat elää korvessa.

Vierailija
14/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naistenkaan ole pakko. Moni vain pitää mukavampana peittää ihon virheitä. Tunnen monia miehiä, jotka käyttävät meikkiä iho-ongelmien tms. takia. Esimerkiksi 70-vuotias isäni on käyttänyt monen vuosikymmenen ajan meikkivoidetta (palovamma).

Vierailija
15/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös naiset meikkaakkaan itsensä eikä miesten vuoksi?

Vierailija
16/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noilla syillä pari ekaa vastaajaa perusteli meikkaamista, ja silti tulee pelkkää alapeukkua =D

Vierailija
17/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten pidä tehdä mitään. :D

Vierailija
18/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli miespuolinen työkaveri (ihan hetero), joka ruusufinnin tms ihosairautensa takia laittoi naamaansa joka päivä kallista joe Blascoa. Eikä salaillut sitä yhtään, suositteli sitä aina naisillekin:)

Niin, kyllä se miehillekin varmaan antaa hyvän fiiliksen kun on huoliteltu. Itsellä myös couperosaa poskipäissä ja kyllä meikin laittaminen antaa itsevarmemman olon. Silloin ei kiinnitä huomiota koko ajan naamaansa, vaan voi unohtaa ja olla vaan. 

Vierailija
19/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä meikkivoiteita. Ensinnäkin vie aikaa levittää ne huolellisesti, vaikka käytössä on kunnon vipat yms. Olen kokeillut myös bb ja cc voiteita ja en tajua mikä niidn idea on omalla ihollani koska en huomaa juurikaan eroa.

Voiteet on myös poistettava ja se kuormittaa myös ihoa. Ennemin hoidan ruokavaliolla itseäni, ihoni onkin melko kuulas ja tasainen. Ei toki virheetön. En juo enkä tupakoi ja juon vettä riittävästi.

Toki käytän myös hyvää kosteusvoidetta korkealla suojakertoimella. Olen mielestäni ihoni puolesta aivan "hyvän näköinen". Mutta kasvonpiirteiltäni en kaunotar.

Vierailija
20/25 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on siinä että haluaa näyttää miellyttävämmältä? Ei taloakaan maalata rumimmalla mahdollisella värillä tai jätetä laikukkaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi